pátek 31. července 2015

Spotřebováno za červenec 2015

Přeji příjemné dopoledne a hlásím se opět s každoměsíčním článkem o spotřebované kosmetice.

Zatímco moje spotřeba kosmetiky za červen byla více než chabá, v červenci to bylo mnohem lepší. Dopotřebovala jsem dost kosmetiky, kterou jsem měla dlouhodobě rozpoužívanou, a také pár vzorků (hurá). Nejvíc věcí je ze sekce sprcha a vana, takže tím hned začnu.


SPRCHA A VANA



Dermacol -> Opojný sprchový gel Irská káva

Od tohoto sprcháče jsem měla po přečtení všech nadšených ohlasů velká očekávání. Ne úplně je splnil. Musím hodně zkritizovat balení. Tuba byla dost měkká a vzhledem k hutné (až jako by karamelové) konzistenci produktu nebylo jeho dostávání ven úplně ideální. Vůně byla kávovo-karamelová, příjemná. Sprcháč dobře umyl a nevysušoval. Úplně jsem si z něj ale na zadek nesedla, jiné parfemace z řady Aroma ritual mě zaujaly víc. 7/10.

Alverde -> Sprchový gel Kouzlo města

Tento sprchový gel jsem používala velice ráda, když byla velká vedra. Díky osvěžující vůni pomerančového oleje a bergamotu mě krásně osvěžil. Nevysušoval, vzhledem k přírodnímu složení pěnil méně než klasické drogérkové sprcháče, ale k umytí to stačilo. Vůně se mi líbila víc v lahvičce než na pokožce. 8/10.

Gillette Satin Care -> Gel na holení s aloe vera

Gel mi vyhovoval po všech stránkách až na jeden detail - tím byla pro mě úplně ne moc příjemná parfemace. Jinak byl skvělý a určitě jsem gel na holení od značky Gillette neměla naposledy. 9/10.

Nivea -> Zpevňující tělové mléko do sprchy

O mléku jsem už psala, takže jen velmi stručně - krásně voní a na pokožce skvěle chladí. Na léto boží věc. Až dodělám všechny vzorky, určitě si koupím velké balení. 10/10.

Alverde -> Sůl do koupele Makadamiový ořech a bambucké máslo

O soli jsem už jednou psala. Nakoupila jsem si totiž ve slevě několik balení a teď je postupně spotřebovávám. Sůl moc pěkně oříškově voněla, byla mastnější, takže udělala mastnější i vodu. Nijak vodu nezabarvila. Ale jo, je to příjemná věcička :-) 8/10.

Tetesept -> Detoxikační mořská sůl do koupele

V balení bylo soli strašně málo. Nasypala jsem trošku do vany a říkala jsem si, že mi ještě tak na jedno nebo dvě použití vystačí. Pytlík byl ale už prázdný - HM :-D Sůl pěkně přírodně a svěže voněla. Detoxikační účinky samozřejmě po jednom použití nemohu posoudit, ale koupel jsem si rozhodně užila :-) 8/10.

Lush -> Buffy

Buffy je peelingový tělový kondicionér. Měl by pokožku obrousit a vyživit zároveň a také by měl pomáhat zlepšit celulitidu. Kondicionér voněl velice příjemně - řekla bych, že po bylinkách, ale neumím tu vůni víc specifikovat. Pokožku obrousil velmi dobře a také ji vyživil, tudíž jsem se po sprše už nemazala. Co se týče zlepšení celulitidy, tak to nemohu hodnotit, jelikož jsem Buffy nepoužívala pravidelně. Ale četla jsem v recenzích, že opravdu na celulitidu pomáhá. Další balení si momentálně vzhledem ke zdražení produktu na 499 Kč kupovat nebudu. Pokud by se vám ta pětistovka však chtěla investovat, mohu Buffy doporučit :-) 8/10.

Holítko

Sadu těchto růžových holítek jsem, tuším, kupovala v Penny Marketu. Vydrží hodně dlouho ostré a holí dobře. Manipulace je taky úplně v pořádku. 10/10.


PÉČE O OBLIČEJ A TĚLO


Garnier Intensive 7 days-> Zklidňující tělové mléko Med

Recenze. Mléko bylo fajn. Hezky vonělo, dobře se roztíralo i vstřebávalo, hydratovalo dostatečně. Žádný zázrak, který by udržel pokožku hydratovanou týden i bez mazání, to ale není. 7/10.

Bioderma Sébium Global -> Intenzivní péče pro mastnou a problematickou pleť

Krém byl velice lehký a opravdu mohu potvrdit, že matoval. Problém byl ale v tom, že mi pleť poměrně dost vysušil a taky mě pálil. Četla jsem, že je to během prvních pár týdnů normální a ten pravý účinek nastupuje až po několika měsících používání. Což ale já nezjistím, protože si plné balení produktu kupovat nebudu. Myslím si, že tato intenzivní péče je vhodná opravdu pro velmi mastnou a problematickou pleť s akné. Pro smíšenou nebo jen lehce mastnou pleť mi přijde dost agresivní. 6/10.

Essence -> Ochranný balzám na ruce s vůní Cinnamon Punch

Krém jsem používala velmi ráda hlavně díky jeho nádherné vůni. Výživa pokožky nebyla nejlepší, ale na Essence dobrý. 7/10.

Oriflame -> Deodorační a antibakteriální pudr na nohy

Ačkoli účinek pudru byl nula nula nic, bavilo mě ho používat. Je to něco jiného než obyčejný sprej na chodidla a taky se mi moc líbila vůně. Bohužel efekt nebyl opravdu vůbec žádný. 4/10.

Hellada -> Balzám na rty AVOKÁDO

Jedná se o balzám s vysokým ochranným faktorem, který zanechává na rtech bílý povlak. Nevím, na co jsem myslela, když jsem si ho kupovala, protože na hory nejezdím, k moři taky ne, a v České republice mi tyhle horské balzámy přijde zbytečné používat. Balzám jsem měla doma už hodně dlouho, proto jsem se ho snažila co nejrychleji vypoužívat aspoň doma. Hydratace rtů nic moc, jestli chrání před ostrým sluncem, to nemůžu posoudit. Tentokrát bez hodnocení.


ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI


Ebelin -> Odličovací tampóny maxi

Tyto odličovací tampóny si vždy kupuji, když je v DM akce na produkty privátních značek. Nakoupím jich vždy několik balení a obvykle mi vydrží zase do další akce :-D Používám je ráda, jsou jemné, dobře se mi s nimi odličuje. Nemám co vytknout. 10/10.

Balea young -> Odličovací ubrousky Green Coconut

Tyto ubrousky byly jedny z nejlepších, co jsem kdy zkoušela. Výborně se mi s nimi odličovalo, nepálily na pleti, nelepily. Vlhké byly dostatečně, ale já jsem je - jako všechny ubrousky - ještě před použitím pokapala micelární vodou. Líbila se mi i vůně, jen by mohla být méně výrazná. No a boží zelené balení, to jako zelenofil prostě nemůžu neocenit! :-D 8/10.


Rival de Loop -> Kosmetické náplasti pro mastnou pleť

Stojí pár korun a fungují srovnatelně jako náplasti od Nivey, které jsou mnohem dražší. Kupuji opakovaně a mohu doporučit. 9/10.


ODLAKOVAČE


Dermacol -> Expresní odlakovač na nehty

Po uvedení odlakovače na trh ho museli mít snad všichni a já, ačkoli normálně nejsem příznivcem stádnosti, jsem si ho nakonec koupila taky :-D Byla jsem zvědavá, jak si poradí se třpytkatými laky, a jak obstojí ve srovnání s mým nejoblíbenějším odlakovačem od Isany. Po úplném spotřebování si myslím, že jsou na tom víceméně stejně. Výhodou odlakovače od Dermacolu je to, že je mastnější, tudíž tak nevysušuje nehty a kůžičku kolem nich. Barevné laky odlakuje bez problémů, se třpytkatými si také poradí, ale jde to pochopitelně hůř. Negativně hodnotím to, že z tamponku rychle jako by vyprchá, a já pak musím pořád přilívat a přilívat. Tento problém s odlakovačem od Isany nemám. Pravděpodobně zůstanu u Isany a občas si jako zpestření pořídím Dermacol :-) 7/10.

Isana -> Odlakovač s mandlovou vůní a kvalitním olejem

Tento odlakovač je moje stálice a budu si ho určitě kupovat i dál. Rychle a spolehlivě odlakuje téměř jakýkoli lak. Cena je také příznivá. Akorát mi nevoní zrovna po mandlích :-D Smrdí úplně stejně jako jakýkoli jiný odlakovač. 9/10.


DEKORATIVKA A VŮNĚ


Maybelline -> Řasenka The Rocket Volum´Express

Jak jsem psala v recenzi, tato řasenka mi dělá naprosto nádherné řasy. Až takové, že když jsem s ní byla nalíčená, lidi se mě ptali, jestli mám umělé řasy. To se mi nikdy předtím ani nikdy potom nestalo. Nejlepší řasy překvapivě dělá, když je naprosto nová a hodně mokrá. Když začíná lehce vysychat, už to není ono. Už mám ale další balení, takže ji určitě doporučuji - hlavně pokud máte krátké a rovné řasy. 8,5/10.

Lancôme -> Make-up Teint Idole Ultra

Vzoreček jsem měla doma už dlouho a když jsem viděla název odstínu 03 Beige Diaphane, vůbec se mi nechtělo ho zkoušet, protože jsem si říkala, že bude kvůli tomu odstínu stejně pro mě nepoužitelný. Nakonec mě ale příjemně překvapil. Make-upu stačí maličko k nalíčení celého obličeje (vzoreček o objemu 1 ml mi vydržel na týden používání) a pleť je po nalíčení jednoduše krásná. Neleze do pórů, nezvýrazňuje suchá místa, a i ten odstín se nakonec dal přežít, protože se make-up krásně přizpůsobil pleti. Jediné minus bylo to, že se mi po něm docela leskla T-zóna - která se mi ale leskne skoro po všem. Rozhodně mě tento make-up ale zaujal a až budu milionářka, hned si půjdu koupit plné balení v odstínu 01 :-D 8/10.

Sephora -> Podkladová báze

Kromě toho, že mi obličej změnila na kluziště, tato báze vůbec nic nedělala. Nevyhladila pleť ani póry a ještě ke všemu jsem se po ní hrozně leskla. Jediné plus bylo to, že při následném nanášení make-upu na pleti štětec lépe klouzal :-) 1/10.

Oriflame -> Together for Her

Našla jsem na internetu, že tato vůně se již několik let neprodává, čili nemá smysl se k ní nijak dlouze vyjadřovat. Typově se jedná o citrusovou vůni, která pro mě osobně není nijak zajímavá. Výdrž byla velmi slabá. 2/10.


Tak co říkáte na to množství spotřebované kosmetiky? Já myslím, že víc než dobrý ☺☺☺
I tentokrát mě zajímá, jak se dařilo spotřebovávat kosmetiku vám a těším se na vaše komentáře ♥

P.S. Chystám ještě článek o spotřebovaném jídle, na který mám od vás pokaždé úžasné ohlasy. Jídlo prostě frčí ☻

20 komentářů:

  1. Mě Maybelline řasenky nevyhovují, s touhle jsem dlouho bojovala a snad teprve po roce začla dělat tak nějak dobrý řasy, ze začátku k ničemu.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsem slyšela už od více lidí, že jim ze začátku nevyhovovala, a až pak jakž takž jo. Já to mám naopak :-D

      Vymazat
  2. Tenhle měsíc si se nějak s tou spotřebou rozjela :D
    Myslím, že jsem ani nic z těchto věcí neměla. Článek o mých spotřebovaných chystám :)
    A těším se na článek o jídle! :D
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo :-D Ale tvoje spotřeba byla taky více než slušná, zrovna jsem dočetla článek :-)

      Vymazat
  3. Klobouk dolů před takovou spotřebou, já toho mám za červenec málo. S bází Sephora mám stejnou zkušenost, naštěstí jsem měla jen vzorek. Proužky na nos používám Ebelin a přijdou mi lepší než Nivea. Na Rival se musím mrknout

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Někdy se daří, někdy ne :-) Na Sephora bázi jsem právě četla velkou chválu a po dopotřebování vzorku k tomu vůbec nevidím důvod... Pásky od Ebelin vůbec neznám, ani jsem netušila, že jsou v prodeji :-)

      Vymazat
  4. Ty proužky na nos musím zkusit, díky za tip. Niveu mám docela ráda, ale přeci jen - ta cena není nejnižšší. :)
    Jinak se skláním před tou spotřebou, u mě je to chabých pár kousků. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Já tyhle Rival de Loop pásky kupuju, když jsou ve slevě za 30 Kč. Normálně stojí 40 Kč a to na 3 pásky taky není úplně málo...

      Vymazat
  5. Já měla za červenec taky velkou spotřebu, především došlo zaráz několik sprchových gelů a šamponů. S odlakovačem Dermacol mám podobnou zkušenost jako ty. Připadne mi jako spousta jiných odlakovačů a navíc mi z něj něo hrozně smrdí, že když ho otevřu, neustále mě to nutí kašlat. Mám ráda Cien z Lidlu, má i super aplikátor. Náplasti na nos a bradu používám nejraději od zn. Balea ;)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, ono jak se v horkách člověk častěji myje, tak kosmetika pěkně ubývá :-)
      Dermacol smrdí slušně, to máš pravdu :-D

      Vymazat
  6. Tak tenhle měsíc jsi mě, co do počtu, trumfla :-) Z jmenovaných jsem zkoušela jen odlakovač Dermacol a ten mi přijde fajn, jiný teď nekupuju. Tu koupelovou sůl Alverde ještě prodává? Myslím, že jsem ji nikde nepotkala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, tak to mě těší! :-D On ten Dermacol není špatnej, ale co se poměru cena vs. množství vs. kvalita týče, tak mi přijde výhodnější ta Isana. Alverde soli by měly být ještě v prodeji, akorát už ne tahle moje verze. Nedávno jsem viděla v DM nějakou mandarinkovou.

      Vymazat
  7. Měla jsem sprchový gel s Irskou kávu, ale byla jsem a pořád jsem z té vůně nadšená:-) A pak krém na ruce Essence, už si ani nepamatuji na účinky, ale ta vůně, to byla dokonalost, s nostalgií na ni vzpomínám. A do třetice Rocketku, ale s tou jsem spokojená nebyla vůbec, jak mám řasenky od Maybelline ráda, tak touhle mně zklamali..A ještě bych zapomněla na odlakovač Dermacol, jedu už několikáté balení a velká spokojenost:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní spotřeba! Také dnes píšu spotřebováno :D Jinak mě zaujal tel Lush Buffy.

    OdpovědětVymazat
  9. Sprcháč od Alverde jsem měla a voněl naprosto úžasně <3

    OdpovědětVymazat
  10. Tu modrou řasenku Maybelline jsem taky měla a byla jsem s ní moc spokojená. Přemýšlím, že bych si ji koupila znovu :)


    Můj červenec

    OdpovědětVymazat
  11. Ježkovy voči - já za červenec dospotřebovala snad akorát sprcháč a noční krém... Jo a pomádu na rty, co jsem měla na chalupě pod polštářem snad půl roku

    OdpovědětVymazat
  12. zaujal ma Satin Care a aj ten Helle balzam ma kedysi zaujal, ale po tvojom hodnotení, resp. nehodnotení doňho nepôjdem :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  13. Oba 2 odlakovače jsem měla taky a oba mi vyhovovaly :) Zrovna teď používám od Isany a ten je prostě super. Jooo jídlo jede, na článek už se těším

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný článek, líbí se mi tenhle systém, jak to popisuješ. No, já jsem si koupila ten odlakovač dermacol v červenci taky a jsem z něj fakt zklamaná :( Přesně, jak píšeš, pořád se musí dolévat, takže naštěstí rychle ubývá a už si ho pak nekoupím. Odlakovat si s ním ruku mi trvá tak 5x déle než když použiji malý ebelin, který mi vydržel hrozně dlouho, protože stačí jednou nalít. I se třpytkami si poradí líp. Olej sice neobsahuje, ale já si po každém odlakování stejně dávám na nehty neemový olej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.