sobota 25. dubna 2015

Jahody a meruňky od Alverde

Přeji krásnou sobotu a po delší době se hlásím s čistě kosmetickým článkem. Sice je dnes krásné slunečné počasí, ale mně není dobře, takže budu nejspíš celý den ležet v posteli. Rozhodla jsem se tedy, že konečně dokončím a zveřejním tento článek, který mám rozepsaný už pěkně dlouho, a vrhnu se i na články nové :-)


Jedná se o recenzi na dva produkty od Alverde. Nejdřív si povíme o jahodovém mýdle a pak o meruňkovém oleji na nehty.

Jahodové mýdlo
Mýdlo jsem koupila za 35 Kč. Nevím, jak v ostatních drogériích DM, ale u nás ho ještě nedávno měli - ve slevě za 32 Kč (sleva jako prase).
K nákupu mě nalákal krásný obal a vůně, kterou jsem cítila i přes krabičku. Navíc mám tuhá mýdla docela ráda, takže jsem si řekla, že vyzkouším i toto přírodní.


Mýdlo zajímavě a příjemně voní. Není to žádná přeslazená umělá jahoda, cítím spíš jahodové lístky - je to taková rostlinná vůně. 


Mýdlo používám v práci na mytí rukou. Když si ruce namydlím, připadají mi takové jako by kluzké a mastné. Jako bych si myla ruce silikonovým krémem. Je to zvláštní pocit, který ale po smytí mýdla zmizí. Mýdlo ruce určitě nehydratuje, spíš bych řekla, že trošku vysušuje. Není to nic extrémního, ale všimla jsem si toho.



Mýdlo určitě dopotřebuji. Není špatné, používám ho docela ráda, ale podruhé už si ho nekoupím. Oceňuji přírodní složení a pěknou vůní, jinak je to zcela obyčejné mýdlo, které podle mého názoru za každou cenu mít nemusíte :-)


Meruňkový olej na nehty
Meruňkový olej na nehty a kůžičku kolem nich mám doma už dva roky. Kupovala jsem si ho na doporučení nějaké blogerky. Stál přibližně 90 Kč. S recenzí jsem otálela proto, že jsem nebyla schopná ho pravidelně používat. Vydržela jsem to třeba tři dny a pak mě to přestalo bavit. Po natření nehtů a kůžičky kolem nich olejem jsem totiž nemohla nic dělat :-D Na co bych sáhla, to by bylo mastné. No nicméně jsem si řekla, že se kvůli recenzi "obětuji" a používám ho už měsíc každý večer.


Když jsem si olej kupovala, voněl nádherně - jako přezrálé meruňky. Nyní se už vůně trochu změnila, přece jen ho mám dlouho a je to přírodní kosmetika. Co se ostatních vlastností týče, tak jsou naštěstí stále stejné, takže olej používám v klidu dál.


Lahvička i štěteček jsou stejné jako od laku na nehty. Olej se štětečkem nanáší dobře a pohodlně. Já olej aplikuji tak, že ho nanesu na nehtovou kůžičku a pokud nemám nalakované nehty, tak i na celý nehet. Vlastně teď jsem si uvědomila, že ho nanáším na celý nehet, i když mám nehty nalakované, což moc nedává smysl :-D Nechám olej chvíli působit, pak ho vmasíruji pomocí štětečku a následně ještě prsty. Poté olej nechám pár minut vsáknout, namažu si ruce krémem a jdu spát.


Co se účinků týče, tak je bohužel moc nepozoruji. Myslím si, že je to tím, že s kůžičkou kolem nehtů ani s nehty samotnými nemám žádné závažné problémy, takže se dá říct, že olej používám spíš jako prevenci proti záděrám a pro lepší výživu nehtů. 

Ohledně doporučení jsem docela na vážkách. Doporučila bych ho těm z vás, které máte suchou kůžičkou kolem nehtů, často záděry a trápí vás slabé nehty. Upozorňuji ale, že je potřeba olej používat opravdu pravidelně, protože když si ho na nehty dáte dvakrát měsíčně, samozřejmě žádný účinek neuvidíte :-)

Pokud naopak s nehty ani s kůžičkou kolem nich problémy nemáte, podle mého názoru si vystačíte s krémem na ruce a koupě olejíčku úplně potřeba není. Nic tím ale určitě nezkazíte :-)


To je ode mě dneska všechno :-) V rámci relaxu sepíšu asi ještě článek o spotřebované kosmetice za duben a vy se na něj můžete těšit příští týden. Také plánuji článek o sacharidových vlnách, takže koho tohle téma zajímá, přijde si na své. Mějte seee :-)

12 komentářů:

  1. Mýdlo vypadá na pohled moc krásně, škoda, že účinky nejsou nic moc. Na olejík jsem taky koukala, ale jestli nemá žádné kouzelné účinky, tak si ho pořizovat nebudu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, vypadá i voní moc hezky, ale třeba mýdla od Lush jsou mnohem lepší.

      Vymazat
  2. Když vidím to mýdlo, tak si říkám, jak stráášně dlouho už jsem žádné tuhé mýdlo neměla, tekutá mýdla to u mně vyhrávají na plné čáře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u většiny lidí :-D Já tuhá mýdla taky dlouho nemusela, ale pak jsem přičichla k Lushi a bylo to :-D Ale ani drogérková mýdla mě většinou nezklamou.

      Vymazat
  3. Mívám suchou kůži kolem nehtů, používám Saloos granátové jablko bio karité balzám. Funguje to dobře, věci kolem sebe mastím relativně krátkou dobu :-) Ale je to jak píšeš o oleji - je třeba ho používat pravidelně, nejlépe každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten karité balzám mám taky, dokonce snad i stejnou verzi, ale zatím jsem ho ještě nezkoušela. Tak jsem zvědavá :-)

      Vymazat
  4. Sleva u mýdla je teda velká :D. No ani jeden produkt mě moc nezaujal. Ale na článek o sacharidových vlnách se tedy opravdu těším

    OdpovědětVymazat
  5. To jahodové mýdlo jsem měla doma taky. Nejdřív jsem si myslela, že se s ním budu mýt ve sprše, ale přesně jak píšeš. Všimla jsem si, že mám po sprchování strašně suchou kůži. Tak jsem ho nechala raději na ruce. Příště už si ho asi nekoupím, ale voní parádně :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Já ho na tělo ani nezkoušela, to bych se asi udrbala :-D Alverde umí lepší kosmetiku :-)

      Vymazat
  6. Mýdlo od Alverde jsem zkusila, chvilku mi vyhovovalo, ale pak přesně, jak jsi napsala mě vysušovalo. Takže s ním nakonec myji štětce a na ty je perfektní. Olej mě nenadchl vůbec. Nezpozorovala jsem žádné účinky. Na nehtovou kůžičku se mi nejlépe osvědčily domácí balzámky a dýňový olej. Hlavně stále mazat, protože kdo maže ten jede a také nesuší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se shodnem :-) Na štětce momentálně používám taky tuhé mýdlo, ale od Oriflame :-D
      No vidíš, na ty balzámky od tebe se taky těším :-)
      Určitě to chce pravidelnost :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.