sobota 11. července 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo II.

Po velkém úspěchu předchozího článku o jídle (klik) jsem se rozhodla sepsat další tak trochu jiné spotřebováno. Původně jsem to v plánu neměla, ale psali jste mi, že je to skvělý námět na články a já jsem si uvědomila, že je to vlastně pravda :-) Doufám, že se vám bude líbit i dnešní článek a napíšete mi, jestli máme stejné chutě, nebo vám chutná něco úplně jiného :-)


Rio Mare: Tuňákový salát s kukuřicí



Můj nejmilejší oběd ♥ Tuňáka mám velice ráda a jím ho pravidelně už několik let. Nejvíc jsem si oblíbila právě značku Rio Mare, a to konkrétně tento salát. Hodně často kupuji i tuňáka v olivovém oleji od Rio Mare. Salát je výborně ochucený a chutná prostě božsky. Zajímalo by mě tajemství výroby, protože když smíchám zeleninu s tuňákem já, takhle dobře to prostě nechutná :-D Jedinou nevýhodou je hodně vysoká cena - běžně stojí kelímek salátu 95 Kč. Já ho kupuji zásadně ve slevě za 60 - 70 Kč.

Rio Mare: Tuňákový salát s fazolemi



Tuňáka po mexicku opět od Rio Mare jsem milovala hlavně dřív. Teď mi připadá dost ostrý a je pro mě asi kvůli fazolím hůř stravitelný. I tak si ho ale občas ráda dám.

Sušenky Oreo Original



Sušenky mi chutnaly, ale nijak extra mě nenadchly. Víc mi chutnají v Oreo Milce, která je sice pekelně sladká, ale jednou za čas i pekelně dobrá :-))

Teekanne: Čaj Strawberry Sunrise



Čaj od této známé značky jsem měla - pokud si dobře vzpomínám - poprvé. Běžná cena je kolem 50 Kč, což já nejsem za "obyčejný" sáčkový čaj ochotná dát. Nedávno ho měli v Bille za 26 Kč, tak jsem se ho rozhodla vyzkoušet - abych nepila pořád jen čaje od Pickwick. Jahodový čaj od Teekanne mi připadal až moc aromatický, přibarvený a  ochucený. Dokonce mě po něm občas pálila žáha. Chutově nebyl špatný, ale podruhé určitě nekoupím.

Corny big Fruit: Müsli tyčinka Wild Fruit



Corny Wild Fruit jsem si koupila na doporučení několika youtuberek, které tuto tyčinku měly v Brandnooz boxu. Mě zas tak nezaujala. Ovocná opravdu byla, ale chuťově mi spíš přišla jako Bonpari než ovocná müsli tyčinka. Věřím, že někdo si ji může hodně oblíbit, já však cílová skupina nejsem.

Pharma Activ: Aloe Live





Šťávu z aloe vera jsem koupila na e-shopu prozdravi.cz. Zrovna probíhala akce 1+1 a já sehnala dvě litrová balení za 349 Kč. Četla jsem, že spoustě lidem tato šťáva pomohla hlavně na problémy s trávením. Spotřebovala jsem už obě litrová balení a bohužel jsem nezaznamenala vůbec žádný účinek. Musím se přiznat, že jsem čekala, že bude tato šťáva chutnat tak trochu jako takové ty aloe džusy s kousky dužiny, co se prodávají ve večerkách :-D Vůbec tomu ale tak nebylo. Přirozená chuť aloe je hodně mdlá, lehce nakyslá. 


Těším se na vaše komentáře a přeji pěknou sobou ☺

20 komentářů:

  1. Supr nápad chutnalo nebo nechutnalo :) S žádnou věcí nemám žádnou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Teekanne mám doma čaj Fruity Kiss a mám na něj stejný názor jako ty na tento - hodně aromatizovaný, barvený a taky mě po něm pálí žáha. I já ho vzala v akci, protože taky za obyčejnou čajovou drť nedám tolik peněz. U čaje jsem ochotná si připlatit jen u sypaných čajů, které moc nekupujeme, protože jsem líná je připravovat :D Tuňáka od Rio Mare kupujeme v Německu a vyjdou tam levněji /nevím kolik přesně/ ale miluji toho s kuskusem nebo s těstovinami.
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-) Sypané čaje, to je jiná, ale za sáčkový dám maximálně 30 Kč. I Pickwick kupuji jen v akcích.
      Ohledně Rio Mare ti nemálo závidím :-D S kuskusem i s těstovinami jsem taky měla, ale tyhle mě vůbec nenadchly. Ani ten středomořský.

      Vymazat
  3. Oreo mě samo o sobě taky moc nenadchlo, ale jak píšeš - v Milce, to je jiná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle články mám strašně ráda. Tuňákové saláty od Rio Mare mi taky moc chutnají, ale vyrovnají se jim i saláty od značky Giana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to jsem ráda ♥ Od zn. Giana jsem myslím taky jednou měla tuňákový salát, ale už si vůbec nevzpomínám, jaký byl.

      Vymazat
  5. Zkušenost mám jen s čajem Teekanee, ale myslím, že máme stejné dojmy, takže podruhé už nekoupím a moje snaha objevit opravdu chuťově dobrý čaj bude pokračovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mohu doporučit Pickwick, až na výjimky jsem s touhle značkou spokojená. Kupuju hlavně zelené čaje.

      Vymazat
  6. Já miluji Oreo, sušenková nejsem, ale Oreo bych mohla pořád :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spousta lidí je miluje :-D Mně přišly jednak trochu suché, a pak jsem po tom rozruchu ohledně TĚCH SLAVNÝCH Oreo čekala asi trochu víc...

      Vymazat
  7. Oreo Milka je má oblíbená a oreo sušenky mi taky hodně chutnají :) Já jsem si teď koupila v Albertě taky nějaký tuňákový salát se zeleninou, teď si nemůžu vzpomenout na tu značku, ale přišlo mi, že tuňáka je tam málinko zato zeleniny kupy, ale i tak výborně chutná. V tomto salátu od Rio Mare je toho tuňáka hodně?
    Vím, že moje spolužačka taky pila to aloe vera na trávení a jí myslím pomohlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, já právě ty ostatní tuňákový saláty nemusím, i když samozřejmě dřív jsem je taky jedla a nepřišlo mi to. Ale od doby, co jsem ochutnala Rio Mare, se dá říct, že už mě neláká zkoušet ani nic jinýho. Ve spoustě konzerv je tuňáka fakt pomálu, je tam spíš třeba rajčatová omáčka a tak, to já moc nemusím.
      Vyhrabala jsem v tašce na tříděný odpad obal od mexického tuňáka, přikládám složení :-) maso z tuňáka pruhovaného 26%, červené fazole 23,5%, kukuřice 20%, kukuřičný olej, mrkev 6%, paprika 6%, jedlá sůl, aromata.

      Vymazat
    2. Leni, tak to seš hodná, žes ten obal vyhrabala :) tak to jsem si teď koupila salát s podobným složením :)

      Vymazat
  8. Zkoušela jsem jen oreo sušenky, které mám celkem ráda, ale taky to není pro mě něco extra :D

    Proč se učit španělsky?

    OdpovědětVymazat
  9. oreo mi nechutnalo ani v milce..
    tunáka mám moc ráda, ale raději značku sea&sun. jsou to ty 3 plechovky v jednom balení, nemají teda příměsy jako třeba kukuřici, ale liší se pouze v olejích, ve kterých jsou naložené, po tom bych se užrala :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tuniaka Rio mare som skúšala iba v olivovom oleji a tak trochu som čakala, kedy niekto povie, či sú aj tie šaláty dobré :D tak som rada, že sú, a čo najskôr vyskúšam :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  11. Články o jídle mám nejraději :-). Mnohem raději než o kosmetice (ikdyž ty si taky přečtu)
    Oreo jsem ještě neměla, resp. měla jen v Milce a tam mne nezaujalo (a souhlasím, že je brutálně sladká).
    Pokud bych si měla vybírat mezi Pickwickem a Teekanne, tak mně víc vyhovuje Teekanne. I když tedy zrovna ovocným moc nedám, jsem spíš na černé. Ale je fakt, že většina sáčkový čajů není žádná extra kvalita (byť i mezi nimi se najdou výjimky - třeba Harney&son).
    O ovocné Corny jsem uvažovala a tvoje hodnocení mne trochu odradilo.
    A musím konstatovat, že u spousty věcí to mám jako ty - kupuju je jedině ve slevě, protože mi za plnou cenu přijdou předražené. Zrovna u těch čajů (Teekanne kupuju pro manžela) nebo tuňáků (jakýchkoliv)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo jo, články o jidle jsou prima :) Já ovocné Teekanne také nemusím, vyjímkou je pomeranč a výborná byla limetka, tu jsem si ale vozila z Německa a doufala, že ji začnou prodávat i tady a místo toho ji tam prodávat přestali :( Za mě jsou z ovocných pytlíkových ucházející Londons Herbs and Fruits a Ahmad, ale kupuji jen občas v akci, protože jsou hrozně drahé. A od Pickwicku mám nejradši ten zelený s jahodami, tem mi chutná moc. Tuňáka Rio znám jen v olivovém oleji a je dobrý, ale ta cena taky dost děs a saláty, ty už jsou taky celkem za hranicí mých finančních možností. I když mohla bych vyměnit dvě čokolády za salát, bylo by to zdravější a cenově zhruba stejné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.