sobota 7. března 2015

Únorové a březnové nejen kosmetické nákupy - Rossmann, DM, Oriflame

Krásnou sobotu vám přeji, milé čtenářky.

Na Facebooku jste si odhlasovaly, že chcete, abych jako první z chystaných článků zveřejnila únorové a březnové nákupy - takže tady jsou :-)

Jak jsem již psala, posledních několik měsíců jsem téměř přestala nakupovat kosmetiku. Před pár dny jsem však po dlouhé době zavítala do svých dvou oblíbených drogérií DM a Rossmann a pár věcí jsem si pořídila. Spíš jsem nakupovala praktické a potřebné věci, takže nečekejte nálož super zajímavé dekorativní kosmetiky :-) Přesto věřím, že vás článek zaujme. Menší objednávku jsem udělala ještě z katalogu Oriflame.


ROSSMANN
V Rossmannu jsem si pořídila pár praktických věcí v akci 1+1 se slevovými kuponky. Dále jsem ještě uplatňovala 10% slevu na celý nákup. Ceny, které budu uvádět, jsou ale bez této slevy, abyste věděly přesně, kolik mě věci stály :-)

Domů jsem koupila dvě tekutá mýdla od Isany, protože ta se vždycky hodí. Voní moc hezky. Za obě dohromady jsem dala 40 Kč.


Dále jsem si koupila kartáčky na zuby od jedné z privátních značek drogérie Rossmann. Měly by vyhovovat i citlivým zubům a cena za oba byla 30 Kč.


V Rossmannu jsem si také pořídila dvě pleťové masky. První je chladivá maska od Montagne Jeunesse, která byla zlevněná o 50% - vyšla mě na pouhých 20 Kč. Měla by pleť čistit, osvěžit a tonizovat.

Wellness maska jahody & vanilka od Rival de Loop slibuje, že dodá pokožce zářivý a odpočatý vzhled. Maska stála 15 Kč. Na obě masky jsem velmi zvědavá a určitě na ně napíšu recenzi.



Protože zubní pasty se vždycky hodí mít v zásobě, přihodila jsem do košíku i tyhle dvě bělící. Každá stála 25 Kč.


Teď přijde konečně řada na dekorativku :-) 
S tužkami na rty od Essence mám dobrou zkušenost, proto jsem si za 30 Kč pořídila další odstín - 14 Femme fatale.

Tekuté oční stíny Masterpiece od Max Factor byly ve výprodeji za 69 Kč a v regále byl poslední kousek, proto určitě chápete, že jsem ho tam nemohla nechat :o) Je to odstín Star dust.



Posledními úlovky z drogérie Rossmann jsou tyto dva sprchové gely od značky Isana. Já mám sprcháčů veelmi mnoho (klik), proto jsem se rozhodla je věnovat mamce a ségře. Oba krásně voní a prý provoní i pokožku po umytí. Oba mě vyšly na 33 Kč (akce 1+1).



DM
V DM jsem ulovila také pár věcí ve výprodeji. Jednou z nich je tento pleťový peeling od Neutrogeny za 78 Kč. S kosmetikou Neutrogena mám již pozitivní zkušenosti z dřívějška, a proto jsem byla ráda, že jsem narazila na produkt od této značky za tak skvělou cenu.


No a protože ráda nakupuji ve slevách nejen pro sebe, ale i pro ostatní, pořídila jsem pár věcí i pro sestřičku k jejím blížícím se narozeninám.

  • pleťová maska Balea (17 Kč)
  • lak na nehty S-he (25 Kč)
  • šampon na rychle se mastící vlasy od Garnier (32 Kč - kupováno v Rossmannu)

Dále jsem si koupila nádherně vonící sprchový gel od Dermacolu - varianta Irská káva. Po gelu jsem toužila už dlouho a nyní je konečně můj. Stál 40 Kč.


V DM jsem si pořídila ještě čaj, který by měl urychlovat hubnutí, pročišťovat organismus a potlačovat chutě na sladké. Ne že bych věřila na zázraky, ale bylinkové čaje mám poslední dobou hodně ráda a v práci téměř nic jiného nepiji. V balení je 40 sáčků a čaj stál 45 Kč, což byl další důvod, proč jsem si čaj pořídila - přijde mi to jako skvělá koupě. 


První dojmy: 40 sáčků - to jsem si naběhla :-D Čaj hrozně smrdí. Četla jsem, že někomu smrdí jako zmoklá kočka nebo močůvka :-D Bohužel musím souhlasit, ten zápach je vážně hrozný. Chuť je naštěstí hrozná o něco méně.

Vlhčený toaletní papír je skvělý i jako ubrousky na ruce a stál jen 27 Kč.


A poslední věcí, kterou jsem si v DM koupila, je minerální směs na odkyselení organismu s příchutí zeleného čaje a citronu. Chci ji vyzkoušet hlavně ze zvědavosti. Na podobné přípravky jsem slyšela mnoho chvály, takže si chci udělat i vlastní názor. Cena byla 87 Kč



ORIFLAME
Z minulého katalogu Oriflame jsem si objednala sadu pleťového krému, mléka a očního krému s planou růží za 169 Kč. Zatím jsem ani jeden produkt nezkoušela, ale až je pořádně otestuji, recenze určitě bude :-)




V závěru článku mohu prozradit, že toto nebyly jediné mé nákupy. Před pár dny mi dorazily dva balíčky, které jsem objednávala v e-shopech. Také mi přišla úžasná výhra od Lady eS, takže se určitě můžete těšit na další nákupní články :-)

21 komentářů:

  1. Tak na recenzi Oriflame jsem zvědavá a skvěle jsi nakoupila. :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to jsi mě navnadila na nakupování.. a hlavně všechno je tak levné!! Ten Dermacol sprcháč za tu cenu bych brala hned a tužky na rty Essence taky!! A ten sprcháč s tučňákem.. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :-D Ve slevách se vždycky nakupuje nejlíp ;-)

      Vymazat
  3. Nejvíce mě zaujal asi Oriflame :) už se těším na recenze

    OdpovědětVymazat
  4. Docela by mně lákala ta chladivá pleťová maska, pak dej vědět, jak Ti vyhovovala:-) Jinak kávový sprcháč od Dermacolu schvaluji, už dlouho jsem žádný neměla tak oblíbený jako je tento:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělám společnou recenzi s tou druhou maskou :-)
      Sprcháč jsem hned po koupi musela vyzkoušet a je vážně super. Překvapila mě konzistence, není vůbec gelová - je to jak se mýt karamelem ♥ :-D

      Vymazat
  5. Moc hezké nákupy :) Já si dlouho nic nekoupila, tak to musím napravit. Na jaře nakupuji snad nejradši, s prvními paprsky slunce mám chuť vykoupit všechno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, ty sprcháče Isana jsou naprosto dokonalé a ten peeling také :-))
    Zajímal by mě ten čaj, jak chutná a jestli funguje :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Čaj je hnusný a vzhledem k tomu, že ho jsem schopná vypít jen když si do něj naliju spoustu sladké šťávy, s těmi hubnoucími účinky to určitě tak žhavé nebude :-D

      Vymazat
  7. Tyjo Lenka se nám nějak rozšoupla :D já si koupila mýdla na ruce ISANA, ale jen takové ty náplně :) Pastu jsem si taky koupila, ale COLGATE s mikroperličkami :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Ty náplně jsou taky super, koukala jsem po nich.

      Vymazat
  8. Ty oční stíny Max Factor mám taky dokonce ve stejném odstínu. Jsem s nimi hodně spokojená, byla bych ráda, kdyby tento typ stínů měl větší barevnou škálu. Dokoupila bych si další.
    Jinak pěkné nákupy a hlavně za dobré ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc ráda slyším :-) Doufám, že mi taky budou vyhovovat. U nás měli bohužel tyhle poslední, tak ani nevím, jaké jsou další...
      A děkuji ;-)

      Vymazat
  9. Zmoklá kočka :D :D :D
    Skvělý nákupy, ten sprcháč s tučňákem jsem kupovala kamarádkám na Vánoce.
    Ty tekuté oční stíny mají krásnou barvu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No vážně, ta "vůně" je příšerná :-( Netušila jsem, že čaj může takhle hrozně smrdět, a to, jak jsem psala, mám bylinkové čaje ráda.
      Ten sprcháč je roztomilý, viď? :-D

      Vymazat
  10. Ja také zľavy nikdy na kozmetiku nevychytám :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) U mě je to vždycky o náhodě. Procházím drogérií a ty červené cenovky na mě mávají :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.