pondělí 15. června 2015

Recenze: L´Oréal Triple active vyživující noční krém

Ahoj. Na dnešek jsem si připravila recenzi na vyživující noční krém Triple active od L´Oréal, který momentálně používám. Krém jsem kupovala asi před dvěma roky přes kamarádku a tuším, že za něj chtěla 130 Kč. Krém je stále k sehnání za zhruba 120 - 200 Kč, záleží na konkrétním obchodě nebo e-shopu.


Krém jsem začala používat z toho důvodu, že jsem v posledních měsících měla hodně suchou pleť. Běžně je moje pleť spíš mastnější (hlavně T-zóna) a výživné krémy moc nepoužívám, ale po zimě to bylo opravdu potřeba. Docela jsem se na krém po své předchozí pozitivní zkušenosti s jiným krémem od L´Oréal (klik na recenzi) těšila. 


Balení je opět moc pěkné. Kelímek je z bytelného skla, víčko z plastu. Krém chrání ještě plastová krytka. Balení se mi líbí moc, modro-bílá kombinace vypadá dobře, tady zkrátka nemám co vytknout. Snad jen to, že obecně nemám moc ráda krémy v kelímku, ale v případě takto hutného krému asi není jiná možnost :-)


Krém moc příjemně voní. Parfemace mi nejdřív připomínala modrou Niveu, ale pořád jsem si říkala, že to není ono - nakonec jsem přišla na to, že mi tento krém voní spíš jako krém na opalování. Myslím tím takovou tu klasickou parfemaci, nikoli kokos a tak :-) Vůně je poměrně výrazná, ale ne tak, že by mě nějak obtěžovala, nebo bych jí byla přesycená.


Konzistence je, jak jsem už psala, hodně hutná. Na internetu jsem se dočetla, že krém je sice hutný, ale není vůbec mastný a nezanechává lesklou pleť. S tím moc souhlasit nemohu. Krém je výživný opravdu hodně a já osobně se po něm hodně lesknu. Ráno se pravidelně budím s mastným obličejem. Také jsem si všimla, že mi trochu ucpává póry na nose. 


Velice pozitivně hodnotím to, že mě naprosto dokonale a rychle (asi po pěti použitích) zbavil suché pleti. Veškeré šupinky a pocit napětí zmizely. Nedávno jsem ho používala, když jsem byla nemocná a měla odřený nos a jeho okolí od neustálého smrkání. Opět stačilo se párkrát namazat a nepříjemnosti byly pryč.


Komu krém doporučuji?

Krém by měl být podle oficiálního popisu vhodný pro všechny typy pleti. Podle mého názoru je krém vhodný pro majitelky normální nebo suché pleti. Na mastnou pleť, která má sklon k tvorbě pupínků a ucpávání póru, ho nedoporučuji. Myslím si, že při občasném používání by nemusel být špatný ani pro pleť smíšenou, ale osobně to na každodenní používání - pokud nemáte zrovna potíže s vysušenou pletí - nevidím. Dokonce jsem v nějaké diskuzi četla, že někomu se při pravidelném mazání tímto krémem udělaly milie. 



Celkové hodnocení

+ pěkné balení 
+ příjemná vůně i textura krému
+ vcelku příznivá cena
+ krém dokáže rychle zbavit pnutí a vysušené pleti


- krém je dost mastný a zanechává lesklou pleť
- ucpává póry

5 komentářů:

  1. Tak myslím, že tomuto krému se vyhnu. Mám smíšenou pleť a hutné, mastné krémy jsou pro mě tabu. Momentálně mám v merku řadu Skin Perfection:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podlě mě je Skin Perfection na mastnější pleť určitě lepší :-)

      Vymazat
  2. Ucpává póry? Wau, tak to je dost blbé... To by mě hodně naštvalo, ještě, že to vím a asi ho tím pádem radši nikdy nevyzkouším, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na krémy od Lorealu jsem nikdy moc nekoukala, ale tento by byl super na mou pleť, taky jsem ji měla hodně suchou i když teď je to lepší

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.