sobota 22. srpna 2015

Mých 5 P aneb Pár propadáků posledních pár pátků + Liebster award TAG

Přeji krásnou sobotu a vítám vás u nového článku. Dnešní článek bude rozdělený na dvě části - v té první vám ukážu kosmetiku, která mi absolutně nevyhovovala a jejíž nákup vám rozhodně nemohu doporučit, ve druhé části odpovím na otázky z TAGu Liebster award, na který mě nominovala Erika.



PROPADÁKY

Laky na nehty od Vietnamců (jakási značka Color cosmetic)




Laky mají sice moc pěkné odstíny, které vypadají hezky v lahvičce i poté na nehtech, ale neskutečně mě naštvalo, jak mi zabarvily nehty. Samozřejmě jsem použila podlak, ale stejně jsem se tomu nevyhnula. Už je to déle než měsíc a moje nehty jsou stále hnusně nazelenalé, takže nošení světlých laků momentálně nepřichází v úvahu, protože ta zelená prosvítá. Navíc tyto laky hrozně smrdí. Pro mě je to aspoň ponaučení pro příště - zůstanu věrná osvědčeným značkám a žádný no name lak si už nepořídím.

Odličovací ubrousky Olay



Toto byl opravdu přešlap. Od tak proslulé značky jako je Olay jsem čekala mnohem víc. Ubrousky jsem sice kupovala ve výprodeji za pár korun, ale i tak je musím velice zkritizovat. Jsou malé, tenké, málo vlhké a z hrozně nepříjemného umělého materiálu. Navíc strašně smrdí a při odličování mě ten přípravek, kterým jsou napuštěné, štípe v očích. To se mi nikdy s žádnými ubrousky nestalo.  

Le Petit Marseillais -> Kondicionér ve spreji Jasmín & grapefruit



Na tento kondicionér ve spreji jsem už psala samostatnou recenzi. Byl součástí výhry v soutěži, ze které jsem měla obrovskou radost, ale bohužel mě zklamal. Nedělá totiž vůbec nic. Když ho používám, tak mi přijde, že si na vlasy stříkám obyčejnou navoněnou vodu. Při použití většího množství jsou vlasy hrubé a slepené. 

Gelový antiperspirant Secret -> Va va vanilla



Pro mě je gelový antiperspirant od Secret velkým zklamáním. Měla jsem už tuhou verzi, která byla naprosto bombastická, proto jsem se těšila i na tuto gelovou. Bohužel antiperspirant je absolutně nefunkční. I když nevykonávám žádnou fyzicky náročnou činnost, potím se - a proč to neříct na rovinu - smrdím už po několika hodinách. A to jen sedím v kanceláři. Navíc mě nezaujala ani vůně, která je velmi chemická a vlezlá. 

L´Oréal Elséve -> Hedvábný olej v krému



I na tento produkt jsem už psala recenzi - najdete ji tady. Krém na vlasy jsem dostala k otestování na základě vyplnění dotazníku a moc jsem se na něj těšila. Bohužel jsem zklamaná. Oceňuji pěkné balení a nádhernou vůni, ale účinek velice pokulhává. Vlasy mi spíš vysušuje, než aby jim pomohl. Po aplikaci krému jsou slepené, matné a hnusné na dotek.  


TAG

1. Proč a kdy jsi začala blogovat?
Blogovat jsem začala v roce 2013. Kosmetické blogy a poté i videa jsem v té době už nějakou dobu sledovala a napadlo mě, že bych také mohla začít psát. Nejdříve jsem publikovala recenze a spotřebováno a pak jsem postupně přidávala i další rubriky. A proč? Protože ráda píšu a mám samozřejmě ráda kosmetiku :-)


2. Jaké máš plány s blogem do budoucna?
Noo, to je těžké, protože já nepatřím k těm cílevědomým blogerkám, co chtějí stále víc a víc čtenářů (někdy i za každou cenu) či spoluprací. Ani se blogováním nechci živit a hlavně nechci tlačit na pilu. Jsem ráda, že mám blog jako koníček a že se mu můžu věnovat tehdy, kdy chci já sama, a ne z povinnosti. Čili se dá říct, že žádné velké plány nemám :-) Jsem ale samozřejmě ráda za každý váš komentář a za každého nového čtenáře a tak trochu doufám, že do konce roku dáme 200 ;-)


3. Tvůj největší kulturní zážitek?
Já na tu kultůru moc nejsem :-D Do divadel, na výstavy atd. nechodím, takže tady se bohužel o žádný zážitek podělit nemohu...


4. Moře nebo bazén?
U moře jsem zatím nebyla a bazény nevyhledávám. Jsem v tomhle tak trochu divná - hnusí se mi koupat se v jedné vodě s x dalšími lidmi. Třeba v řece nebo někde ve velkém rybníce mi to nepřijde takové, ale na bazény prostě nejsem :-D


5. Máš nějaké domácí zvíře?
Ano, máme pejska, a je to moje největší láska.


6. Nejoblíbenější kosmetický produkt?
Momentálně moc ráda používám balzámy na rty Baby Lips od Maybelline. 


7. Vysněné zaměstnání?
Ráda bych někdy měla práci, která má hlubší smysl.


8. Zajímáš se o celkové dění ve státě či ve světě?
Určitě se zajímám o dění ve světě. Na zprávy ale zásadně nekoukám, protože tam ukazují jen samé katastrofy. Vyhledávám si spíš informace na internetu a hlavně z oblastí, které mě osobně zajímají.


9. Nejoblíbenější blogerka a youtuberka?
Momentálně mě nejvíc baví MamaLifestyle. Z nekosmetické sféry ráda sleduji videa o jídle - aktuálně mám oblíbený kanál o veganství a raw stravě Raw Daughter.


10. Nejoblíbenější drogérie?
V současné době pravidelně nechodím do žádné drogérie. Už mě to nákupní šílenství přešlo :-) Když bych si ale měla vybrat, tak bych určitě zvolila DM a Rossmann. DM hlavně kvůli kosmetice Balea a velkému výběru zdravých potravin, Rossmann kvůli zajímavým akcím.


11. Apple nebo Android?  
Já a technika - to fakt nejde dohromady :-D Takže bez odpovědi.


Doufám, že se vám dnešní článek líbil a budu se těšit na viděnou příště ☺ 

24 komentářů:

  1. Žádný z výrobků jsem nezkoušela a nejvíc by mě mrzelo Le petit marseillais. Chtěla jsem si na dovolené něco této značky koupit, pak jsem si to rozmyslela.
    Tento tag jsem také sepsala :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně škoda, ale jiné produkty mohou být třeba kvalitní...

      Vymazat
  2. Ou, ty laky na nehty, radši ani nechci vědět co v nich bylo, když způsobily to co způsobily! To jsem ještě nikdy neviděla... :( A značka OLAY, respektive tato řada je kapitola sama pro sebe. Měla jsem odličovač - taky řezal a štípal v očích, navíc vůbec neodličoval, měla jsem i nějakou emulzi a bylo to to samé, prostě naprd.
    Jinak s bazény to máme úplně stejně, k tomu všemu se u mě ještě přidává tak trochu strach z vody jako takové. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to "ráda" slyším, ten odličovač mám totiž taky :-D
      Já právě vodu miluju, nejspokojenější jsem, když můžu ležet na hladině a nechat se nadnášet :-))) Ale ty bazény e-e :-D

      Vymazat
  3. Je mi Tě líto, s těma nehtama. To je šílený, zajímalo by mě co v tom laku je, že to udělá tohle...

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nic dobrého :-( Hlavně když to "prožralo" i podlak...

      Vymazat
  4. Ubrousky Olay jsem taky ulovila ve výprodeji, ale nestojí ani za těch pár kaček, nejradši bych je vyhodila. Docela závidím, že už Tě to nákupní šílenství přešlo, u mně je to snad pořád horší.-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale vzhledem k tomu, že kosmetiku nikdy nevyhazuji, se je snažím dodělat :-D Dneska mě čeká poslední kus, hurá.
      O nákupním šílenství chystám článek :-)

      Vymazat
  5. Já bych si lak od Vietnamců teda nikdy nekoupila, protože si myslím, že je to strašný svinstvo (a teď to i vím) :-!
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich kosmetiku taky nekupuju, ale hrozně se mi líbily ty odstíny, tak jsem si řekla, že to risknu :-D

      Vymazat
  6. Tak tie laky ma rozsekali. Zažltnuté laky sú oproti tomuto nič. Aj krémový antiperspirant Secret stojí za prdlačku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda... Přitom ten tuhý je fakt super :-)

      Vymazat
  7. Taky nejsem bazénová, moře tedy miluji a jezdím každý rok, ale třeba k rybníku by mě snad nikdo nedostal :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. Chválím rozhodnutí nekupovat no name laky na nehty!! :-) Ono totiž nejen,že ošklivě zabarví nehty,ale obsahují opravdu velká chemická svinstva,která by ani neprošla kontrolou povolených látek směrnicí EU.Takže raději kupovat v drogeriích,kde je jistota,že výrobky neuškodí,a to nejen laky na nehty... :-)
    Jinak ten olej v krému od Lorealu jsem měla ve vzorečku a byl celkem fajn,ale je pravda,že žádný zázrak to taky nebyl.Další super rubrika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím a moc děkuju za komentář :-)

      Vymazat
  9. Tak ty laky na nehty jsou drsný, koukám...jsem ráda, že jsem se o Tobě něco nového dozvěděla a jsi mi teď ještě sympatičtější...

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Secret jsem chtěla vyzkoušet, ale nedá se nikde moc sehnat no, škoda. Zajímalo by mě, jaký je. Laky teda otřes..

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá, myslím v českých e-shopech že nikde není...

      Vymazat
  11. Tak ty laky se teda vůbec nepovedly.. To by mě vážně naštvalo:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě též, co se dá dělat :-/ Už to pomalu odrůstá...

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.