sobota 25. července 2015

Na Saloos vlně II. část: Tělový a masážní olej Antistri

Přeji vám krásné sobotní dopoledne. 


Na dnešek jsem si připravila další recenzi na kosmetiku Saloos. V minulém článku jsem hodnotila Bio kokosovou péči Vanilla, která je skvělá, a dnes se podíváme na zoubek dalšímu produktu. Hned, co mi byla nabídnuta spolupráce se Saloos, jsem věděla, že chci vyzkoušet nějaký tělový olej. Ze široké nabídky jsem si jako druhou věc na testování vybrala Tělový a masážní olej Antistri.



Ten by měl, jak už napovídá název, pečovat o pokožku tak, aby nepopraskala. Moje pokožka je k tvorbě strií odjakživa velice náchylná. Stačí mi přibrat pár kilo a kůže ihned praská. Mažu se pravidelně, používám i mastnější produkty (másla, oleje), ale dle mého názoru na tvorbu strií mazání nemá až takový vliv, protože strie nevznikají na povrchu kůže, nýbrž hlouběji. Nicméně jsem si řekla, že tělový olej se mi doma neztratí, tak proč ho nevyzkoušet. A určitě je lepší se mazat aspoň pro svůj dobrý pocit, než se na to vykašlat.



Po přičichnutí k lahvičce olej příjemně voní. Cítím z něj hlavně citrusy, ale nejedná se o kyselou nebo štiplavou vůní - naopak je nasládlá. Po rozetření oleje na pokožce se vůně změní. Je víc výrazná, připomíná mi nějaké bylinky a tak trochu i černý čaj s cukrem a citronem :-)



Aplikátor mi přijde trošku nešťastně řešený. Dle mého názoru by bohatě stačila ta dírka. Takto se mi často stává, že oleje vyteče moc a oblemcá pak celou lahvičku. Jinak se mi ale balení líbí. Matné sklo je super a i barevná kompozice je oku lahodící :-)



Olej je samozřejmě mastný - je to olej :-D Ale musím říct, že se relativně rychle a dobře vstřebává. Vzhledem k tomu, že ho je jen 50 ml, ho používám vyloženě na ta místa na těle, kde mám strie. Stačí ho troška a ubývá hodně pomalu. Používám ho už dlouho - s recenzí jsem si dala na čas, protože jsem chtěla fakt pečlivě otestovat, co všechno dokáže, a zbývá ho stále víc než polovina.




Pokud jsem správně pochopila popisek, olej by měl vzniku strií PŘEDCHÁZET tím, že zajistí dostatečné zvláčnění pokožky a ta by měla být méně náchylná k popraskání. Jelikož u mě momentálně žádné váhové výkyvy neprobíhají, rozhodla jsem se, že ho budu zkrátka používat na ta místa, kde už strie mám a budu pozorovat, jestli dojde aspoň k mírnému zlepšení jejich vzhledu. Samozřejmě jsem nečekala žádné zázraky, protože nejstarší strie mám už více než 10 let, kdy jsem se v pubertě "žensky zaoblila" v podstatě ze dne na den. Nedávno jsem četla, že zlepšení vzhledu strií je možné jen tehdy, kdy jsou čerstvé a rudé/fialové. To už se mě dávno netýká, ale stejně jsem byla zvědavá, jestli s nimi olej Antistri něco svede.



Používám ho každý večer, občas i ráno předtím, než se obléknu. Jak jsem psala, olej se relativně rychle vstřebává, takže nemusím čekat půl hodiny, abych se mohla obléknout. Pokožka je po namazání krásně měkká a hebká. Když se namažu ráno, ještě večer cítím, že je kůže promaštěná a opečovávaná. To moc produktů neumí.





Závěrečné hodnocení:
S tělovým a masážním olejem Antistri jsem moc spokojená. Jediné, co bych mu vytkla, je nepraktický aplikátor, kvůli kterému mám neustále lahvičku od oleje celou upatlanou. Jinak je mé hodnocení pozitivní. Líbí se mi vůně, účinek a samozřejmě i přírodní složení produktu. Olej se dá sehnat na různých e-shopech a stojí kolem 100 Kč, což je na takto kvalitní produkt cena více než příznivá. Olej určitě doporučuji těm, co mají suchou pokožku náchylnou k tvorbě strií a chtějí jí dopřát péči s pomocí kvalitního přírodního oleje.



V příští recenzi na kosmetiku Saloos se můžete těšit na povídání o Čokoládovém peelingu, který jsem zrovna dnes nafotila a slavnostně si ho odnesla do koupelny ☺☺☺
Samozřejmě i dnes mě potěší vaše komentáře a zajímá mě, s jakým produktem od Saloos máte skvělé zkušenosti a nedáte na něj dopustit.
Užijte si sobotu ♥♣☺☻


18 komentářů:

  1. Já Saloos zatím objevuji, ale zatím jsem se nesetkala s ničím, co by mně zklamalo. Na recenzi čokoládového peelingu se moc těším, protože to je jeden z dalších Saloos výrobků, který nutně musí být můj:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem ho prvně zkoušela a naprosto jsem si ho zamilovala! :-D Už teď vím, že půjdu do dalšího balení a vyzkouším i jinou vůni.

      Vymazat
  2. Strie mám taky od té doby, co jsem se začala "žensky zaoblovat" (mimochodem moc hezké slovní spojení :D). A fakt mě štve, že se jich už nezbavím, možná kdybych tenkrát věděla, že nějaké mazání by pomohlo, mohlo to být lepší. Na tělo mám od Saloos masážní relaxační olej, ale ještě jsem se k němu nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky se mi líbí :-D Přesně, naprosto souhlasím. Když jsou červené, tak by údajně mělo být možné s nimi ještě něco udělat. Dřív mě to taky hodně štvalo a styděla jsem se za ně, ale teď už to neřeším. Holt každej má něco :-)

      Vymazat
  3. Saloos mam hrozne rada, at uz se jedna o oleje, peelingy..strie mam taky z dob puberty, ale zas tolik me netrapi, mohlo to byt horsi :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si taky myslím, každej má něco, no :-) Strie má spousta holek, viděla jsem je dokonce i na modelkách.
      Já mám Saloos taky čím dál radši.

      Vymazat
  4. Pěkně napsaná recenze :)
    Já mám od Saloosu hrozně ráda jejich peelingy a teď zrovna testuji několik dalších (pro mě nových) výrobků :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Tak to se těším na recenzi, jestli nějaká bude ;-)

      Vymazat
  5. Fotka na závěr je super :D Líbí se mi i Tvoje recenze, já jsem měla tělový olej od Mojita a ten krásně voněl, ale když ten byl určen na celé tělo, tak jsem ho vypotřebovala rychle. Myslím, že možná chystáš recenzi na peeling, který jsem taky měla a ten je tedy výbornej :).
    Byla jsem spokojená i s hydrofilním odličovačem, který odličoval teda extra rychle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru ♥ Mojito mě taky láká. Peeling jsem včera prvně zkoušela a jsem nadšená. Na oleje jsem také četla chválu. Já mám na testování ještě obličejový olej, tak jsem na něj zvědavá. Nechám si ho ale asi až na podzim, teď používám spíš lehčí krémy.

      Vymazat
  6. Už se těším, až si zas od Saloosu něco pořídím. Dá se říct, že se všemi produkty jsem byla spokojená. V paměti mi nejvíc utkvěl masážní levandulový olej, který byl skvělý a moc pěkně voněl. Poté květinové pleťové vody - jsou úžasné.

    ♥ Monča ♥


    OdpovědětVymazat
  7. Oleje miluji a Saloos mám také ráda :) No koho netrápí strie. Já je mám naštěstí jen z vnější strany stehen, ale už je mám též roky a už jsou jen bílé. Jinak s tím aplikátorem souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  8. Saloos jsem zkoušela jenom párkrát za život, ale vždy veliká spokojenost a těším se na recenzi čokoládového peelingu, už jsem o něm hodněkrát přemýšlela :).

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Sedmikrásko, od Saloos mám nyní své první produkty, a to Těhotenský olej, Brutnákový olej, Čokoládový a Mojito tělový peeling a Kokosovou péči - Tropic. Moc se těším na testování, první na řadu přijde určitě právě ten těhotenský olejíček a recenze bude brzy na blogu. Mně se udělaly nějaké strie rovněž v pubertě, ale nejsou už nijak výrazné, netrápí mě vlastně vůbec. V prvním těhotenství nevznikla ani jediná a ani teď ve druhém (36 tt) zatím ne, tak doufám, že bříško zůstane krásné i po druhém dítku. ;) Je pravda, že mažu a mažu a mám tu hotový bojový arzenál proti striím. :)) Přeji krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, značka Saloos je naprosto báječná. ale můj přítel má bohužel alergickou reakci na tyto produkty. Dlouho jsem hledala masážní přípravky, které mu budou vyhovovat, až jsem narazila na novou značku cosiMed. Ve své nabídce mají masážní oleje s parfemací a bez parfemace, ale hlavně co mě dostalo masážní svíčky. S těmi jsem se ještě nikdy nesetkala. Produkty od cosiMedu velmi mile překvapily:-))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, značka Saloos je naprosto báječná. ale můj přítel má bohužel alergickou reakci na tyto produkty. Dlouho jsem hledala masážní přípravky, které mu budou vyhovovat, až jsem narazila na novou značku cosiMed. Ve své nabídce mají masážní oleje s parfemací a bez parfemace, ale hlavně co mě dostalo masážní svíčky. S těmi jsem se ještě nikdy nesetkala. Produkty od cosiMedu velmi mile překvapily:-))

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná recenze. Já mám Saloos také moc ráda. Většinou používám různé květinové vody a také oleje na odlíčení a pleť. Na tělo jsem měla nějaký proti celulitidě, ale dávám přednost spíš tělovým mlékům, která jsou lehká a jsou hned vsáknutá. Na vmasírování oleje do vlhké pokožky jsem většinou lenivá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.