středa 5. srpna 2015

Na Saloos vlně III. část: Bio tělový peeling Čokoláda

Na dnešní článek jsem se moc těšila a věřím, že i vy ☻ Podělím se s vámi o svůj názor na další z produktů od skvělé značky Saloos. Tentokrát to bude Bio tělový peeling Čokoláda. Stejně tak, jako jsem v předchozí recenzi na Tělový a masážní olej Antistri psala, že jsem už od začátku věděla, že chci vyzkoušet nějaký tělový olej, chtěla jsem určitě otestovat i peeling. Na bio tělové peelingy jsem četla snad jen samé pozitivní recenze a ostatní blogerky si je opravdu chválily. Zvolila jsem verzi Čokoláda.




Na ostatní druhy tělových peelingů se můžete podívat tady. Lákají mě úplně všechny. Nejvíc asi mojito a růže, ale ani levandulí bych nepohrdla. Peeling se dá sehnat za zhruba 120 - 140 Kč na různých e-shopech.

Složení je velice prosté, což vůbec není na škodu - spíš naopak ☻


Co se konzistence týče, jedná se o směs hrubých krystalků soli a olejové části. Hlavně v horku má tendenci se olejová vrstva oddělovat a zůstávat na povrchu, takže je potřeba peeling před nanesením promíchat. 

Vůně je velice příjemná - naprosto autentické spojení čokolády a kokosu. 


Při peelingování je potřeba postupovat rychle, protože sůl se samozřejmě rozpouští. Aplikace peelingu je velice příjemná a relaxační, moc mě baví ho používat. Po rozpuštění soli se z peelingu stane spíš olej, kterým si ještě pořádně promasíruji pokožku. Pak už se jen opláchnu a užívám si ten boží pocit vydrhnutého a zároveň vyživeného těla ☻ Efekt není úplně jako po namazání tělovým krémem nebo máslem, ale pokud máte normální pokožku a je pro vás v pohodě občas namazání vynechat, myslím si, že výživa pokožky, kterou poskytuje tento peeling, bude dostačující. 


Ještě chci zmínit to, že peeling obsahuje opravdu hodně soli, takže pokud máte na těle nějaké odřeniny, vyrážky, nebo jste se třeba řízli při holení, bude to pálit a štípat ☻ Nedoporučuji peeling aplikovat ani na podrážděnou pokožku - odzkoušeno na vlastní kůži ☻




Závěrečné hodnocení:
Pro mě je tento peeling jeden z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela. Konkurovat mu mohou snad jen peelingy od Lush, které jsou taky naprosto báječné. Bio tělový peeling Čokoláda krásně voní, pokožku obrousí a zároveň vyživí. Moc mě baví i jeho aplikace. Určitě ho mohu doporučit a už se těším na vyzkoušení dalších vůní ☻

24 komentářů:

  1. peeling se mi líbí, ale bojím se, že pak bude klouzat vana

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně spíš klouže vana po tělových mlékách do sprchy, které jsou plné silikonů a další chemie ☻
      Po tomto peelingu vůbec neklouže.

      Vymazat
  2. Tyhle peelingy miluju, měla jsem mojito a teď se chystam na levanduli <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten vypadá božsky! ♥ A určitě musí taak vonět. :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherně, Silvi :-) Můžu ho určitě doporučit.

      Vymazat
  4. Já se chystám na ten Mojito, pořád doufám, že přijde k nám do DM, mají kdeco od Saloos, ale Mojito stále ne :) Nakonec ho budu muset asi objednat přes eshop. Tento bych si asi pořídila spíš na zimu, já moc nejsem příznivec čokoládových a kakaových vůní, max v té zimě.

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, na léto se asi víc hodí Mojito :-)

      Vymazat
  5. Na čokoládovou variantu (jsem čokoholik, takže nejdřív čokoláda, ale postupně vyzkouším všechny verze:-D) se chystám už dlouho a touhle recenzí jsi mi jen potvrdila, že tohle prostě musím mít:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, já se taky chystám i na další vůně :-D

      Vymazat
  6. Zrovna jsem ho spotřebovala, strašně jsem si tento peeling oblíbila. Krásně mi vždy zjemnil a provoněl pokožku a vždy sem se už po něm nemazala, přišlo mi, že jsem byla hydratovaná a vyživená dost:) S tím štípáním máš pravdu, jak jsem byla někde poškrábaná tak to bylo strašně nepříjemné asi jediné mínus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejný názor, to mě těší ;-)

      Vymazat
  7. Tak Leni předběhla jsi mě a tato recenze mě tak nastartovala, že na tenhle peeling musím recenzi taky sepsat, snad do pátku bude na blogu :D Peeling používám jednou do týdne a jsem s ním nesmírně spokojená a taky si ho celkem šetřím, protože tohle je asi ten nejlepší peeling, co jsem kdy měla. Ze začátku jsem se s ním nemohla naučit, ale teď už že na oholené nohy taky ne a musím si dávat pozor, jestli nemám záděry na ruce, protože to je potom to pravé peklo :D

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě napiš, ráda si počtu ;-) Koukám, že na Saloos jsou samé pozitivní ohlasy, je to fakt super kosmetika.
      Na oholené nohy - brrrrr!! :-D

      Vymazat
  8. Tak ta vůně musí být parádní, jů. Já moc peelingy nepoužívám jsem na to líná :D. Naposled jsem měla jeden kávový a ten byl parádní. Zkoušela jsem i Lush ze vzorečku, ten mi vyhovoval moc. Ale je pravda, že jsem si do sprchového koutu přemístíla peeling od zn. Freemann - je na obličej, ale nějak mi přestal vyhovovat, takže jsem si ho vzala do sprchy, abych ho dopotřebovala alespoň na tělo.

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ten meruňkovej? Nebo takovej ten černej?
      Lush má taky super peelingy, o tom žádná ;-)

      Vymazat
  9. Pro mě je to také nejlepší peeling, který jsem kdy vyzkoušela. Mám Mojito a to dokonce zvítězilo i nad mou oblíbenou levandulí :) Na léto jako dělané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to si ho fakt musím pořídit, příští léto určitě ♥

      Vymazat
  10. Už cítim tú vôňu... MŇAM!

    OdpovědětVymazat
  11. S tímto peelingem nemám žádnou zkušenost, ale ten čokoládový musím vyzkoušet! :)
    Na mém blogu právě probíhá první giveaway, pokud se ti bude balíček líbit, budu ráda, když se zapojíš :) http://beautyna-cz.blogspot.cz/2015/08/letni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, už mám z tohoto peelingu jen malinký kousíček, ještě tak na dnešní použití a je vypotřebovanej. Byla jsem s ním teda moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  13. To zní lákavě, hlavně díky té vůni. Pořád si říkám, že si jednou budu muset nějaký ten tělový peeling pořídit, tak třeba by mě čokoláda mohla nalákat, hmmmm :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.