sobota 30. května 2015

Spotřebováno za květen 2015

Přeji krásnou sobotu a hlásím se s novým článkem o spotřebované kosmetice - tentokrát za květen. Minulý měsíc to nebyla žádná sláva, ale teď jsem se vážně snažila a s množstvím spotřebované kosmetiky jsem spokojená :-)






ODLIČOVÁNÍ



Lilliputz -> Vlhčené ubrousky

Ubrousky jsem si koupila za účelem odličování. Na to mi moc nevyhovovaly, ale vzhledem k tomu, že na to nebyly ani určené, je nemohu hodnotit negativně. Věřím, že na otření rukou a na cestování jsou fajn. Moc pěkně melounově voněly a nedráždily pleť. K odlíčení se nehodily z toho důvodu, že byly dost tenké a málo vlhké. Ale jak jsem psala - na otření rukou jsou dostačující. 6/10.

La Roche-Posay -> Micelární voda Effaclar

Micelárka byla skvělá. Krásně odlíčila i oční make-up, neštípala a nevysušovala. 10/10.

Lilibe -> Odličovací tampony ze 100% bavlny

Vzhledem k tomu, že na odličování používám buď ubrousky nebo velké vatové tampony, tyto malé tamponky jsem využívala při odlakovávání nehtů a při ranním čištění pleti pleťovou vodou. Byly super. Odlakovač se do nich dobře vsákl, netrhaly se, nezanechávaly na nehtech cucky. Nemám co vytknout a kupuji je opakovaně. 10/10.

PÉČE O OBLIČEJ




L´Oréal -> Skin Perfection Hydratační korekční péče pro dokonalou pleť

Recenze. Krém mi vyhovoval. Pěkně voněl, byl jemný a na pleti extrémně příjemný. Používala jsem ho na noc a vydržel mi 5 měsíců, což si myslím, že je super. Co se týče sloganu, že krém zajistí dokonalou pleť, tak na tohle jsem trochu vysazená a nemám to ráda. Ano, krém byl super, ale je to stále jenom krém, takže nelze čekat po měsíci používání absolutní zlepšení stavu pleti. Za tohle strhávám bodík, jinak krému nemám co vytknout. 9/10.


L´Occitane -> Balzám na rty (LE Date Bouquet)

Recenze. Když jsem balzám používala párkrát denně, vyhovoval mi. Během poslední doby jsem ale měla hodně vysušené rty a popraskané koutky a na to bohužel nestačil. Spíš mi přišlo, že tyto problémy ještě zhoršil, a rty jsem měla ještě sušší. Takže jako balzám na běžné denní a noční použití - ANO, jako léčba na vysušené šupinkovaté rty - NE. 6/10.


Blistex -> Balzám na suché a popraskané rty

Blistex je jednoduše super. Na rtech je velice příjemný a krásně hojí vysušené rty i opary. Nemám co vytknout. 10/10.

Diet Esthetic -> Bee Venom Essence Denní a noční péče

Krém byl velice zajímavý. Dle popisu obsahuje 4% včelího jedu, který působí proti vráskám. Trochu na rozpacích jsem z vůně, která se mi ze začátku líbila, ale pak mi připadala až moc vlezlá a uměle medová. Krém se dobře nanášel a rychle vstřebával. Neucpával póry, nebyla jsem po něm lesklá. Vzhledem k tomu, že plné balení stojí více než 400 Kč a jedná se o kelímek, což nemám ráda, koupit si ho nepůjdu, ale zaujal mě a klidně bych uvítala i další vzoreček. 8/10.


Mixa -> Zklidňující péče proti začervenání (CC cream)

Musím se přiznat, že jsem si musela googlit, co je to CC cream a jak se vůbec používá. Moje znalosti totiž končily u BB creamů :-D CC cream od Mixy jsem používala pod make-up. Problémy se začervenáním většinou nemám, takže těžko říct, jestli krém dělá to, co slibuje. Mně přišel jako normální fajn krém. 8/10.

SPRCHA & VANA



Kneipp -> Čokoládová pěna do koupele s přírodními oleji

O pěně jsem psala tady. V komentáři se jedna ze čtenářek ptala, zda je Kneipp přírodní kosmetika - tak ještě doplním, že není. Obsahuje hodně přírodních výtažků, ovšem o stoprocentní přírodu se nejedná. Pěna byla docela fajn, ale je dost drahá. Původní cena za 400 ml byla 199 Kč. Já ji kupovala ve výprodeji za polovinu, ale stejně. Poměr cena vs. kvalita mě neohromil. Pěna pěkně voněla a zabarvila vodu na světle hnědo. Pěna jako taková bohužel po pár minutách spadla. Znovu nekoupím. 5/10.


Yves Rocher -> Parfémovaný sprchový gel Kakao & pistácie

O sprcháči jsem psala tady. Měla jsem ho moc ráda hlavně kvůli jeho božské vůni. Dobře pěnil i umyl. Určitě nebyl nijak hydratační, ale ani moc nevysušoval. Kdyby se nejednalo o limitku, koupila bych si ho znovu. 9/10.


Lush -> Rose Jam

O tomto skvělém sprchovém gelu jsem psala v tomto článku. Nádherně voněl a moc příjemně se mi s ním mylo. Vzhledem k vysoké ceně si ho nejspíš už znovu nepořídím, ale pokud peníze neřešíte, doporučit ho určitě mohu. 9/10.

Dove -> Krémový sprchový gel VisibleCare

Jednalo se o hutný sprchový krém, který při kontaktu s vodou na pokožce vytvářel velmi příjemnou emulzi. Vůně byla typická pro kosmetiku Dove a udržela se na pokožce i po sprchování. Od takto krémového produktu jsem ale čekala větší hydrataci pokožky. Občas se mi po sprše stalo, že mě pokožka trošku štípala. 6/10.


ÚSTNÍ HYGIENA



Herbadent -> Zubní pasta se ženšenem

Zde naleznete podrobnou recenzi. Pasta výborně chutnala a příjemně voněla. Bylo mi trošku nepříjemné, že téměř vůbec nepěnila. Přišlo mi, že si čistím zuby jen kartáčkem bez pasty. Používala jsem ji většinou jen ráno. Na večerní důkladnější čištění jsem vytáhla silnější kalibry. Ráda jsem ji vyzkoušela, ale po vypotřebování celého balení jsem usoudila, že podruhé po ní už toužit nebudu. 7/10.

Dontodent -> Zubní pasta s výtažky z bylin

První pasta od Dontodent, která mi až tak nesedla. Na čištění zubů byla v pořádku, ale přišlo mi, že mi ta pěna, kterou dělala, hrozně vysušovala rty. Pasty od Dontodent kupuji opakovaně a určitě se k nim ještě vrátím, jen už ne k této verzi. 6/10.

PÉČE O TĚLO



Balea -> Tělová emulze s mandlovým olejem

Emulze měla velice příjemnou konzistenci a skvěle se roztírala. Byla mastnější, takže se pomalu vstřebávala. Moc jsem nebyla spokojená s výživou pokožky - od takto mastného produktu bych čekala mnohem víc. Vůně byla velice jemná, nasládlá a líbila se mi. 7/10.


Avon -> Zpevňující obnovující tělové mléko s babasovým olejem

Psala jsem o něm tady. Mléko se velmi příjemně aplikovalo a rychle vsakovalo. Vůně byla na můj vkus až příliš intenzivní. Pokud bych na něj narazila třeba v nějakém výprodeji, koupila bych si ho znovu, ale cíleně po něm pátrat nebudu. 7/10.


Verona Laboratories -> Chladivý deodorační krém na nohy

O krému jsem psala tady. Nebyl extra výživný, ale chodidla pěkně osvěžil a provoněl. Klidně bych si ho koupila znovu. 8/10.

OSTATNÍ



Head & Shoulders -> Šampon proti lupům s mandlovým olejem

O šamponu jsem psala podrobněji v tomto článku. Krásně voněl, dobře pěnil a vlasy skvěle umyl. Občas jsem měla pocit, že je pokožka hlavy zklidněnější, ale s lupy jako takovými bohužel nic neudělal. Jako fajn šampon ho doporučuji, jako bojovníka proti lupům nikoli. 7/10.

Adidas -> Parfémovaný deodorant Floral Dream

Básnila jsem o něm v tomto článku. Nádherně voní a co se účinku týče, předčí i mnohé antiperspiranty. Před potem a zápachem sice neochrání celý den, ale mně většinou stačí těch 5-6 hodin, potom se v práci klidně přestříknu. 8/10.


Jsme na konci článku a mně nezbývá než doufat, že příští měsíc opět se svými nekonečnými zásobami kosmetiky trochu pohnu ;-)

21 komentářů:

  1. Krém od Lorealu jsem měla jen ve vzorečku, ale byl fajn. Možná někdy koupím plné balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Nedávno jsem ho někde viděla za 199 Kč, což si myslím, že už je slušná cena.

      Vymazat
  2. Micelárku LRP mám doma taky a už se moc těším, až na ni dojde řada :) Baleáckou olejovou mňamku jsem měla taky a taky mi přišlo, že jenom šíleně zamastí, ale výsledky nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš, myslím si, že fakt stojí za to :-)

      Vymazat
  3. Podle mě jsi toho spotřebovala dost. Spotřebovat plné balení je vždycky náročnější, zvlášt když se jedná o nějaké mazadlo. A těch jsi zvládla dostatek. Líbí se mi ta emulze Balea

    OdpovědětVymazat
  4. O balzamoch Blistex som už veľa počula, určite v blízkej dobe vyskúšam :) inak tých spotrebovaných si mala celkom požehnane :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blistex určitě doporučuju, já až dodělám všechny vzorky, co mám, tak si taky půjdu koupit plné balení :-)

      Vymazat
  5. Měla jsem jen deodorant od Adidasu, byl moc fajn. Celkově mi deodoranty od téhle značky vyhovují, hlavně díky těm krásným vůním:-) A hodně mě láká celá řada pleťové kosmetiky Skin Perfection, zatím mám koupené jen sérum, ale chci si pořídit i další výrobky z téhle řady, já jsem prostě vysazená na růžovou:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda, že se takhle pěkně shodnem :-)
      L´Oréal obaly fakt umí, já teď používám jiný krém od nich a balení je taky moc pěkný.

      Vymazat
  6. Super! Také připravuji spotřebováno :D
    Líbí se mi ten sprchový gel s pistácií, musel krásně vonět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to se těším, tvoje spotřebováno je taky vždycky velmi bohaté :-D

      Vymazat
  7. Pěkná spotřeba, jsem ráda, že jsi dopatlala ten krém... ještě, že jsem si ho nakonec nenechala :D :D

    Monča

    OdpovědětVymazat
  8. mňa zaujal balzam na pery, aj keď za takú cenu by mohol byť aj lepší na popraskanejšie pery :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Když jsem na něj psala recenzi, tak mi moc vyhovoval, ale ke konci používání se teda pěkně vybarvil :-/

      Vymazat
  9. Head & Shoulders mi na lupy taky vůbec nepomáhá a jediný šampon od Elseve, který mi fakt zabíral, asi přestali vyrábět,protože ho nikde v drogerkách nemůžu najít :(. Nemáš tip na nějaký dobrý šampon na lupy a suchou pokožku hlavy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, myslíš od Elséve takový ten modrý? Ten mám doma, kupovala jsem ho v nějakém výprodeji už před nějakou dobou. Ale zatím jsem ho ještě neotevřela, tak uvidíme, jaký bude.
      Tip bohužel nemám, taky stále hledám :-/ Některé šampony jsou lepší, jiné horší, ale na šampon, který by fakt stoprocentně pomohl, jsem zatím nenarazila.

      Vymazat
    2. jj právě ten modrý,byl super,ale už se asi nedá sehnat... :(. musím hledat dál,přinejhorším zkusím lékárnu :)

      Vymazat
  10. Leni, super spotřeba, ale nemám zkušenost s žádným produktem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty bláááho, toho teda je :-) Ale ten kakaovo pistáciový gel bych chtěla zkusit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.