sobota 29. srpna 2015

Recenze pro Blogerky.cz: Zklidňující hydratační maska od Avène

Přeji vám pěknou sobotu a hlásím se s novým článkem :-) Dnes se bude jednat o recenzi na Zklidňující hydratační masku od značky Avène. Masku jsem testovala v rámci výzvy pro server Blogerky.cz.


V balíčku jsem měla kromě masky ještě malé balení šamponu od Klorane, ze kterého jsem měla také velkou radost. Nic od Klorane jsem zatím netestovala, takže šampon moc ráda vyzkouším a napíšu vám o něm v jednom z budoucích spotřebováno :-)


Pokud můj blog sledujete pravidelně, možná jste zaregistrovali, že moje pleť je spíš mastnější, respektive smíšená. Výživné a hutné masky moc nepoužívám. Nicméně teď v létě je moje pleť napjatá a vysušená, ačkoli se vůbec neopaluji. Když byla ta šílená vedra, tak jsem se vůbec nemazala a pořád jsem si na obličej šplíchala vodu, což se na jejím stavu podepsalo. Má i takovou divnou nerovnoměrnou barvu, která se mi nelíbí. Nedávno jsem postřehla i pár šupinek a vysušených míst. Proto jsem se rozhodla zúčastnit se výzvy a potěšilo mě, když jsem zjistila, že jsem byla vybrána k otestování hydratační masky.


Maska je určena na unavenou a dehydrovanou pleť bez ohledu na její typ. Měla by být také skvělá právě na vysušenou pleť od sluníčka. Obsahuje vysoké procento termální vody, díky které by měla pleť zklidnit a dokonale hydratovat.

Maska se nanáší v silnější vrstvě na očištěnou pleť a nechává se působit ideálně až 15 minut. Poté by se nevstřebané zbytky masky měly otřít tamponem a pleť na závěr poprášit termální vodou.



Mé dojmy:

Jako první mě zaujalo moc hezké - jednoduché a vkusné - balení. Vůně se mi také hodně líbí. Na první přivonění jsem cítila alkohol, ale toto nepříjemné aroma rychle vyprchalo. Maska voní jemně a čistě, zároveň však poměrně výrazně. Konzistence masky je hodně hutná a krémová. Tuto konzistenci mám u kosmetiky velmi ráda a vždycky mě baví produkty, které jsou máslové a našlehané, používat :-)


Masku jsem nanesla dle návodu a nechala ji působit. Osobně hydratační masky ještě vždy oplachuji, protože se mi stává, že když je nechávám působit třeba přes noc, ráno mám velice mastnou pleť, ucpané póry a hlavně se mi dělají pupínky. Pleť jsem měla po použití masky hezky jemnou a zklidněnou. Samozřejmě po masce už není potřeba dávat žádný krém. Když jsem se ráno vzbudila, měla jsem pleť pořád hezky jemnou a "spokojenou", ale zároveň jsem měla pár pupínků na čele a u nosu. Před použitím masky jsem žádné pupínky neměla a vlastně i z dlouhodobého hlediska se dá říct, že mě pupínky nijak netrápí, takže jsem jejich nový výskyt musela připsat právě masce.


Určitě ji budu používat dál, protože na vysušenou pleť je opravdu skvělá, ale zaměřím se jen na sušší tváře a T-zónu vynechám. Masku bych doporučila těm z vás, které máte hodně suchou napjatou pleť a dělají se vám třeba i šupinky. Na to je dle mého názoru maska perfektní a kdybych takovou pleť měla, nebála bych se masku používat několikrát týdně. Na mastnější typy pleti ji spíše nedoporučuji.


Děkuji portálu Blogerky.cz za možnost otestování masky a vám za přečtení článku ♥ Pokud máte s maskou či s jinými produkty od Avène zkušenosti, určitě si je moc ráda přečtu v komentářích.

8 komentářů:

  1. Pěkně napsaný článek, zatím jsem od této značky nic nevyzkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Třeba někdy něco vyzkoušíš ;-)

      Vymazat
  2. Od téhle značky mám termální vodu, malé balení v kabelce a velké doma, využiji obě:-) Pleť se mi teď trochu zbláznila, mastí se a objevují se i pupínky, takže maska nebude nic pro mně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Termální vodu jsem také měla, v létě je to praktická věc :-)

      Vymazat
  3. Jejich masku jsem ještě nikdy nezkoušela, ale třeba jejich termální vodu mám moc ráda, hlavně když jdu do fitka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky bych chtěla něco vyzkoušet. Ne něco spíš jako konkrétní věc - termální vodu :) Ale tahle maska taky vypadá zajímavě, i když já bych si teď v létě moc často nepoužívala, protože hodně suchý obličej mívám spíš přes zimu :)

    August Favourites

    OdpovědětVymazat
  5. Maska vypadá dobře, jen škoda těch pupínků. Mně by se hodila na zimu, tak možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem ji zkoušela a na mou suchou pleť je super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.