sobota 27. června 2015

NOVINKA: Hedvábný olej v krému od L´Oréal - objev nebo propadák roku?

Přeji pěknou sobotu. Před nějakou dobou jsem dostala možnost vyzkoušet na základě vyplnění dotazníku žhavou novinku letošního jara, a to Hedvábný olej v krému od značky L´Oréal.


Když jsem pátrala na internetu po cenách, byla jsem dost překvapená, že stojí jen kolem stovky. Čekala jsem cenu tak o stovku vyšší. Jedná se o klasickou tubu o objemu 150 ml.


Krém toho slibuje opravdu hodně. Měl by vlasy vyživit, ale nezatížit. Vlasy by měly být oslnivě lesklé a hebké. Dá se použít do mokrých i suchých vlasů, případně i jako ochrana před horkým vzduchem při fénování.


Krém nádherně voní. Vůně je úplně stejná jako u hedvábného oleje od L´Oréalu, který jsem už měla. Popsala bych ji jako sladce orientální, výraznou, ale nikoli vlezlou, no zkrátka je boží :-) Uvítala bych klidně i tělový krém nebo šampon s touto parfemací.


Krém má řidší konzistenci a vytéká z tuby velice snadno a rychle, proto je potřeba si ohlídat, jak moc tubu mačkáte - stačí chvilka nepozornosti a máte produktu plnou dlaň. 


Co se týče množství, tak já vždy na svoje dlouhé a suché vlasy aplikuji výživných olejů i krémů velké množství. Bohužel s tímto krémem mám ten problém, že i když ho dám do vlasů menší množství, vlasy mi hodně slepí. Vůbec nemohu souhlasit s tím, že by vlasy zářily zdravím a byly hedvábně jemné. Zároveň krém vlasy jako by zpevní a zdrsní, čehož jsem se rozhodla využít, a používám ho při tvorbě drdolu - účes pak dobře drží. Dá se říct, že krém svým způsobem funguje jako tužidlo. Tudíž pro něj využití najdu, ale funkci, kterou jsem požadovala a která byla avizována, neplní.


Navíc jsem si při pravidelném používání všimla toho, že mám vlasy naopak spíš velice suché a krepaté. Čím větší množství krému do vlasů aplikuji a čím déle ho používám, tím víc jsou vysušené. To se mi fakt nelíbí.

Jediné, co na tomto krému mohu pochválit, je pěkné balení a opravdu nádherná vůně. Jinak jsem ale zklamaná, protože produkt vůbec neplní to, co slibuje, a místo aby vlasům pomáhal, tak jim ještě naopak škodí. Můj konečný názor tedy zní - Hedvábný olej v krému od L´Oréal rozhodně nemohu doporučit.

Máte tip na olej/krém/masku na hodně vysušené vlasy? Moc ráda si počtu ☺

12 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem si ze stejné řady koupila šampon a kondicionér, chtěla jsem je už dlouho, tak jsem na ně zvědavá:-) Ale myslím, že do krému nepůjdu, o slepení vlasů nestojím.
    Jinak já si (díky kolegyni která ji vychvalovala) pořídila masku od Avonu s olivovým olejem, prý je výborná na suché vlasy, olivy mi sice nevoní, ale čert to vem, hlavně když budou vidět výsledky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O šamponu a kondicionéru jsem četla, že jsou hodně fajn. Tak snad s nimi budeš spokojená :-)
      Z olivové řady od Avonu jsem kdysi měla krém a pak ještě sérum a musím říct, že obojí bylo naprosto skvělé. Takže věřím, že i maska bude fajn. Díky moc za tip, podívám se po ní.

      Vymazat
  2. Momentálně používám ten klasický hedvábný olej (tekutý s pumpičkou) a jsem docela spokojená. Vlasy uhladí a hezky se lesknou. Jen člověk musí nanášet opatrně, aby neměl umaštěnou celou hlavu :-) V té tekuté verzi jsou hlavními složkami silikony, tady je to alkohol, tak asi proto ti vlasy vysušuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten mi taky nevadil :-) Já jak mám ty vlasy suchý, tak dávám oleje klidně 10 pumpiček a mastný nejsou :-D
      Ohledně toho alkoholu souhlasím, taky mě to pak napadlo. Přijde mi teda nelogický, že v údajně výživné péči je hlavní složkou voda a alkohol.

      Vymazat
  3. Tohle jsem teda vůbec nezaznamenala, ale zrovna chystám článek o bezoplachovém balzámu od Ryoru a vypadá to, že (ne)fungují na stejném principu. Obecně tyhle krémové věci nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si ráda počtu :-D
      Já mám krém na vlasy ještě od Macadamia natural oil a je taky dost na houby :-/

      Vymazat
  4. Ahoj Leni, moc pěkný článek. Vidíš, také bych této značce důvěřovala. Moc díky za recenzi. No já mám obecně ráda spíš olejíčky než masky, ale kdysi jsem měla profi masku a ta bylo naprosto úžasná, ale není na můj krátký sestřih to snad ani není třeba.
    Olejíčky na vlasy od Avonu a Balea jsou suprové. Mohu doporučit.
    Ráda Tě pozvu na mou soutěž.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) To je pravda, na krátké vlasy zas tolik péče potřeba není, to je výhoda :-)

      Vymazat
  5. A já už si při pohledu na tu pěknou zlatou lahvičku myslela, že budeš pět chválu a tak nic :D
    No takový produkt, co vlasy ještě víc vysušší a zkrepatí od toho radši ruce pryč :). Sama teď hledám nějaké nové pomocníky na vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já taky doufala, že to bude super věc :-) Balení se mi též hodně líbí a ta boží vůně! :-) Bohužel účinky mě ale hoodně zklamaly.

      Vymazat
  6. Tenhle produkt vypadá lákavě. Též mám problémy se suchými a roztřepenými konci.. Nejvíce na ně pomůže asi pravidelná péče, nežehlit a nijak tepelně neupravovat..
    Co já používám za péči tak to je olej na konečky od Panthene a jednou za týden nebo za dva si udělám masku z olivového oleje.. Na ten olej ale bacha, musí se dobře vymýt, jinak zůstane na vlasech a po uschnutí jsou akorát tak mastné...

    OdpovědětVymazat
  7. No obal vypadá fakt krásně, takže kdybych ho viděla v Rossmannu, tak bych si ho asi koupila, ale díky tobě nekoupím a nebudu zklamaná! :D Já na vlasy používám kokosák a jsem spokojená :)

    Lucky Winner 2/2

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.