úterý 30. června 2015

Spotřebováno za červen 2015

Ahoj. Tento měsíc byl pro mě co se týče množství spotřebované kosmetiky dost slabý. Ještě v polovině měsíce byla moje taška na prázdné obaly zcela prázdná. Naštěstí do konce června mi pár kosmetických produktů došlo, ale ani tak to není žádná sláva. No ale co se dá dělat, každý měsíc nemůže být posvícení :-)



Dove hair therapy -> Šampon Intense repair na poškozené vlasy

O šamponu jsem se zmiňovala tady. Byl hodně krémový a dělal příjemnou hustou pěnu. Vlasy umyl velmi dobře, i když předtím byly mastné nebo slepené od laku. Stačilo vlasy umýt jen jednou a byly fakt čisté. Často mě z něj ale svědila hlava, proto si ho podruhé už nekoupím. 7/10.

Odol3 -> Maximum+whitening

Zubní pasty Odol si běžně nekupuji - ani nevím proč. Na tuhle jsem narazila v nějaké akci a jelikož mi zrovna doma zubní pasta docházela, řekla jsem si, že vyzkouším zas něco jiného a koupila jsem si ji. Velice příjemně mě překvapila. Zuby se mi s její pomocí čistily hodně dobře, připadaly mi po vyčištění dokonale čisté a ocenila jsem i úžasně svěží pocit v ústech, který pasta zanechala. Určitě jsem ji neměla naposledy. 10/10.

Balea -> Tělová emulze Melon Tango

Zbytek emulze mi dala na dopoužívání ségra. Emulze nádherně voněla - jako melounové žvýkačky. Na těle se vůně rozvinula do trošku divného podtónu, ale nijak extra mi to nevadilo. Vstřebala se celkem rychle. Hydrataci pokožky hodnotím jako průměrnou. 7/10.

Nivea -> Zpevňující tělové mléko do sprchy

Na internetu jsem četla spíš negativní názory na tuto novinku, ale já musím říct, že mě mléko velice zaujalo. Nejprve svou velmi příjemnou vůní a pak hlavně tím, že po aplikaci na pokožce chladí (obsahuje mentol). Jakmile uvidím velké balení produktu v nějaké výhodné akci, určitě si ho pořídím. Na léto bude skvělé. 10/10.

Dermacol -> Kompaktní pudr (odstín č. 1)

Pudr jsem dostala na dopotřebování od ségry. Sama jsem ho také před nějakou dobou používala a dle mého názoru se jedná o zcela průměrný pudr, který nemám chuť si pořizovat znovu. Výhodou je určitě to, že je jemně namletý a na obličeji nezanechává viditelnou vrstvu. Oceňuji i pěknou sladkou vůni. Na druhou stranu mi nevyhovovalo, že pleť neuměl zmatnit aspoň na pár hodin. 7/10.

Blistex -> Balzám na suché a popraskané rty

Už jsem o něm psala několikrát - toto je můj x-tý vzoreček. Balzám je geniální. Skutečně umí zahojit šupinkovaté a vysušené rty. Krásně chladí a voní po mentolu. 10/10.


Nivea Visage -> Výživná medová maska

Tuto masku kupuji opakovaně a je pro mě sázkou na jistotu. Vím, že bude bezvadně fungovat a nebude mě čekat žádné nepříjemné překvapení ve formě alergické reakce. Maska moc pěkně voní a má skvělou krémovou konzistenci. Pleť nádherně vyživí. Mně osobně ji stačí používat dvakrát měsíčně. Už dlouho chci věnovat této masce samostatnou recenzi, ale vždycky ji načnu dřív, než ji stihnu nafotit :-D Tak snad jednou... 10/10.

Lip Smacker -> Coca Cola Cherry

Balzám na rty mi moc vyhovoval. Krásně voněl - opravdu jako třešňová cola a sladce chutnal. Rty hydratoval dostatečně. Nevím, jestli je ještě k sehnání, protože v Rossmannech jsem ho už dlouho neviděla. Pokud bych na Lip Smacker balzámy v budoucnu narazila, určitě ráda vyzkouším další příchutě. 9/10.

Alverde -> Sůl do koupele Makadamiový ořech & bambucké máslo

Sůl mi moc vyhovovala hlavně svojí nádhernou oříškovou vůní, která byla prostě božská a provoněla celou koupelnu. Sůl byla díky obsahu bambuckého másla a olejů mastnější a dělala tak trochu i mastnou vodu. Nepocítila jsem ale, že by pokožka byla po koupeli nějak zásadně vyživená. 8/10.

Balea -> Krémový sprchový gel s vůní jahod

Sprcháč byl moc příjemný. Krásně voněl, i když ne úplně po jahodách - vůně mi spíš připomínala dětskou jahodovou zubní pastu, výborně umyl a nevysušoval. Jen mi tedy nepřišel úplně krémový :-) 9/10.

Zubní kartáček

Fotila jsem ho jen proto, že prostě musím mít vyfoceno úplně všechno, co dopotřebuji/vyhazuji abych si ho mohla pak započítat do své roční statistiky :-D Jinak vůbec nevím, kde jsem ho koupila, ani co to bylo za značku. Kartáček vyhazuji po nemoci, už ho nechci používat. Zuby se mi s ním čistily dobře, akorát byl poměrně velký a hrubý a občas mi dřel dásně. Nic víc asi není třeba dodávat :-D 7/10.

Rimmel -> Pudr Stay matte (odstín 001)

Tento pudr mi vyhovoval o trochu víc než ten od Dermacolu. Byl sice hruběji namletý, ale zato lépe matoval. Avizované pětihodinové zmatnění pleti se ovšem nedostavilo. Nicméně nebyl špatný, časem si ho asi pořídím znovu. 7,5/10.


No a to je vše :-) Příští měsíc to snad bude lepší, ráda bych opět pohnula s mými nekonečnými zásobami kosmetiky. Potěší mě, když mi napíšete, co zajímavého se podařilo dopotřebovat vám. A klidně mi i napište, jak se máte a tak :-D ♥

25 komentářů:

  1. Blistex Lip Relief Cream som aj ja akurát spotrebovala v júni, ale mala som celé balenie z Rakúska a tiež si ho pochvaľujem :)

    BilberryDay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to jsem ráda, že ti taky vyhovuje :-) U nás by snad mělo být v prodeji v DM, ale ještě jsem po něm nepátrala.

      Vymazat
  2. Tohle neni slaby, slabota jsou dva prazdny obaly u me v krabici. Stejne zalostny jako v dubnu, nechapu, jak je to mozny :D
    Lip Smacker chci uz dlouho, ale Sprite.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje :-D Mně to přijde málo :-D
      Já vůbec nevím, jestli LS jsou v ČR ještě vůbec v prodeji. Byl kolem toho docela boom, ale pak nějak v tichosti zmizely.

      Vymazat
  3. Ten jahodový balea sprcháč je TOP! Ta vůně je božská, alespoň tedy pro mě. K té balea emulzi s melounem jsem čuchala, voní pěkně, ale věci na tělo od balea co se týče tělových mlék moc v lásce nemám. Jedinou vyjímkou je zatím emulze severská brusinka, která byla v DM boxu.

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mně se ta vůně taky líbí, akorát mi nepřijde úplně jahodová, no :-)
      Balea limitky jsou lepší jako sprcháče :-)

      Vymazat
  4. Slušná spotřeba! :)
    Lip smacker bych chtěla vyzkoušet, ale v německém Rossmannu jsem narazila pouze na Fantu a tu já celkově nemusím. A těším se, až uděláš recenzi na masku od Nivei - teda, jestli se to povede! :D
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, fantový bych zrovna brala!! :-)
      Slibuju, že recenze bude :-D Jen co si koupím nové balení masky.

      Vymazat
  5. Odol pasty používat nemůžu, nedělají mi dobře na dásně. Dermacol pudry mi hrozně vyhovují, mám dva odstíny a míchám a střídám podle opálenost. Zato lip smacker mi nevyhovuje vůbec, ale byl sladký, v tom máš pravdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol pudr není špatný, ale já jak mám mastnější T-zónu - a teď v létě to bude ještě horší - tak potřebuju něco účinnějšího. Na normální nebo sušší pleť jsou asi úplně v pohodě.

      Vymazat
  6. Náhodou dost věcí :D Já nejsem schopná něco vypotřebovat a celkem mě to štve :D Já pudr Stay Matte používám a jsem s ním spokojená. Zato mám doma taky lip smacker coca cola a doslova ho nesnáším :D Je to fakt jako coca cola a když ho mám na rtech tak nevydrží ani pět minut, protože ho vždy slíznu :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi sůl do koupele Alverde. Nechápu, že jsem ji zatím nikdy nepotkala. Zaměřím se na ni.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad je ještě v prodeji. Viděla jsem nedávno mandarinkovou variantu, ale tuhle už ne...

      Vymazat
  8. Mám zkušenost s oběma pudry, Rimmel i Dermacol a oba jsou fajn i když Rimmel mám raději, umí lépe matovat:-) Jinak mi Tvoje spotřeba nepřijde zas nějak slabá, výčitky mám spíš já, která pořád něco nakupuje, takže kosmetika spíš přibývá než ubývá:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jak máš ten jahodový sprcháč od Baley, tak ze stejné edice jsem si nedávno pořídila tekuté mýdlo na ruce a ta vůně je vážně boží. Bydlím na koleji s dvěma spolubydlícími a vždycky jsme áchaly nad tím, jak nádherně provoní i koupelnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, ta vůně je fakt hodně intenzivní a příjemná ;-)

      Vymazat
  10. Alverde sůl jsem taky měla, ta její vůně je krásná;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento šampon od Dove zrovna taky dodělávám a nemám mu co vytknout, zatím mi všechny od Dove vždy maximálně vyhovovali a hlavně se mi vlasy rychle nemastí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všimla jsem si, že jsou hodně oblíbené :-)

      Vymazat
  12. Nalákala jsi mě Leni na tu masku od Nivei a Lip smacker :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tu recenzi fakt budu "muset" napsat, Veru :-D Děkuju za komentář.

      Vymazat
  13. Milá Lenko, taky jsem dnes sepsala červnové spotřebováno (viz http://wheretigerslive.blogspot.cz/2015/06/spotrebovano-cerven-2015-s-amalcinym.html), ubyly mi především pleťové produkty od Kivvi a klasicky krémy na ruce plus něco málo z tělové a vlasové péče. Je pravda, že mi kosmetika posledním dobou také rychleji přibývá než ubývá. Nějak mě začaly víc bavit ty kosmetické nákupy a zkoušení nových věcí. ;)
    Co se tvých spotřebovaných produktů týče, moc jich neznám, ale určitě ráda vyzkouším koupelovou sůl Alverde. Díky za tip a krásný červenec přeje Veronika. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.