středa 29. dubna 2015

Moje aktuální péče o obličej a tělo

Ahoj. V dnešním článku vám ukážu pečující kosmetiku, kterou aktuálně používám na obličej a tělo. Bude to takový mix recenzí, který se vám, jak doufám, bude líbit :-) 



Začnu péčí o obličej.


Ráno používám krém Effaclar K od La Roche-Posay, který je skvělý. Okamžitě se vstřebává, není vůbec mastný a je to ideální podklad pod make-up. Hodně spokojená jsem i s aplikátorem, protože moc nemusím krémy v kelímku. Effaclar K jsem kupovala v e-shopu Krasa.cz a je stále k dostání - tady. Cena je kolem 400 Kč. PRODUKT DOPORUČUJI.


Večer se mažu hydratačním krémem Skin Perfection od L´Oréal


Podrobnou recenzi jsem na něj už psala a najdete ji zde. Krém je velice jemný a příjemný na pleti. Moc hezky voní. Vstřebává se vcelku rychle. Ráda ho používám hlavně po intenzivnějším čištění, kdy je pleť vysušená nebo podrážděná. Tento krém ji krásně zklidní. Neucpává póry, nezpůsobuje ani jinou neplechu - zkrátka je fajn :-) Jak jsem ale psala v recenzi, nejedná se o žádný zázračný krém, díky kterému bych měla po měsíci pleť jako novou. Krém je k dostání v DM nebo v různých e-shopech. Cena se pohybuje od 200 do 300 Kč. Já jsem krém vyhrála na základě vyplnění dotazníku. PRODUKT DOPORUČUJI.


Nemohou chybět ani balzámy na rty


Helle active care s SPF 25 je takový ten zimní balzám, který je hodně hutný a zanechává mrtvolně nafialovělé rty. Nevím, na co jsem myslela, když jsem si ho kupovala, protože na hory nejezdím a v zimě používám balzámy klasické. Možná jsem ho chtěla na léto, těžko říct :-D Každopádně už ho mám hodně dlouho a do léta čekat nebudu, tak jsem ho začala používat asi před měsícem. Používám ho jen doma a většinou na noc. Ani moc nevím, co bych k němu řekla... Je to zkrátka normální jelení lůj, který mě ničím neohromil. Na hory ale může být díky ochrannému faktoru fajn. PRODUKT NEMOHU DOPORUČIT, ANI NEDOPORUČIT.


Vanilkový zázračný kelímek od Oriflame jsem původně používala jako balzám na rty. Nebyl vůbec špatný. Hezky voněl a rty vyživil a zklidnil. Ale zázraky teda neumí :-) Pak se změnila jeho vůně, takže ho na rty už nedávám a používám ho buď na chodidla nebo na kůžičku kolem nehtů, kterou také dobře vyživí. Hodně dlouho vydrží, protože ho stačí jen maličké množství. PRODUKT DOPORUČUJI, POKUD HO KOUPÍTE V AKCI TŘEBA ZA 60-70 KČ. ZA PLNOU CENU PODLE MĚ NESTOJÍ.


Posledním balzámem je datlový od L´Occitane. Samostatnou recenzi na něj jsem psala už před nějakou dobu a nejdete ji tady. Balzám mi stále vyhovuje, ale poslední dobou mi občas přijde, že když ho používám hodně často, tak mi rty spíš vysušuje. Pokud ho použiji třeba jen ráno a večer, je vše v pořádku. Nebýt toho, určitě vám ho doporučím, ale takhle JSEM NA VÁŽKÁCH.


Co se tělových krémů týče, tak momentálně mám rozpoužívaný pouze jeden, a to Zpevňující obnovující tělové mléko s babasovým olejem od Avonu.


Tělové mléko používám poměrně krátce, proto jsou mé dojmy ještě velmi čerstvé. Parfemace je hodně výrazná a podle mě typická pro řadu Skin so soft od Avonu. Měla jsem doma i několik dalších produktů z této řady a všechny voněly úplně stejně. Mně ta vůně není úplně extra sympatická, připadá mi až moc intenzivní a vlezlá. Zkrátka bych ubrala. Mléko se velmi dobře roztírá i vstřebává. Výživu pokožky hodnotím jako dostačující. Pozitivem je i to, že stačí malé množství produktu k namazání velké plochy pokožky. Pokud máte normální pokožku a stačí vám se po sprše namazat prostě NĚČÍM, tak tohle mléko doporučuji. Pokud máte pokožku naopak hodně vysušenou a milujete spíš mastné krémy a tělová másla, nebude to nic pro vás.


Krém na ruce používám momentálně od Essence, a to ze zimní limitky z roku 2012 (ehm!). Vzpomínáte si ještě na tuto limitku? Podle mě byla vůněmi i obaly nejpovedenější. A krémy navíc stály pouhých 35 Kč.



Je to verze Apple cinnamon punch a musím říct, že voní naprosto božsky, a to jak v tubě, tak i na rukách, což je u Essence krémů spíše výjimkou. Vůně je sladce jablíčková se skořicovým podtónem. Krém se vstřebává středně rychle a ruce docela obstojně vyživí. Pokud by byl ještě v prodeji, tak bych ho doporučila a za těch 35 Kč bych si ho koupila znovu.


Dalším mým oblíbeným produktem je bambucké máslo od Saloos.



Stoprocentní bambucké máslo má velice všestranné použití. Já ho používám na suchá místa na těle, na různé vyrážky, škrábance, někdy i na rty nebo na suchý nos. Je hodně hutné a na kůži vytváří ochranný film. Kupovala jsem ho v e-shopu Krasa.cz - přímý odkaz tady. PRODUKT DOPORUČUJI.


No a už nám zbývají jen krémy na chodidla. Momentálně dodělávám olejíček od Alverde a začínám používat chladivý deodorační krém od (asi) značky Verona, který jsem dostala od Monči



Olejíčku od Alverde spotřebovávám už druhé balení a jedno na mě ještě čeká. Kupovala jsem ho za dvacku ve výprodeji a od té doby jsem ho v DM už neviděla, tak nevím, zda to byla nějaká limitka, doprodej či co. Každopádně olej krásně voní - sladce citrusově a moc mě baví ho používat. Pokud máte popraskané a suché paty, tak vám je to asi do pucu zázračně nedá, ale pokud se o chodidla staráte a mažete je každý den, mohl by být tento nebo podobný olejíček skvělá volba.

Chladivý deodorační krém od značky Verona Monču neoslovil, a proto mi ho poslala. Naštěstí, protože mně naopak vyhovuje. Příjemně svěže voní, dobře se aplikuje a celkem rychle se vstřebává. Dopoužívám ho ráda. Bohužel nevím, kde se dá sehnat, ale tipla bych si, že asi v lokálních no name obchůdcích. Klidně bych si ho i sama koupila.



Budu moc ráda, když mi napíšete, jaké skvělé (nebo méně skvělé) kosmetické přípravky momentálně používáte vy. Těším se na vaše komentáře ♥

17 komentářů:

  1. Parádní produkty a super inspirace :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krém od Lorealu musím vyzkoušet;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna mám rozepsaný článek se svou aktuální péčí, ale o vlasy :D Na rty toho momentálně moc nemám, dodělávám mandlový kelímek, protože se bojím, aby se mi nezkazil, pak mám v kabelce Neutrogenu a ve sportovní tašce Baby lips. Na obličej střídám oleje od Saloos s Laidbare a arganovým a na tělo doplácávám Eveline orchidej a kokos, který sice božsky voní, ale hodně lepí :( Na ruce a nohy používám super levný krém Vegalona, který jsem dostala a špatný není za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi to bambucké máslo od Saloos a krém na ruce o essence, nic z toho co ukazuješ jsem dosud nezkoušela, kromě zázračného kelímku od Oriflame, ten mám v různých příchutích :o) je to spíše taková navoněná vazelína...

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za komentáře, vy jste zlatíčka ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně mně láká bambucké máslo od Saloos a řada Skin Perfection:-) Jinak zázračný kelímek mám s vůní čokolády, ten voní přepychově:-)
    Já jsem teď kosmetiku obměnila za jarní, takže lehčí pleťové krémy, tělová másla jsem vyměnila za lehčí mléka a ve sprše mi dělají společnost svěží a ovocné vůně - teď třeba třešňový sprcháč od Dermacolu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bambucké máslo je super, je to taková univerzální věc, kterou se vyplatí mít doma :-) Kelímek voní ještě karamelový, ten je taky úžasný :-)

      Tak to ses krásně "vyjarnila" ;-) ;.-)

      Vymazat
  7. Apple cinnamon punch? Bože můj, to musí být vůně <3

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. Zázračné kelímky teď zrovna Leni taky používám, mám 4, tak je různě střídám :). Hodně jsem si teď oblíbila šampon od Aussie volume, kterej dělá fakt skvělý objem. Nějaký krém nebo to sérum z řady Skin Perfection od Lorealu bych ráda vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té sady? Jestli jo, tak po té jsem taky koukala v katalogu :-) Aussie si momentálně chválí kamarádka :-)

      Vymazat
  9. Kde se shání produkty na vyzkoušení zdarma? Ráda bych taky něco vyzkoušela.. Jinak hezká inspirace tvých produktů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. No produkty nijak nesháním - jako cíleně, že bych někoho obepisovala, ať mi pošle krém zadarmo :-D Občas narazím někde na dotazník, který když vyplním a budu cílová skupina té konkrétní značky, tak mi (a dalším vybraným lidem) pošlou produkt poštou. A po otestování zase vyplňuji dotazník ohledně své spokojenosti. Občas probíhají takové akce třeba na FB stránce Nivey :-) Jinak je to spíš o náhodě.

      Vymazat
  10. Na noc musim vzdy mit na rtech balzam a na rukou krem :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  11. Avon skin so soft sú úplne perfektné!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  12. Já ten olej od Alverde nemám vůbec ráda, fuj fuj :D :D doufám, že ti ten krém ode mě nesežere nohy :D

    Monča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.