sobota 6. června 2015

Na Saloos vlně I. část: Bio kokosová péče Vanilla

Přeji krásnou sobotu, milé čtenářky.

Doufám, že se máte na rozdíl ode mě, která chytla nějakého vira a posmrkala už dvě role kuchyňských utěrek dobře a užíváte si pěkného počasí. 

Na dnešek jsem si připravila první příspěvek ze série recenzí na kosmetiku Saloos. Když mi byla nabídnuto vyzkoušení několika produktů od této značky, byla jsem totálně nadšená. Myslím si, že každá blogerka zkrátka musí mít z takové spolupráce radost, protože komu by se nechtělo testovat českou přírodní kosmetiku? 




Slovo dalo slovo a za pár dní jsem obdržela velice pečlivě zabalený balíček, ve kterém se ukrývala nejen kosmetika, ale i informační materiály s detailním popisem mnou vybraných produktů. Za úžasný balíček a možnost vyzkoušení dalších produktů od Saloos chci ještě jednou takto veřejně poděkovat :-)


Jako první jsem se rozhodla začít používat Bio kokosovou péči. Vybrala jsem si verzi Vanilla. Před několika lety jsem měla Bio kokosovou péči ve verzi Tropic. Tenkrát jsem z ní moc nadšená nebyla, protože jsem se nerada mazala a všechno, co bylo mastné, jsem nesnášela. Teď je situace jiná a mě navíc v poslední době docela trápila hodně suchá pokožka, proto jsem se rozhodla dát kokosové péči ještě jednu šanci. 



Vanilková verze Bio kokosové péče moc pěkně voní. Hodně po kokosu, lehce po něčem příjemně sladkém. Vanilku úplně necítím, spíš nějaké sladké tvarohové pečivo :-) Vůně je každopádně moc pěkná. Produkt je za chladnějšího počasí (kolem 20 stupňů) tuhý, při teplotách od 25 stupňů je pak kašovitý a při ještě větším teple je zcela tekutý. 


Osobně mi vyhovuje spíš aplikace za tužšího stavu, protože když je olej tekutý, celkem špatně se s ním manipuluje (roztéká se). Roztírá se výborně. Vzhledem k tomu, že se jedná o téměř čistý olej, se samozřejmě velice pomalu vstřebává. Já vždycky čekám tak 5 minut, aby se olej aspoň částečně vstřebal, a pak se oblékám. Beru si na sebe teplé pyžamo s dlouhými rukávy i nohavicemi - jinak bych asi zamastila všechno kolem sebe. Ráno je pokožka krásně hebká a vyživená, a to včetně předtím hodně suchých míst. 


Komu Bio kokosovou péči doporučuji?
Určitě těm z vás, které bojují s vysušenou pokožkou a běžná tělová mléka jim nestačí. Milovnice přírodní kosmetiky budou také jistě nadšené. 

Já jsem s produktem moc spokojená a určitě si v budoucnu pořídím i další verze Bio kokosové péče. Konkrétně mě zaujala ještě čokoládová a pomerančová. 

Bio kokosovou péči zakoupíte v drogérii DM a na různých e-shopech za přibližně 150 Kč.


Určitě mi napište, s čím od Saloos jste spokojené (a s čím třeba ne) a od kolegyň blogerek bych se ráda dověděla, jestli mají nějakou vysněnou značku kosmetiky, se kterou by chtěly spolupracovat :-) 

25 komentářů:

  1. Taky mi předtím byly nabídnuty 3 produkty od Saloos, tak jsem byla nadšená a navíc mnou vybrané produkty mi hrozně moc vyhovovaly. Sama jsem už předtím měla od Saloos olej a byl úžasnej. Myslím, že tahle značka je vážně skvělá.
    A tato kokosová péče se mi taky zamlouvá.
    Leni, tak ať seš brzo fit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle péči miluju, moje dvě nejky jsou čokoládová a kávová, těmi se můžu mazat od rána do večera a vždycky se kochám v té úžasné vůni. Vanilku určitě vyzkouším, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mám ještě větší chuť si koupit i další verze :-D

      Vymazat
  3. Ja mam od Saloos rada olej z cajovnika a manuky. Naopak rakytnikovy olej je skor taky priemer. Ine vyrobky som zatial nemala, ale znacka mi je urcite sympaticka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky :-) Na pleťové oleje jsem zvědavá.

      Vymazat
  4. Já jsem nedávno dostala jako dárek kokosovou péči s vůní Caffe Latte, ještě jsem ho nezkoušela, ale z té vůně jsem totálně nadšená a předpokládám, že mé nadšení ještě stoupne až ho budu používat:-) A vanilka je další z vůní pro které mám v kosmetice slabost, takže už vím, co si přát:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vy mě lákáte! :-D Vanilku určitě taky vyzkoušej ;-) Podle mě musí všechny verze vonět naprosto božsky.

      Vymazat
  5. Mam caffe latte a je super :) dalej od saloosu milujem levandulovy pletovy olej, hydrofilne odlicovaky a atopikderm balzam, ten ma celu zimu zachranoval. teraz mam pletovy olej jasmin a ten mi az tak nevyhovuje :) a este sprchove oleje su tiez super, az na to balenie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy na tvé oblíbence :-) Pleťový olej budu taky testovat. Mám intimní sprchový olej a musím říct, že to balení by mohlo být vychytanější. Takhle to teče všude kolem :-/

      Vymazat
  6. Já mám od Saloos ráda nosní balzám bioKARITÉ, který mi při rýmě nejen ošetří kůži okolo nosu a sliznici, ale nos taky hezky protáhne. Teď zrovna by se ti třeba šikl ;-)

    www.simply-pleasures.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ten by se mi momentálně opravdu hodil :-D Píšu si ho na seznam do budoucna :-D

      Vymazat
  7. Na mně by tahle péče byla příliš mastná. Jinak mám ale Saloos ráda, hlavně jejich pěstící obličejové oleje, protože krásně voní. A balzám proti rýmě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, taky jsem si jeden pleťový olej vybrala, tak se těším :-)

      Vymazat
  8. Miluju Saloos a taky jsem měla možnost s nimi spolupracovat a prostě aaaa! Byla jsem tak nadšená. Jejich výrobky si nemůžu vynachválit! Zrovna dneska jsem postovala na blog poslední recenze na jejich produkt v podobně třešničky na dortu :)) a jinak dobře napsaná recenze :)


    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tohle je spolupráce snů :-)
      Moc děkuju.

      Vymazat
  9. Láká mě ta vůně, ale nejspíš si to nepořídím. Mám ten klasický od Purity Vision ve velkém balení, takže po spotřebování pár zásob ho začnu používat a třeba se někdy dohrabu ke dnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ten klasickej na mazání nepoužívám vůbec :-D Nějak mě to neláká. Dávám si ho do vlasů a občas si s ním masíruji obličej, ale na tělo se mi ho nějak používat nechce :-D

      Vymazat
  10. Od Saloos mi hrozně vyhovovala voda s Levandulí a Růží a poté taky levandulový tělový a masážní olej. Momentálně používám olej konopný a bambucké máslo na rty :)

    MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ho taky ráda :) ostatně jako všechny kokosáky, ale tady vede ta vanilka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-) Ale věřím, že i ostatní verze vůní jsou super.

      Vymazat
  12. Já od Saloos zatim jeste nic nevlastnim, ale snad to brzy napravim ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Značku Saloos znám a miluju ji. Mám doma všechny různé olejíčky a hlavně zbožňuji tu jejich vůni :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.