sobota 4. dubna 2015

Novinky u mě v koupelně za březen a duben

Přeji krásnou sobotu a příjemné prožití Velikonoc, milé čtenářky. ♥

Dnešní článek bude shrnutím mých poznatků týkajících se kosmetiky, kterou jsem začala nově používat tento nebo minulý měsíc. 


Nivea baby -> Hypoalergenní mycí gel s bambuckým máslem


Na mycí gel od Nivea baby jsem četla velmi pozitivní recenzi na dnes již neexistujícím blogu Freshlili. Gel používám ráno při čištění pleti a musím říct, že i já jsem s ním spokojená. Konzistence je hodně krémová a hutná, až se mi tomu ani nechce říkat gel, ale nevím, jak jinak to nazvat, protože úplně krém to taky není :-D Každopádně se aplikuje příjemně a pokožku nijak nedráždí. Všimla jsem si, že zvládne trošku odstranit i černé tečky a zamezuje jejich návratu. Jediné, co bych vytkla, je to, že docela vysušuje pleť. Nicméně po čištění pleti se stejně asi všechny namažeme krémem, takže v tom extra problém nevidím. DOPORUČUJI.

Lush -> Sprchový gel Rose Jam


Rose Jam naprosto M-I-L-U-J-I. Je to jeden z nejlepších sprchových gelů, co jsem kdy měla. Nejúžasnější je samozřejmě jeho vůně - božská intenzivní růže s kapičkou citronu. Byl sice drahý, ale díky jeho hutné gelovité konzistenci ho stačí při mytí menší množství než u jiných sprcháčů. Pokožku krásně provoní a nevysuší. DOPORUČUJI.

Adidas -> Parfémovaný deodorant Floral Dream


Deodorant jsem chválila nedávno na Facebooku. Co se týče účinku, tak kam se na něj hrabe většina antiperspirantů :-) Určitě neochrání před pocením a zápachem celý den, obzvlášť pokud třeba sportujete nebo máte fyzicky náročnou práci. Mně ale naprosto stačí a minimálně 6-7 hodin mě před zápachem potu ochrání. Moc se mi líbí i jeho příjemná květinová parfemace - koupila jsem si i toaletní vodu Floral Dream. Měla jsem vůně od Adidas zafixované jako lehké sportovní vůničky pro náctileté, ale Floral Dream fakt překvapil. DOPORUČUJI.

Dove -> Hypoalergenní neparfémované tělové mléko Pure & sensitive


První věc, která mě překvapila, bylo to, jak moc je mléko řídké. Co se týče parfemace, tak je taková nijaká a mdlá. Mléko se výborně roztírá i vstřebává. Pokožku vyživí úžasně. Zanechává ale na ní takový divný lepkavý film. Když se večer namažu a ráno si oblékám silonky nebo leginy, jde to obtížně, pokožka jako by drhne. SPÍŠ DOPORUČUJI hlavně proto, že se mléko rychle vstřebává a skvěle vyžití pokožku.

Yves Rocher -> Parfémovaný sprchový gel Kakao & pistácie


Sprchový gel božsky voní - vůně mi připomíná mandlový dezert s čokoládovou polevou a občas taky pistáciovou zmrzlinu přelitou čokoládou :-) Zkrátka úžasná vůně. Sprcháč dobře pění i myje. Pokožku vyloženě nevysušuje, ale ani nehydratuje. DOPORUČUJI, ale vzhledem k tomu, že sprcháč byl z limitky z roku 2013, už ho asi bohužel neseženete.

Dermacol -> Opojný sprchový gel Irská káva


Tento kávový sprcháč miluje celá blogosféra :-D Mně taky vyhovuje, ale úplně za zadek jsem se z něj neposadila. Vůně je po přičichnutí k tubě moc pěkná - taková mléčně karamelová s kávovým podtónem. Na těle se mi líbí o trochu méně, je umělejší a méně intenzivní. Co ale miluju, to je konzistence sprcháče. Je taková hutná a táhnoucí se, jako karamel. Sprcháč nevysušuje, ale ani nehydratuje pokožku. DOPORUČUJI.

Saloos -> Sprchový olej Intimia


Sprchový olej na intimní hygienu jsem si kupovala nedávno a používám ho asi 2 týdny. Docela rychle ubývá - už je čtvrtina pryč. Příjemně voní po tea tree. Vzhledem k tomu, že nepění, ho vždycky spotřebuji mnohem víc, než klasického gelu na intimní hygienu. I tak mi občas přijde, že nejsem umytá důkladně. Na lahvičce je uvedeno, že zanechává na pokožce jemný olejový film, což můžu potvrdit. Vyzkoušela jsem ho ráda a určitě ho dopotřebuji, ale už si ho asi podruhé nekoupím. NA VYZKOUŠENÍ HO SPÍŠ DOPORUČUJI, protože je to zas něco jiného než obyčejný sprchový gel, ale že bych z něj byla nadšená a chtěla si ho kupovat až do konce života, to určitě ne.


Máte zkušenost s některým z výše uvedených kosmetických produktů? Doporučíte mi nějaký fajn gel na intimní hygienu? Opakovaně si kupuji gely od Avonu a moc mi vyhovují, ale chtěla bych zkusit něco nového :-)

15 komentářů:

  1. Deodoranty od Adidas mám strašně ráda, v jejich kolekci deodorantů snad není vůně, která by se mi nelíbila, už ani nevím, kolik jsem jich spotřebovala, ale doteď mně nepřestaly bavit:-)
    Jinak ten Dermacol sprcháč je moje velká láska, mně ta vůně přijde úžasná jak v tubě, tak ve sprše:-) Mám už vyplácané třetí balení a v zásobě další dvě:-D
    A co se týče gelů pro intimní hygienu, tak já mám dobrou zkušenost s růžovým Chilly, vyhovovaly mi i gely od Nivei a stěžovat si nemůžu ani na ty od Oriflame, cena je u všech přibližně stejná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem moc ráda, že ti taky vyhovují :-)
      Ty jsi blázen :-D :-D Tomu se říká láska tedy :-D
      Růžový Chilly jsem zatím neměla, zkoušela jsem jen ten zelený a i když mi docela vyhovoval, na každodenní použití mi přišel docela agresivní... Na Niveu mrknu, děkuji.

      Vymazat
  2. Já z Avonu už měla taky 2 intimní gely, sedí mi i ten z Lidlu i Lactacyd. Taky teď chci vyzkoušet nějaký nový a viděla jsem, že vyrábí Nivea, tak půjdu asi do toho :). Různé olejové produkty od Saloos mám ráda, ale souhlasím, že ubývají rychle, když je produktu třeba jen 50 ml. Od Dove jsem měla tělové mléko s vůní pistácií a byl skvělej. Taky Ti Leni přeju pěkný Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z Lidlu prý už se nevyrábí :-( Lactacyd mi nevyhovoval, přišel mi moc převoněný a agresivní. Tu Niveu bych ale zkusila :-)
      Právě toho sprchového oleje je 125 ml, proto mě to zaskočilo.
      A děkuji, Veru :-)

      Vymazat
  3. Rose jam taky naprosto miluji, je to nejúžasnější vůně od Lush a mrzí mě, že je jen o Vánocích...Mám ještě doma a pěkně si ho šetřím, používám ho spíš výjimečně:)
    Ten olejíček od Saloosu mě láká, možná si ho taky někdy na vyzkoušení pořídím:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy... Ale aspoň přes rok "ušetříme" :-D Já si ho taky šetřila, jenže už je 2 měsíce po expiraci, tak mám docela strach, aby se mi nezkazil :-( Asi ho dodělám tenhle nebo příští měsíc.

      Vymazat
  4. Tak já znám jen ten sprchový gel od Dermacolu, ale velmi mne zaujal ten sprcháč od LUSH, vůni růží mám moc ráda :o)
    Ten olej na intimní hygienu vypadá zajímavě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ten sprcháč od Lush doporučuji jít si minimálně očichat :-) Je úžasný.

      Vymazat
  5. Všechno schvaluji až na sprcháče od dermacolu.chci se mýt mýdlovýma vůněma a káva,kokos,meloun a pod mně naprosto nevyhovuje a raději je budu mít v žaludku než na těle:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné nákupy.:-)) kde prosím kupuješ produkty Lush?? Na YR sprcháče se podívám, děkuji moc za tip. Krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale to ani tak nejsou nákupy, jako kosmetika, kterou jsem začala nově používat :-) Všechno už mám doma nějakou dobu, kromě toho sprchového oleje. Lush je buď v Praze v Palladiu (kamenný obchod) nebo mají e-shop - www.lush.cz.

      Vymazat
  7. Zaujal mě Nivea krem a od Saloosu olej..Olej jsem ještě žádný nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  8. Rose Jam vyzerá úplne super, a tiež írska káva musí byť bomba, milujem kávové všetko!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Sprcháče Dermacol vždy zkouším očichat v drogerce a ještě mě žádný nezaujal natolik, abych ho koupila. Intimní gel mám z Rossmanna, je to jejich značka Facelle a můžu ho doporučit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.