neděle 19. července 2015

Zázrak nebo kecy v kleci? Garnier Intensive 7 days Zklidňující tělové mléko s medem

Přeji vám krásné ráno a hlásím se s novým článkem.

Momentálně mě hodně baví psát recenze, takže ani dnešní příspěvek nebude na jiné téma. Zrecenzuji Zklidňující tělové mléko s medem od Garnier. Mléko jsem si koupila v Rossmannu za něco málo přes 100 Kč. Viděla jsem ho ale i za 170 Kč, zkrátka záleží na tom, kde produkt kupujete a jestli je zrovna v akci. V DM stojí tělová mléka z řady Intensive 7 days momentálně 120 Kč a v prodeji jsou i další verze. Mléka teď mají trošku jiné obaly, ale i tak je bez problémů poznáte :-) Objem lahvičky je 400 ml.


Co všechno by mléko mělo umět si můžete přečíst na následující fotce:


Musím říct, že jsem vždycky byla k podobným slibům skeptická. Jako třeba: ochrana před pocením 96 hodin, zacelené konečky za 7 dní, dokonalá pleť za 1 měsíc a tak dále. Připadá mi, že výrobci z nás tímto dělají akorát tak blbce. Tělové mléko si kupuji proto, abych se s ním mohla každý večer po sprše namazat, a vyživila tak pokožku. Nic víc nečekám. No nic, nebudu se rozčilovat a přejdu už k samotné recenzi :-D


Líbí se mi obal. Zelenou barvu miluju a lahvička mi vyhovuje i tvarem a materiálem. Plast není příliš tvrdý a mléko dostanu ven bez jakéhokoli problému. Mléko vcelku příjemně voní. Necítím z něj med ani nic určitého (není to nijak výrazně sladká vůně), ale parfemace mě nijak neobtěžuje, je taková normální. 


Zde složení:


Konzistence je tak akorát. Mléko není ani vodové, ani příliš hutné. Roztírá se velmi dobře a vstřebává se poměrně rychle. Tady nemám co vytknout.


Co se týče hydratace pokožky, tak jsem si nevšimla, že by mléko v něčem fungovalo lépe nebo jinak než jakékoli jiné tělové mléko. Určitě si nemyslím, že by mi stačilo se namazat třeba v pondělí a pak až do dalšího pondělí bych měla i bez mazání vyživenou pokožku celého těla. To teda ani náhodou. Pokud by na obale nebyly vypsány všechny ty nesplnitelné sliby, hodnotila bych mléko naprosto pozitivně. V podstatě mu nemám co vytknout. Používám ho ráda a myslím si, že poměr cena-objem-účinek odpovídá.


+ praktické balení
+ celkem příjemná vůně
+ pohodlné roztírání
+ rychlé vstřebávání
+ dostačující hydratace pokožky
+ vyhovující poměr cena-objem-účinek


- slibuje zázraky, nicméně funguje jako úplně normální tělové mléko

Závěrečné hodnocení:
S medovým tělovým mlékem od Garnier jsem spokojená. Co se týče kvality, ohodnotila bych ji jako standardní. Není to nic převratného, z čeho bych byla nadšená a chtěla to používat pořád dokola, na druhou stranu bych si toto mléko klidně koupila znovu, protože vím, že bych nebyla zklamaná a zkrátka bych věděla, co čekat. 

☺☺☺☺

Jaký je váš pohled na "zázračné" produkty? Už se vám někdy stalo, že jste si koupili kosmetiku, která slibovala převratný a zázračný účinek, a opravdu tak fungovala?

12 komentářů:

  1. Mňa tiež dojímajú tie sľuby na kozmetike ale aj tie všelijaké super aktívne látky, ktoré sú v produkte a majú nás spasiť :D:D teraz pri tomto že aj L-bifidus, čo som si myslela že sú len probiotiká pomáhajúce v čreve ale kozmetické firmy ťa presvedčia že pomáhajú všade :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě pobavilo :-D :-D :-D
      Díky za komentář.

      Vymazat
  2. No spíš tady těm zázrakům taky moc nevěřím, ale nevím, jestli jsem nějaký takový děsně slibující produkt měla. Skvělá rezence Leni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu i za komentář, Veru :-)

      Vymazat
  3. Jo, sliby chyby :D
    Vždycky mě fascinuje např. na deodorantech, že vydrží účinkovat po dobu 72 hodin. No,ehem. Běžně nevydrží hodin ani 8, natož 3 dny. Produkt, který plní, co slibuje, je podle mě Blocker od Ziaji. S ním jsem naprosto spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, já dokonce viděla i 96 hodin! :-D
      Blocker vůbec neznám, jdu to prozkoumat :-)

      Vymazat
  4. Výrobci mají kolikrát strašně velký oči, vychvalují výrobek do nebes, ale realita bývá trochu jiná. V lepším případě to nesplní vše, co slibuje, v tom horším je to totální propadák, i to už se mi stalo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Mně taky, už mnohokrát. Hlavně u deodorantů nebo antiperspirantů, které slibují 48 hodin ochrany před potem a zápachem a přitom kolikrát ten účinek nevydrží ani běžnou pracovní dobu.

      Vymazat
  5. Mně se stalo jenom u Saloosu, že tam výrobek vždy plní to, co je o něm napsáno..

    The 15 Weird Questions

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní kosmetika opravdu někdy umí téměř zázraky :-) Já jsem se Saloosem taky spokojená.

      Vymazat
  6. Vždycky, když už jsem nějaký zázrak objevila, tak však zázraky nesliboval :D, ale tělová mléka od Garnieru mi vždycky přišla fajn :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, však není špatné, ale není to prostě nic zázračného :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.