sobota 2. května 2015

Spotřebováno za duben 2015

Přeji vám krásnou sobotu, milé čtenářky ♥

Na dnešek jsem si připravila článek o spotřebované kosmetice za měsíc duben. Tentokrát je toho opravdu málo. Nějak mi nic kromě krémů nechtělo dojít a mně se ani nechtělo testovat nové vzorečky kosmetiky, takže proto :-)




PÉČE O TĚLO (KRÉMY, OLEJE, MÁSLA, MLÉKA)



L´Occitane -> Třpytivé tělové mléko s vůní třešňového květu

Mléko mě vůbec neohromilo. V lahvičce vonělo pěkně jemně po třešňových květech, ale potom na těle mi parfemace připomínala nějaký pánský deodorant. Mléko pokožku vyživilo spíš průměrně a třpytky se mi taky nelíbily. 4/10.


Dove -> Hypoalergenní neparfémované tělové mléko Pure & sensitive

Psala jsem o něm nedávno v tomto článku. Můj verdikt je po spotřebování celého balení takový, že bych ho u sebe doma uvítala klidně i podruhé. Jen tedy doufám, že se ještě prodává. Dostala jsem ho totiž asi před rokem a půl. Mléko bylo velmi řídké, což mě při prvním použití nepříjemně překvapilo, ale nakonec jsem si na to zvykla. Roztíralo i vstřebávalo se výborně a pokožku pěkně vyživilo. Zanechávalo ale takový trošku lepkavý film, který se projevoval tak, že se mi např. druhý den ráno špatně oblékaly punčocháče nebo podprsenka. Zkrátka to drhlo a lepilo. Vůně byla taková nijaká, což bylo zřejmě účelem :-) 7/10.


Alverde -> Tělové máslo s červeným pomerančem

O máslíčkách od Alverde jsem psala už asi stokrát, takže jen velmi stručně: výborně se roztírají, téměř všechna krásně voní a hlavně božsky vyživí pokožku. Toto máslo vonělo jako grep s pomerančem. Vůně nebyla špatná, ale jiné verze másla mi voněly líp. 9,5/10.


Alverde -> Tělové máslo s vanilkou a skořicí

Mé poslední máslíčko od Alverde :-( I toto bylo úžasné, jen mi připadalo, že v kelímku voní víc než na těle. 9,5/10.

Alverde -> Olejíček na nohy s citrusovou vůní

Toto balení je už moje druhé a ve skříni na mě čeká ještě třetí :-) Kupovala jsem je v DM za 20 Kč/kus. Olejíček jsem používala moc ráda. Krásně sladce citrusově voněl a chodidla jsem si s jeho pomocí vždycky příjemně promasírovala. Extra výživné účinky nemá, což ale mně osobně nevadí. 8/10.


Ryor -> Kaviderm Krém na redukci kruhů a váčků pod očima (malý černý kelímek)

Trochu krému jsem dostala na vyzkoušení. Zaujala mě konzistence, která byla jako by pudinková, ale když jsem krém nanášela, tak tál a měnil se v olej. Na váčky ani kruhy moc netrpím, takže nemohu zhodnotit slibovaný efekt. Krém byl jinak příjemný, hezky oční okolí vyživil, v očích nepálil. 7/10.


Essence -> Ochranný krém na ruce, varianta Kiwi & čokoláda

Krém byl docela fajn. Určitě zatím nejlepší, co jsem kdy od Essence měla. Voněl jako kakaové máslo od Baley. Byl hutnější a pomaleji se vstřebával, zato pokožku na rukách pěkně vyživil. Samozřejmě s dražšími krémy typu L´Occitane se to nedá srovnávat, ale když vezmu v potaz, že se jedná "jen" o Essence, krém mě příjemně překvapil. 7/10.


ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ



La Roche-Posay -> Čisticí pěnivý gel na mastnou citlivou pleť

Psala jsem o něm tady. Nevyhovoval mi a plné balení si určitě nekoupím. Jediné, co se mi líbilo, byla příjemná svěží vůně. Gel pleť vysušoval a zároveň ji paradoxně vůbec nevyčistil. Osobně mi nevadí, když čisticí gely nebo peelingy trošku vysušují, ale pokud to dělají, musí pleť perfektně vyčistit. To se tady bohužel nedělo. Tento gel nedoporučuji. 2/10.


Balea -> Odličovací ubrousky s třešňovou vůní

Tyto ubrousky byly víceméně stejné jako ty malinové ze stejné limitky. Malinové mi ale o hodně víc voněly. Odličovací ubrousky používám vždy tak, že na ubrousek nanesu trochu odličovače (micelárka, olej) a až takto navlhčeným ubrouskem se odličuji. Kdybych se s nimi měla odličovat jen tak, asi by pro mě byly poměrně suché - hlavně na odličování očního make-upu. 6/10.

Freeman -> Enzymová ananasová maska

Masce jsem věnovala samostatnou recenzi, na kterou se můžete podívat tady. Měla jsem ji doma asi 2 roky, proto jsem ráda, že jsem ji konečně dopotřebovala. Maska téměř nic nedělala. Pokud přimhouřím obě oči a budu se opravdu snažit najít na ní nějaká pozitiva, dejme tomu, že trošku vyhlazuje pleť a pěkně voní. To je vše. Budu se opakovat, ale s maskami od Freemana nemám dobré zkušenosti. Buď nic nedělají, nebo mi přijdou až moc agresivní. Tuto ananasovou masku určitě nedoporučuji. 2/10.


Balea -> Slupovací pleťová maska s výtažkem z jantaru

Všechny slupovací masky, které jsem dosud vyzkoušela, fungují téměř stejně. Pleť zmatní a povrchově vyčistí. Tato maska nebyla výjimkou. Musím jí ale vytknout dvě zásadní věci, kvůli kterým si ji znova určitě nekoupím. První je velmi silný alkoholový odér, který se z masky line. Štípalo mě to do očí, i když jsem masku samozřejmě na oční okolí nenanášela. A druhou nepříjemností bylo komplikované sundavání masky. Hrozně se trhala a nikdy se mi nepodařilo sloupnout veškerou hmotu. Musela jsem si pak obličej umývat ještě vodou. Tuto masku určitě nedoporučuji a co se slupovacích masek týče, lepší volbou je podle mě ta od Rival de Loop. Hodnotím 4/10.


OSTATNÍ



Listerine -> Ústní voda Cool Mint

Ústní voda byla hodně silná a v puse mě dost pálila - hlavně tedy na jazyku. Většinou jsem si ji ředila vodou, protože samotnou jsem ji dokázala v ústech mít tak 10 vteřin. Měla by chránit zuby, ničit bakterie a osvěžovat dech. Žádné velké změny jsem si nevšimla, ale na osvěžení dechu byla dobrá. Už si ji podruhé nekoupím, na můj vkus je opravdu velmi silná. 6/10.

Nivea -> Zpevňující tělové mléko do sprchy

Tohle mléko mě hodně nadchlo a na léto si koupím pravděpodobně velké balení. Na léto proto, že mléko obsahuje mentol, takže pokožku nádherně ochladí a osvěží. Vůně je moc příjemná. Co se výživy pokožky týče, osobně si nemyslím, že tělové mléko do sprchy svými účinky nahradí klasický krém nebo máslo. Hodnotím 9/10 a určitě toto mléko doporučuji minimálně vyzkoušet :-)


No a to je všechno :-) Věřím, že příští měsíc bude úspěšnější.

Těším se na vaše komentáře a přeji vám krásný víkend.

23 komentářů:

  1. Docela mě zaujalo to tělové mléko do sprchy a to jsem už měla kdysi vzorečky a řekla jsem si, že to není nic pro mě. Ale na líné dny, kdy se nechci mazat, by to nemuselo být špatné. A s Listerine souhlasím, mám teď verzi bez alkoholu, ale i ta mě pekelně štípe, ovšem na osvěžení dechu je fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Já tahle mléka používám taky jen ve dnech, kdy jsem buď unavená, nebo se mi nechce mazat :-) Namazání krémem to nenahradí. Na léto si to mentolové stoprocentně pořídím, jen co bude v nějaké akci :-)
      Listerine bez alkoholu jsem myslím taky měla a byla celkem chutná :-D

      Vymazat
  2. Od Dove mám teď hypoalergenní sprchový gel a je skvělej :) Tělové mléko od Dove jsem měla s vůní pistácií a taky jsem byla spokojená. Myslím, že i tak skvělá spotřeba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, Veru :-) Hypoalergenní sprcháč mám doma taky a ještě tuhé mýdlo, přišla mi celá sada.
      Děkuju moc :-)

      Vymazat
  3. L'Occitane krémy mám ráda, i ten třešňový mám, ale bez třpytek, a voní mi krásně. No a nad spotřebovaným Alverde jsem si posteskla s tebou, taky skoro pláču, když se chýlí ke konci :D Slupovací masku od Balea taky mám a vždycky trvá asi sto let, než zaschne a na tvářích nezasychá nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky voní v lahvičce pěkně, ale na těle je cítit hrozně, nevím proč :-(
      Díky za účast! :-D
      Ta maska mě fakt zklamala, lepší je Rival de Loop :-)

      Vymazat
  4. Já jsem si říkala, že tu ananasovou masku jsem ještě neviděla. Už se asi neprodává vid??
    :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obchodech jsem ji už dlouho neviděla, ale na e-shopech ji mají :-) Pokud bys po ní toužila, tak ji určitě seženeš.

      Vymazat
  5. Mě vůbec nepřijde, že jsi toho spotřebovala málo.. Za měsíc je to až moc:D Já jsem trochu větší lajdák a oslavuju, když vypotřebuju za měsíc maximálně 3-4 věci, proto píšu spotřebovaný článek jednou za rok:D
    Alverde máslíčka mám strašně ráda, hlavně ta rychlá vstřebatelnost je na jedničku!:)
    S Freemanem zatím nemám zkušenosti, ale až dopotřebuji zásobu masek, které doma mám tak jsem si chtěla nějakou pořídit, ale jak vidím tak tobě nevyhovují tak ještě popřemýšlím, abych potom nebyla zklamaná..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně toho přijde málo, ale děkuju :-)
      To teda, vzhledem k tomu, jak skvěle vyživují, jsem čekala, že budou mastná a obtížně vstřebatelná. Naštěstí je to přesně naopak, a to je super :-)
      Podle mě Freeman masky můžou být fajn na hodně mastnou "zanešenou" pleť, která není citlivá. Jinak je bohužel vůbec doporučit nemůžu.

      Vymazat
    2. Já jsem na tom podobně jako Deni, resp. toho spotřebuju asi ještě míň. Když o tom přemýšlím, tak za duben jsem snad vyhazovala vypotřebované balení jen od sprcháče (a ještě tedy od pasty na zuby :-))

      Vymazat
  6. Měla jsem jen tělová máslíčka Alverde a podle mně měly snad jedinou chybu - že nebyly bezedné:-D Byly totiž výborné. Jinak mám zkušenost i s ústní vodou Listerine a souhlasím, že je to síla, jiné ústní vody snad ani nekupuji, ale mnohem raději mám varianty Zero:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-D Bezedné balení by bylo rozhodně fajn.
      Po Zero se podívám, díky za tip :-)

      Vymazat
  7. tak tú masku ananásovú už nebudem radšej ani pozerať :D práve som si totižto kúpila broskyňovú :D dúfam, že tá bude lepšia :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych chtěla, aby mi došlo takhle "málo" produktů - u mě jsou málo čtyři, takže zásoba neubývá a já pořád jen nakupuju a není mi pomoci :D Jinak, to, že jsem prošvihla Vánoční máslíčka od Alverde si nikdy neodpustím :( :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Závislost na nakupování je hrozná :-D
      Já je prošvihla předloni, taky jsem byla pěkně dlouho naštvaná :-(

      Vymazat
  9. Na Freemana mám podobný názor jako ty. Po velmi dlouhé době jsem si tento víkend koupila a vyzkoušela slupovací masku Balea. Byla jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tuhle stejnou? Tak to jsem asi dělala něco špatně :-D To sloupávání masky bylo vážně hrozné. U jiných masek s tím problémy nemívám :-(

      Vymazat
  10. Tělová máslíčka od Alverde jsou fajn :) Od Freemana mám ráda avokádovou masku a pak tu fialovou, to jsou za mě TOP masky, které opravdu ráda používám. Takhle ananasová nic moc, no. Když jsem ji dala ve velmi silné vrstvě tak trochu hydratovala, ale jinak skoro žádný efekt :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  11. Nejlepší ústní voda :) Tuhle nic nepřekoná !
    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat
  12. Essence ochranný krém na ruce - na ten pořád koukám a ještě jsem si ho nevzala, budu si pro něj muset taky dojít :)

    OdpovědětVymazat
  13. No myslím že máš dost slušnou spotřebu :P :D:D

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.