úterý 7. července 2015

Dokonalé osvěžení od Montagne Jeunesse: Pleťová maska Ledový krystal

Přeji vám krásné úterý.

Milovníci veder jsou v těchto dnech ve svém živlu, zatímco my ostatní trpíme a přemýšlíme, jak to šílené počasí ve zdraví přežít. Pár mých tipů naleznete v tomto článku. Zmiňovala jsem tam i skvělou pleťovou masku od Montagne Jeunesse Ledový krystal (Iced Crystal). Masku mám už důkladně otestovanou a hlavně jsem z ní tak nadšená, že jsem si řekla, že vás s ní musím seznámit důkladněji. Kupovala jsem ji v Rossmannu ve slevě za 20 Kč. Stálá cena je 40 Kč.



Obal a popisek jsem před koupí nijak důkladně nestudovala. Když jsem viděla název Ledový krystal a přečetla si, že maska obsahuje mentol a sůl z Mrvého moře, očekávala jsem, že to bude klasická chladivá čisticí maska - něco jako Mask of Magnaminty od Lush.



Při prvním použití jsem ale byla dost nepříjemně překvapená. Maska smrděla jako zvětralá zubní pasta a byla mastná - aby ne, když na prvním místě ve složení je mandlový olej. 



Konzistence mi přišla taky nějaká divná. Vypadalo to jako olejový peeling s velkými krystaly soli. Obávala jsem se, že maska půjde špatně smýt a budu mít mastnou pleť a ucpané póry. Zrovna jsem víc potřebovala spíš něco čisticího než výživného, takže jsem nadšená nebyla. 

Maska by se měla nechat působit 10 - 15 minut, já ji ale většinou nechávám působit delší dobu. Na obličeji je velmi příjemná. Nestéká, nepálí, nemám pocit, že mi sežere obličej :-)



Po smytí masky jsem byla velice příjemně překvapená účinkem. Moje pleť byla krásně jemná, zmatněná a povrchově vyčištěná. Velice jsem ocenila také příjemný chladivý a osvěžující pocit. Maska totiž mimo jiné obsahuje i mentol. 



Maska Ledový krystal pro mě byla velice příjemným překvapením a mohu ji rozhodně doporučit i vám ostatním. Dle mého názoru je vhodná na všechny typy pleti - snad jen na velice citlivou bych ji vzhledem k obsahu hrubších kousků soli nedávala. Maska pleť nádherně vyčistí, vyhladí, zmatní a osvěží. Moc se mi nelíbí zvláštní parfemace, jinak této masce nemám co vytknout. 

Znáte/používáte masky od Montagne Jeunesse? Pokud by maska Ledový krystal někoho zaujala a chtěl si ji koupit, kromě drogérie Rossmann je k dostání i ve větších hypermarketech ☺

12 komentářů:

  1. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela. Podle popisu se mi maska líbí, až budu mít cestu do Rossmanna, mrknu na ni. Nejdřív ale musí skončit ta vlna veder. Mějte se

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujimave. Ale pri takych tych chladivyc mentolovych zalezitostiach mi vzdy zacnu slzit oci aj ked na ocne okolie ich samozrejme nedavam :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na to taky poměrně citlivá, ale tato maska vůbec nepálí :-) Mentolový pocit nastupuje až po smytí masky, což je nejvíc super :-)

      Vymazat
  3. Fakt mně láká ji vyzkoušet, na tohle počasí by to bylo opravdu žádoucí:-) Tak až budu v Rossmannu, tak vím po čem se podívat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, na léto je úplně ideální :-)

      Vymazat
  4. Tuto masku nepoužívám, nikdy mě nelákala svým obalem, ale asi si ji koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou takové zvláštní, to je pravda. Ale produkt jako takový určitě špatný není :-)

      Vymazat
  5. Tyjo, vypadá dobře. Já už několikrát na tuhle značku koukala, ale přiznám se, že jsem se jí trochu bála :D Ale podle tvé recenze vypadá super a nebude s ní žádný problém :)

    Květinová voda Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já to chápu, mně dřív přišly ty obaly až strašidelné :-D

      Vymazat
  6. Myslím, že zrovna teď mají na tyto masky akci v Rossmanu 2+1 zdarma, já ani nevím proč si ty masky na obličej vůbec nedělám :D
    Ale už mám v plánu koupi od Freemana

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, zrovna o víkendu jsem ji držela v ruce, ale vrátila do regálu! :D Musím si ji příště vzít, protože podle recenze to vypadá na nový objev! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.