sobota 4. července 2015

Moji pomocníci v horkých letních dnech aneb jak přežít čtyřicítky

Přeji vám krásnou sobotu.

Dnešní článek vznikl úplně spontánně, což u mě nebývá moc zvykem :-D Začínají (pro mě bohužel) velká vedra, který ne každý (aspoň doufám, že nejsem jediná! :-D) dobře snáší. Proto mě napadlo, že sepíšu seznam kosmetických produktů, které mi tyto šílené dny pomáhají přežít. 

Ve vedrech používám ráda svěží nebo ovocné sprchové gely. Sprchuji se několikrát denně a od sprcháče vyžaduji, aby mě osvěžil a nevysušil pokožku, jelikož se po každé sprše nemažu. Momentálně mám v koupelně sprchový gel od Alverde s nasládlou vůní citrusů. Loňské léto jsem naprosto milovala mangový sprchový gel od Dermacolu. Jeho kyselá vůně mě při každé sprše nabudila a zlepšila mi náladu.


Pokud je opravdu velké horko, po použití sprchového gelu a opláchnutí se natřu tělovým mlékem do sprchy a už se pak po osušení ničím nemažu. Velmi jsem si oblíbila tělové mléko do sprchy od Nivey, které zanechává díky obsahu mentolu po opláchnutí na pokožce velice příjemný chladivý film. Až dodělám tu hromadu vzorků, co mám, určitě si koupím velké balení.


Co se týče vůní, ráda používám buď tělové spreje, které uchovávám v lednici, nebo lehké a svěží toaletní vody. Na fotkách je tělový sprej od Avonu s vůní brusinek a skořice a verbenová toaletní voda od L´Occitane.





Samozřejmostí by měl být kvalitní a účinný antiperspirant. Mně se nejvíc osvědčil tento tuhý od Secret. Momentálně mám gelový od stejné značky a ten je bohužel absolutně nefunkční. Zmíním se o něm v chystaném článku o propadácích.


V létě ráda používám i všeobecně oblíbené termální vody. Vyzkoušela jsem jich už hodně - levné i drahé, a přijdou mi všechny stejné. Doma v lednici mám tuto Hydrabio Brume od Biodermy, v práci mě skvěle osvěžuje termálka od Vichy.


Odličuji se zásadně jen micelárními vodami a/nebo odličovacími ubrousky. Mastná mléka ani oleje v létě nepoužívám. Momentálně mám moc ráda micelární vodu od Corine de Farme. Je naprosto skvělá, ale bohužel už není k sehnání. Odličuje rychle a spolehlivě a nelepí. Jen mi připadá dost převoněná.


Z pleťových masek mohu velice doporučit Ledový krystal od Montagne Jeunesse. Maska je natolik skvělá, že mám v plánu na ni sepsat samostatnou recenzi. Nádherně pokožku osvěží (také obsahuje mentol), vyčistí, ale zároveň vůbec nevysušuje. Za 20 Kč prostě pecka.


Oblíbila jsem si i svěží gel na oční okolí od Oriflame. Nijak extra nevyživuje, nezmizíkuje vrásky a já nevím co ještě, ale na osvěžení je fakt peckový. Zrovna jsem ho šoupla do lednice - při večerním mazání mi udělá perfektní službu.


Posledním produktem, který vám dnes ukážu, je věc ryze praktická - svěží gelová zubní pasta od značky Odol. Zanechává v puse hodně mentolový pocit a perfektně mě probudí z takové té letargie, kdy se mi nic nechce a mám pocit, že vedrem skoro umírám.


Doufám, že se máte dobře a tyhle šílené pařáky snášíte líp než já. Možná si je dokonce užíváte, což vám přeju, ale i trochu závidím ☺ Já se v létě cítím rok od roku hůř a nemůžu se dočkat podzimu ☺☺☺

Určitě mě potěší, když mi napíšete, jakou kosmetiku toto léto používáte, a jaká vám zase naopak nevyhovuje. Mějte prima den ♥

17 komentářů:

  1. Nejlepší letní sprcháč je mátový od Alverde! Na ovonění pak používám tělové spreje od Alverde, každý rok přijdou s nějakou limitkou a taky častěji peelinguju (melounovo mátový Deep Steep - mňam!) :-)
    Na tělové mléko se musím mrknout, ještě jsem tuhle verzi nezkoušela. Souhlasím, že antiperspirant/deodorant je v tomhle počasí nutností a přála bych si, aby to pochopili všichni :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mátový jsem ještě neměla, ale už podle názvu věřím, že osvěžuje úplně úžasně :-)
      Tělový sprej od Alverde mám v práci, ale moc mi nevyhovuje :-/ Přijde mi až moc aromatický, skoro jako Balea.
      S poslední větou nemohu nic jiného než absolutně souhlasit :-D Na druhou stranu si myslím, že lidi třeba antiperspirant použijí, ale pokud vykonávají nějakou náročnou činnost, nebo mají nekvalitní antiperspirant, prostě za nějakou dobu jsou cítit potem :-/ Já jak mám teď ten gelový antiperspirant od Secret, tak toho i když nanesu velkou vrstvu a sedím jen v kanceláři, už třeba za 3 hodiny cítím, jak jsem zpocená a zrovna to nevoní. Až do večera se pak musím přestříkávat deodorantem.
      Tím jsem chtěla říct, že když někdo smrdí potem, nemusí to rovnou znamenat, že na péči o sebe kašle :-D

      Vymazat
  2. Skvělý článek! Taky jsem o podobném přemýšlela, ale zatím jen nehnutě sedím a čučím na to horko :D Ale mám léto ráda, vždycky si říkám, že si musím ta horka užít, protože nikdy netrvají moc dlouho a zase přijde zima a tu já nerada. Nápad s ledničkou je super, hned tam taky šoupnu nějaké své letní lásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-D Já taky nemám ráda zimu, jako že fakt zimu. Jaro a podzim je ideál :-)

      Vymazat
  3. Taktiež mám taký krémový vytláčací od Secret a tiež stojí za ... nič :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá článek, Leni, líbí se mi tak moc, že bych si ho chtěla půjčit na blog. Smím? :D :) Už od čtvrtku přemýšlím, jaký článek napsat na blog, mám jich v hlavě spoustu, ale ani jeden nedokážu sepsat a ještě k tomu, když jsou ty vedra, tak se snažím být pořád venku, protože jsme si řekla, že se chci opálit a nechci sedět zavřená doma. :D A jinak máš super letní pomocníky :) Sprcháče Dermacol se na tyhle vedra skvěle hodí! Já mám rozpustil citrón a jahodu s rebarborou. Používám je teď pořád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkuju. To se mi taky stává, že mám v hlavě spoustu nápadů na články, ale furt na to jen myslím a nerealizuji to :-D
      Ty nové sprcháče od Dermacolu chci taky časem vyzkoušet, už názvy zní skvěle svěže :-)
      Rebarboru jsem používala v zimě :-D

      Vymazat
  5. Krásný článek, ráda jsem si početla:-) Mně tyhle horka pomáhá přežít sprcha nejlépe s nějakým svěžím sprchovým gelem (teď mám zrovna citronový od Dermacolu, vůní to sice podle mně není žádná pecka, ale osvěžuje dobře a nebo takový světle modrý z Oriflame Discover, název nevím:-D) a tělové mléko do sprchy od Nivey využívám teď taky každý den, mně se prostě nechce se po sprše ještě mazat, tak to sfouknu jedním vrzem, na tohle je to nesmírně praktická záležitost:-)
    A pak to jsou takové ty samozřejmosti které zmiňuješ, jako je deodorant, tělový sprej a termální voda:-) Ale fakt mně zaujala ta pleťová maska, tu bych chtěla vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Citrusové parfemace jsou na léto ideální :-) Přesně tak, na léto jsou tělová mléka do sprchy super. Jakou máš verzi?

      Vymazat
  6. Jéé, jakto že jsem tuhle variantu spreje od Avonu neobjevila v katalogu? :( Musí vonět božsky!
    Zrovna jsem dopoužívala termální vodu od Avéne /nějaký vzoreček z časopisu/ a nějak mě nezaujala a navíc mě štípala v očích jako čert. Na takové osvěžení přes den používám odličovací ubrousky anebo obyčejnou vodu v rozprašovači. Když si naneseš tu masku na obličej, neštípou tě ty ,,výpary" v očích? :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, nic neštípe, on ten mentol se projeví až po smytí masky. Po nanesení je maska spíš olejová, bála jsem se, že bude mastit, ale je fakt skvělá. Víc v recenzi :-P
      Ten sprej je podle mého názoru už z nějaké starší kolekce, dostala jsem ho a v katalogu jsem ho taky neviděla. Na léto si myslím, že by se hodila víc nějaká melounová nebo citrusová parfemace, ale tenhle brusinkový je jediný, co momentálně doma mám :-D
      Cestovní balení termálky jsem měla taky a přišla mi stejná jako všechny ostatní :-D Mám doma ještě nějakou od Rival de Loop a taky vůbec nepozoruju žádný rozdíl mezi ní a například Biodermou.

      Vymazat
  7. Super článek Leni :) Vyzkoušený nemám žádný výrobek
    Zaujala mě ta micelární voda, škoda, že už není k sehnání
    Jedno léto jsem ty pařáky snášela blbě, pořád mi bylo špatně a chtělo se mi pořád spát, nevím, čím to bylo,ale už jsem v létě v pohodě :) A když jsou děsný vedra, tak radši nevylízám

    OdpovědětVymazat
  8. Ten avon brusinkovy sprej mam uz par let a ta vune mi uz leze na nervy :D letos ho dodelam!

    OdpovědětVymazat
  9. Mangový sprcháč od Dermacolu jsem nedávno dopotřebovala a taky jsem ho milovala! A na tu mentolovou masku jsi mě nalákala :) Termální vodu mám od Balea, píše se na ní tedy minerální, no je mi to jedno. Osvěží moc dobře, beru si ji na festival, loni se dost osvědčila!

    OdpovědětVymazat
  10. Telové spreje od Avonu a taktiež aj sprcháče Dermacol milujem!!:)

    Cosmetics addiction

    .

    OdpovědětVymazat
  11. termálna voda je v lete najviac super! a tiež mám rada tie spreje od Avonu, síce sú extrémne parfumované, ale v tom teple to krásne osvieži :) ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.