středa 10. června 2015

Recenze: Tradiční francouzská kosmetika (výhra z blogu Mila de Illusoire)

Zdravím vás. V dnešním článku vám ukážu kosmetiku, kterou jsem před nějakou dobou vyhrála v giveaway na blogu Mila de Illusoire. Kosmetiku jsem už důkladně otestovala, proto je čas na recenzi.

Vyhrála jsem:

  • kondicionér ve spreji Jasmín & grapefruit od Le Petit Marseillais
  • parfém Printemps od J.R. Parfums
  • olivový krém na ruce od Premiere Pression Provence

Asi vám žádná z těch značek nic neřekne - já je taky neznala. Ale tím víc jsem se těšila na to, že vyzkouším pro mě zcela novou a neprobádanou kosmetiku.

Přikládám ještě odkaz na soutěž. Můžete se mrknout na krásné fotky a recenzi na další produkty, které zkoušela v rámci spolupráce s e-shopem Franca.sk sama Mila - článek je zde.


A teď už ke kosmetice, kterou jsem díky výhře testovala já. Balení jsou moc pěkná a povedená. Drobnou nevýhodu vidím v tom, že zcela chybí popisky v angličtině pro nás, kteří umíme z francouzštiny jen naprosté základy. Aspoň nějaká nálepka se základním popisem produktu by se podle mě rozhodně hodila. Samozřejmě každý pozná, že v kelímku je krém a ta hranatá lahvička se střičkou je parfém, ale nepoznáte už, o jaký krém se jedná, a u kondicionéru ve spreji to taky není tak jednoznačné. Mohlo by se jednat klidně o tělový sprej. 

Recenze jednotlivých produktů:

Kondicionér ve spreji Jasmín & grapefruit (cena 5,66 EUR = přibližně 155 Kč)



Oficiální info zdeS kondicionérem moc spokojená nejsem. Slibuje vysokou ochranu před sluncem a fénováním a nádherně lesklé vlasy. Nevím, jak vy ostatní, ale já od kondicionéru ve spreji očekávám to, že vlasy pěkně uhladí, zjemní a jako by obalí. Tento kondicionér nic z toho nedělá. Když ho nanesu malé množství, nedělá vůbec nic. Když ho dám víc, vlasy natuží, zmatní a trochu slepí - což je něco, co vážně nepotřebuji. Navíc jsou pak na dotek hrubé a špatně se rozčesávají. Kondicionér voní po citrusech. Parfemace mi nijak nevadí, ale ani mě moc neoslnila. Pozitivně hodnotím sprejový aplikátor. Pro mě je vždy plusem, když produkt nemusím aplikovat rukama a nejsem od něj zamatlaná :-)



Je pravda, že moje vlasy jsou vlnité a hodně suché, takže mám na vlasovou kosmetiku zcela jiné nároky než někdo s normálními nebo mastnějšími vlasy, komu by možná tato vodička alias kondicionér stačila. Za sebe ho však doporučit nemohu.




Parfém Honoré Payan Printemps (cena 15 EUR = přibližně 410 Kč)

Zde je odkaz přímo na e-shop Franca.sk. Jak už psala Mila ve svém článku, jedná se o tradiční francouzský parfém, který nemá s všeobecně oblíbeným mainstreamem nic společného. 



Pamatuji si, že přesně tyhle typy vůní jsem "v mládí" nesnášela. Přišly mi hrozně babičkovské a ohrnovala jsem nad nimi nos. Teď se mi líbí hodně. Pokud bych měla Printemps k něčemu přirovnat, určitě bych zvolila parfémy Chanel. Jedná se o výraznou sušší vůni s lehce sladkým podtónem. Určitě to není žádná šťavnatá Adidaska :o) 


Parfém voní po nanesení velice intenzivně a zhruba první dvě hodiny ho ze sebe hodně cítím. Z oblečení ho cítím celý den. Mimochodem, věděli jste, že Printemps znamená v překladu jaro? :-) S parfémem jsem ze všech tří produktů nejspokojenější. Doporučuji ho těm, co vyhledávají něco jiného než jsou všeobecně oblíbené vůně dostupné běžně v obchodech. I cena je dle mého názoru příznivá.


Olivový krém na ruce (cena 10,50 EUR = přibližně 287 Kč)



Opět přidávám odkaz na produkt. Krém je hodně zvláštní. Už to balení - krémy na ruce v kelímku nejsou moc často k vidění. Nicméně plechovka je hodně pěkná a určitě si ji po vypotřebování krému nechám. Krém voní hezky a opět trošku starobyle, takže pokud milujete jen ovocné a květinové vůně, nebude to nic pro vás :-) Vůně mi připomíná krémy na opalování, ale takové ty, co se prodávaly třeba před patnácti lety. Čili trošku babičkovská vůně, ale mně se líbí. 



Horší je to s konzistencí a aplikací krému. I když krému nanesu na ruce miniaturní množství, při roztírání se drolí a zanechává ruce takové upatlané. Krém používám pouze na noc, takže to zas tak nevadí, ale extra příjemné to není. Samozřejmě čím víc krému aplikuji, tím víc se drolí. Jsem zvyklá používat krémy na ruce občas i jako masku - nanesu velké množství krému, nechám působit a zbytky pak vetřu do rukou pro lepší výživu pokožky. Tady to rozhodně takto dělat nejde. Výživu pokožky rukou po tomto olivovém krému hodnotím jako průměrnou. Krém je určitě lepší než třeba krémy od Essence, ale na můj oblíbený krém od L´Occitane s bambuckým máslem nemá.


Závěrečné shrnutí:

Jsem moc ráda, že jsem tradiční francouzskou kosmetiku od pro mě neznámých značek mohla vyzkoušet. Nejspokojenější jsem s parfémem, který mohu určitě doporučit dál. Krém na ruce je takový průměr - za tu cenu spíš podprůměr. Má pěkné balení a hezky voní, ale účinek trošku pokulhává. A to hloupé roztírání... S kondicionérem ve spreji nejsem spokojená vůbec a určitě bych si ho nekoupila. Mnohem lepší kondicionéry seženete v českých drogériích i za míň peněz - např. GlissKur či Pantene spreje jsou skvělé.


Mějte pěkný zbytek dne :-) Těším se u některého z dalších článků.

20 komentářů:

  1. Skvělá recenze, je super přečíst si i o méně dostupné kosmetice. Parfém by mě hodně zajímal, předpokládám, že by se mi mohl líbit. Obaly jsou ale vážně pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Míšo :-) Parfém je super - pokud jsi na takové ty alternativnější vůně, tak ho můžu doporučit.

      Vymazat
  2. Zajímavé produkty a ještě zajímavější recenze jejich účinků. Člověk by si řekl, že když používají označení "tradiční" francouzská kosmetika, tak budou i dobré (jako jiné "tradiční" fr. značky typu Chanel) a ono nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju .-) To ano, já čekala i trošku přírodnější složení. Ale vyloženě propadáky to nejsou, parfém je vážně super a krém je taky použitelný :-)

      Vymazat
  3. Tuhle kosmetickou značku neznám, ani jsem od ní nic neměla. Moc se mi líbí obal vůně :)

    MONČA / soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to víc značek :-) Taky jsem je neznala. Obaly jsou pěkné :-)

      Vymazat
    2. tu vůni bych hned ukradla :D

      Vymazat
  4. Moc pěkná recenze :) Jen škoda, že výrobky neměly úspěch, doufala jsem, že kosmetika bude trochu víc kvalitní :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vůbec není. Já jsem fakt ráda, že jsem tu kosmetiku mohla vyzkoušet - nebyla to jen fráze ;-) Parfém je super, krém se taky dá používat, jen ten kondicionér mě zklamal.
      Moc děkuju :-)

      Vymazat
  5. ĎAkujem za recenziu, konečne dal niekto recenziu na kondicionér od Franca. Tak si ho asi neobjednám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Bohužel se mi kondicionér moc neosvědčil :-(

      Vymazat
  6. Tuhle značku vůbec neznám, nebýt Tvé recenze, tak bych o ní vůbec nevěděla:-) Je super vyzkoušet i něco méně dostupného a mít možnost zhodnotit, jestli to za to stojí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, přesně tak :-) Jsem ráda, že se shodnem ;-)

      Vymazat
  7. Gratuluji k výhře! Já tedy vůbec nic z toho neznám, ale asi nejvíce mě zaujal ten olivový krém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Krém mě taky na první pohled hodně zaujal.

      Vymazat
  8. Značku neznám, ale nikdy není za škodu zkusit něco jiného i méně známého a srovnat to s ostatním :)

    OdpovědětVymazat
  9. Výhrála jsi pěkný balíček, mě by udělal největší radost asi ten krém na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super recenze :) gratuluji k výhře, mně by udělal největší radost parfém :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  11. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.