neděle 19. dubna 2015

Recenze pro Blogerky.cz: Zubní pasta Herbadent Homeo se ženšenem

Přeji krásné nedělní dopoledne, milé čtenářky.

Jsem tu po delší době s novým článkem. Momentálně jde kosmetika tak trošku mimo mě, čehož jste si mohly všimnout na Facebooku, kam přidávám téměř každý den novinky ohledně mého hubnutí. S blogem ale určitě nekončím, ani nevyhlašuji žádnou oficiální pauzu :-)

Dnešní recenze se bude týkat bylinné zubní pasty, kterou jsem získala přes výzvu na portálu Blogerky.cz. Na zubní pasty jsem tak trochu ujetá a ráda zkouším stále nové značky a příchutě. Obvykle nakupuji zubní pasty v drogérii. Nedávno jsem si ale koupila dvě ajurvédské pasty, o kterých vám taky určitě napíšu :-) Bylinnou pastu bez fluoru a mentolu jsem ještě neměla, proto jsem neváhala a zúčastnila se výzvy.




Bylinná zubní pasta od značky Herbadent je vhodná hlavně pro citlivé zuby a dásně. Mohou ji používat i malé děti, protože zas tolik nevadí, když pastu spolknou. Zubní pasta obsahuje výtažky z léčivých bylinek (ženšen, řepík lékařský, heřmánek pravý, šalvěj lékařská, mochna nátržník, hřebíček a fenykl), které napomáhají k udržení dásní a sliznice dutiny ústní ve výborném stavu. Působí také antibakteriálně. Na e-shopu se dá pasta zakoupit za 149 Kč. Tolik k oficiálnímu popisu. 



(Krabička mi takhle pomačkaná už přišla.)

Pasta má zvláštní barvu, chuť i vůni. Konzistence je hodně gelová. Co se čištění týče, ze začátku jsem si musela zvykat na to, že pasta téměř vůbec nepění, a připadalo mi, že si zuby čistím snad jen vodou. Když jsem ale tenhle pocit překonala, dočkala jsem se odměny v podobě hladkých a čistých zubů. Ovšem pronikavě svěží dech nečekejte :o) Pasta chutná po ženšenu a je lehce nasládlá. Určitě si myslím, že bude vhodná pro děti, protože chuťově je prostě dobrá :-)




Jedinou nevýhodu shledávám v tom, že abych měla pocit opravdu dobře vyčištěných zubů, musím pasty použít větší množství. Souvisí to právě i s tím, že pasta Herbadent Homeo nepění. Ale samozřejmě vím, že pěnivost nemá s kvalitou produktu nic společného.



Komu pastu doporučuji?
Jak jsem již psala, určitě si myslím, že je díky šetrnému složení a příjemné chuti vhodná pro děti. Doporučila bych ji také lidem, kteří nemají rádi klasické pálivé mentolové zubní pasty, ať už z důvodu, že jim vadí pálení, nebo mají přecitlivělé dásně.


Děkuji portálu Blogerky.cz za zaslání produktu a čtenářům za přečtení recenze :-)

12 komentářů:

  1. Vyzkoušela bych to, ale spíš ze zvědavosti. Mám ráda, když pasta hodně pění a nasládlou chuť nevyhledávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to má i své výhody :-) Pěnidla většinou vysušují sliznice a mně osobně i rty...

      Vymazat
  2. Ta barva je opravdu zvláštní, brrr:-D Já jsem spíš na ty klasické zubní pasty z drogerek, které mají svěží a mentolovou chuť:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt brr? :-D Mně se právě její konzistence hrozně líbí :-D

      Vymazat
  3. Tuhle pastu jsem kdysi vyhrála v jedné soutěži. Moc jsem si ji oblíbila, protože miluju přírodní kosmetiku a moc mě potěšilo, že neobsahuje fluor. Sice máš pravdu, že nepění, ale chuťově mi fakt sedla :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fakt? Tak to mě těší, že s ní má ještě někdo zkušenost. Chuťově je fakt dobrá, lepší než mnohé pálivé pasty z drogérie.

      Vymazat
  4. Já jsem si momentálně oblíbila pastu od Elmex :)


    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Elmex má rádo hodně lidí :-) Já měla snad jen jednu a nijak mě neoslnila. Mám pocit, že byla taky taková nementolová a nepěnila.

      Vymazat
  5. tiez som este neskusala nic podobne, na zubnu pastu si vobec nepotrpim.
    staci mi lacna z drogerky, ked uz, tak potom nejaka s bieliacim ucinkom
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky používám nejčastěji, ale občas je fajn zkusit něco nového :-)

      Vymazat
  6. Tak se ti recenze taky moc povedla, Leni. :) No a jak koukám, pomačkaná krabička nebyla jenom u mě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Silvi :-) Jojo, taky přišla natržená a pomačkaná :-/

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.