neděle 21. června 2015

Spotřebováno tak trochu jinak aneb chutnalo a nechutnalo

Ahoj. Dnešní článek jsem pojala jako tak trochu netradiční spotřebováno. Ukážu vám produkty, které jsem za poslední dobu dopotřebovala s tím, že nepůjde o kosmetiku, ale o potraviny. Určitě se nemusíte bát, že bych se chlubila počtem snědených jogurtů či chlebů. Spíš vám chci dát tipy na zajímavější a trochu dražší jídla, nebo naopak vám doporučit, čemu je podle mého názoru lepší se vyhnout.


Zmrzlina Dulce de Leche od Häagen-Dazs



Zmrzliny od Häagen-Dazs miluju. Dřív jsem si je kupovala často, teď už moc ne, ale stále patří k mým nejoblíbenějším zmrzlinám. Verze Dulce de Leche je pro mě top. Zmrzlina má poctivou smetanovo-karamelovou chuť. Moc se mi zamlouvá i složení, ve kterém není na prvním místě žádný rostlinný tuk nebo něco podobného, ale světe div se - smetana. Na dalších místech je například odtučněné a plnotučné mléko, cukr a vaječný žloutek. Tyto zmrzliny jsou samozřejmě čím dál dražší velmi drahé. Běžně stojí kelímek o objemu 500 ml 170 Kč. Nedávno na Häagen-Dazs měli v Bille slevu a já svůj božský kelímek pořídila za 135 Kč. Koupě nelituji a zmrzlinu vám mohu určitě doporučit. Jsem toho názoru, že v tomto případě se platí opravdu za kvalitu. Häagen-Dazs předčí i všeobecně oblíbené zmrzliny Carte D´Or, které jsem dřív milovala, ale od doby, co znám Häagen-Dazs, mi už nejedou. To asi mluví za vše :-D

Leniččino mlsání alias Kaštanová kaše s vanilkou od Mixit



Tady jsem to tak trochu nevychytala a při objednání mi nedošlo, že si do kaše můžu vlastně přimíchat ještě další přísady. To by asi můj výsledný dojem vylepšilo, ale nevadí, už se stalo. Měla jsem tedy kaši samotnou. Z kaštanovky jsem byla ze začátku nadšená, ale asi po týdnu se mi totálně přejedla. Musím říct, že jsem měla co dělat, abych kaši spotřebovala a trvalo mi to asi půl roku, což se mi u ostatních Mixit dobrot vážně nestává. Kaše má hodně výraznou, sladkou a specifickou chuť, což, jak jsem si všimla i v diskuzích, ne každého uchvátí. Já už si ji určitě neobjednám.

Bobule v rejži od Mixit



Bobule v rejži mohu jen a jen doporučit. Jedná se o rýžovou kaši s ovocem. Byla výborná. Chuťově sladko-kyselá, příjemně lehoučká a dobře stravitelná. Byly dny, kdy jsem ji jedla i třikrát denně :-D Stoprocentně si ji časem koupím znovu.

Tutti Frutti od Mixit



Tato jáhlová kaše mě nenadchla. Chuťově byla hodně mdlá a i když jsem si dala ke snídani větší misku, za hodinu jsem měla hlad. Vůbec mě nezasytila. Znovu nekoupím.

Zelený čaj Strawberry & lemongrass od Pickwick



Zelené čaje mám moc ráda. Piju i ty bez příchuti, ale co si budem povídat, s příchutí je to lepší. Moje nejoblíbenější verze zeleného čaje od Pickwick je právě tato - jahoda a citronová tráva. Běžně čaj stojí v Bille kolem 50 Kč, já ho kupuji vždy v akci za 30 Kč. Nespočítala bych, kolik balení jsem už měla. Čaj jednoznačně doporučuji.

Čoko-ládování od Mixit



Čoko-ládování mě vůbec neohromilo. Kávové boby v čokoládě mi absolutně nechutnaly a celkově mi tento mix přišel hrozně nudný a obyčejný. Mixit to umí rozhodně lépe. Znovu nekoupím.


Doufám, že vás toto netradiční spotřebováno bavilo :-) Podobný článek plánuji o potravinových doplňcích, které momentálně užívám, a samozřejmě se na konci června můžete těšit na klasické kosmetické spotřebováno. Mějte fajn neděli ♥

33 komentářů:

  1. Tu zmrzlinu bych strašně chtěla ochutnat, ale cena je šílená i ve slevě. My kupujem Carte D`Or :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Häagen-Dazs miluji! Mám ji tedy jednou za čas, ale je nej!

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle zmrzlinu jsem ještě nezkoušela, protože ta cena se mi zdála vždycky šílená a sladké se snažím omezovat. Ale od Carte D´Or občas doma máme. Dřív mi chutnaly, ale tak poslední tři roky mi přijdou strašně přeslazené. Naučila jsem se chodit jednou za čas na zmrzku do Angelata a jsem spokojená, jednou jsem dokonce brala litrovou krabici domů. Cena strašná, ale stálo to za to :) Kaše od Mixit musím zkusit, zatím jsem jen u musli :D A zelený čaj piji také, i když teď v létě moc ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že ta Carte D´Or není vůbec tak luxusní a kvalitní zmrzlina, jak se prezentuje... Schválně někdy mrkni na složení :-)
      Angelato vůbec neznám :-))

      Vymazat
    2. To je zmrzlinářství, které jsem objevila teprv nedávno. Upřímně nevím, jestli je i jinde než v Praze, ale je to tam super :)

      Vymazat
  4. Tu zmrzlinu už jsem v obchodech viděla ale podle vzhledu obalu jsem nějak usoudila, že to bude levný hnus z Polska a radši jsem sáhla po osvědčené Manhattan. Jo mohla jsem se podívat na cenu, ale mezi milionyi papírků s velkou cenou a miniaturním popiskem, hledejte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Häagen-Dazs? :-D Opravdu? :-D Tak to určitě doporučuji napravit, žádný hnus z Polska to fakt není :-)

      Vymazat
  5. Tento typ článku mě Leni bavil moc :) Super nápad
    Měla jsem z Tvých potravin jen ten zelený čaj od Pickwick a ten mi chutná moc i ty další varianty třeba s citronem, mangem, nebo nevím čím dalším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru, to mám radost ♥ Ostatní příchutě čaje jsou také super, všechny, co jsi vyjmenovala, mám taky ozkoušené a chutnaly mi :-) Jediný, co mi nejede, je brusinkový.

      Vymazat
  6. Super článek, potěšilo by mě kdybys ho třeba psala pravidelně :) Já si od Mixit kupuji pravidelně müsli, kaše jsem zatím nezkoušela, ale Bobule v rejži mě zaujaly a asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ To vůbec není špatný nápad, určitě mohu častěji psát články na tohle téma :-) Bobule mi zatím chutnaly ze všech kaší nejvíc, takže je mohu na 100% doporučit dál.

      Vymazat
  7. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. :D tuto zmrzlinu som vykladala v praci 5 hodin a teraz je vsade na blogoch :D aaaaaaa
    (ale stale mam vacsie a vacsie chutky hu vyskusat :33)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-D Toho jsem si nevšimla, asi čtu špatné blogy :-D
      Je fakt výborná ;-)

      Vymazat
  9. Jéé, tímhle článkem jsi mě potěšila:-) A samozřejmě inspirovala:-) Třeba na tu zmrzlinu, ta cena je pořádná šleha, to uznávám, ale v některých případech se vyplatí ty peníze obětovat a opravdu si pochutnat:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jejich zmrzlinu jsem jedla jen asi jednou a to ještě při ochutnávce :D Pro mě je cena vysoká i ve slevě. Raději sáhnu po levnější nebo si dělám zmrzlinu doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena určitě vysoká je, ale jak jsem psala, v tomto případě se platí vážně za kvalitu :-) Domácí zmrzlinu chci tak někdy zkusit, prý jsou jednoduché a výborné ;-)

      Vymazat
  11. Häagen-Dazs je moje láska, miluju všechny možné s oříšky a karamelem. Ale pořád se to nevyrovná (ani cenou :D) Ben and Jerrys, to je pro mě zmrzlinový Bůh. Mixit kaše jsem ještě nezkoušela, tak děkuju za tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, zmrzlinu od Bena jsem už tak dlouho neměla! :-D Díky za připomenutí. Ty jsou taky božské. Naštěstí/bohužel u nás je nemají :-D
      Rádo se stalo ;-)

      Vymazat
  12. Tak tu zmrzku musím rozhodně vyzkoušet! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Příště musím takový článek číst po snídani a ne večer, teď bych akutně potřebovala smetanovou zmrzlinu. :))
    Článek mě bavil, klidně víc takových!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To mě mrzí! :-D Doufám, že sis ji taky dopřála :-P A moc děkuju.

      Vymazat
    2. No, asi tak hodin jak na kostele a mě začala honit mlsná :) Asi vytáhnu borůvkovou svojí vlastní výroby je se zakysankou a bílou čokoládou a docela se povedla. Tu Hagen jsem měla asi dvakrát a mě nijak extra nezaujala, ale už nevím co jsem měla za příchuť, když já třeba vůbec nemusím karamel nebo oříšky. Miluju od Carte příchuť Tiramisu, ale nad složením zavírám oči, není to pěkné čtení. Zmiňované Angelato je výborné a můj favorit v Praze je zase Grycan, přestěhovali se z Centra Černý Most do Galerie Harfa, mají úžasné zmrzlinové poháry.

      Vymazat
  14. Originální a isnpirující článek. Díky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuju za krásný komentář ♥

      Vymazat
  15. Skvělý článek, zmrzliny jsou super, teď už moc zmrzlinu nekupujeme, ale za časů, kdy jsem žila v Anglii, mi chutnala moc jako jedna z mála. Čaje mám raději kvalitnější sypané a Mixit umí věci... ;) S tou kaštanovou kaší musím bohužel souhlasit, na Vánoce jsem koupila 2 tubusy a stále ještě nejsou snědené, protože je šíleně přeslazená. Musím ji míchat s jinými obilninami a vůbec nepřislazovat, jinak se to skoro nedá jíst. Inspirovala jsi mě k sepsání podobného článku, děkuji a přeji krásné léto, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sypané čaje jsou taky super :-)
      Kaštanovky je škoda, no :-( Dlouho nebyla skladem a já se tak těšila, až si ji konečně objednám a ochutnám... Naštěstí většinu produktů má Mixit moc fajn :-)
      Já také moc děkuji za krásný komentář a přeji pěkné léto i tobě ♥

      Vymazat
  16. Mňam, zmrzlinu Häagen-Dazs taky miluju. Sice je dražší, ale rozhodně se vyplatí připlatit si za kvalitu :-) Moje oblíbená je ještě Ben & Jerry´s .. na tu taky nedám dopustit :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děláš mi chutě! :-D Momentálně doma žádnou zmrzlinu nemám, ach jo :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.