sobota 14. března 2015

Tajemný balíček od Lady eS

Přeji krásnou sobotu :-)

Konečně jsem se dostala k napsání slíbeného článku o výhře v giveaway o tajemný balíček na blogu Lady eS.

Protože vím, že Sabina je milovnicí přírodní kosmetiky, a také ji sama vyrábí, moc jsem se na balíček těšila. Těším se samozřejmě vždycky na každou výhru a na každý balíček, který mi někdo pošle, ale tady to těšení bylo ještě o chlup větší :-) Když jsem viděla video, ve kterém mě Sabina vylosovala jako výherkyni, skákala jsem radostí po posteli - k tomu asi není co dodat :-D

Pokud ještě Sabinin blog neznáte, určitě vám doporučuji se na něj minimálně mrknout ;-) Sabina píše skvělé články o přírodní kosmetice, ale nejen o ní, a na mě osobně působí velmi sympaticky i jako člověk.

No ale k věci. Balíček mi přišel krásně a úhledně zabalený a ukrýval následující poklady:


Když jsem objevila tuto masku od Baley, tak jsem se musela smát, protože tu samou jsem dávala před několika dny k narozeninám ségře. Každopádně ji moc ráda vyzkouším i já :-)


Vlhčené ubrousky se vždycky hodí a tyto mangové vypadají moc dobře.


Jako typický čajoholik se moc těším na každý nový čaj, který mohu ochutnat. Čaje z Rossmanna si také kupuji, ale vanilkový jsem ještě neměla, tak jsem zvědavá. No a bylinný čaj se u mě též rozhodně neztratí.


Zrovna včera jsem si říkala, že mám nějaké unavené oční okolí, takže kolagenová maska mi přišla vhod. Nikdy jsem nic takového nezkoušela a jsem hodně zvědavá na účinek masky.


Přírodní lesk na rty v krásném odstínu 40 Forest Berry. Od Alverde jsem zatím žádnou rtěnku ani lesk na rty nezkoušela, tudíž se moc těším na první zkušenost :-) Další plusový bod pro Lady eS! :-)


Jsem vzorečková královna - víc asi není co dodat :-D


Na zelený jíl se těším moc, protože jsem četla, že se z něj dají namíchat skvělé pleťové masky. Sabina psala, že ho míchá s vodou a oleji, ale dá se použít třeba i med nebo éterické oleje.


Praktické zrcátko bude ideální do kabelky a dřívko na zatlačení nehtové kůžičky bych se měla jakožto chronická odřezávačka kůžičky honem rychle naučit používat :-D


Z domácích balzámků jsem nadšená! Oba božsky voní a jen co dodělám balzámy, které mám teď rozpoužívané, vrhnu se na testování. 


Pokud si dobře vzpomínám, tak od Weledy jsem kromě několika vzorečků nic nezkoušela, takže toto malé balení tělového mléka rozhodně ráda otestuji.


Ručně a vzorným písmem napsaný dopis mě moc potěšil. Musím na sebe prásknout, že já píšu hrozně a i dopisy píšu na počítači - maximálně se ručně podepíšu :-D Proto vždy ocením krasopisně napsaný dopis ♥



Co na balíček říkáte? Je něco, co vás zaujalo, a co byste také chtěly vyzkoušet?
Já jsem rozhodně nadšená a využiji úplně všechno. Ještě jednou moc děkuji, Sabi ♥

20 komentářů:

  1. Jééé to dokáže hodně potěšit a jsem neskutečně ráda, že se ti balíček tak líbí. Ani nevíš, jakou mám radost, že jsem ti udělala radost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš radost ;-)

      Vymazat
    2. Pak hlavně napiš dojmy ze zeleného jílu a balzámků :)

      Vymazat
  2. Jsem hodně zvědavá na ten jíl, doufám, že se pak podělíš o svoje dojmy :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc pěkný balíček, je vidět, že nad ním Lady S. přemýšlela a to se mi líbí. :)
    Doufám, že se podělíš o dojmy z jílu, protože na ten se už dlouho chystám. A samozřejmě i na zbytek... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná výhra, věřím, že jsi z ní nadšená:-) Zaujaly mně ty přírodní balzámky, musí krásně vonět..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem :-) Vypadají úžasně, těším se, až je vyzkouším.

      Vymazat
  5. Parádní dárečky se v balíčku ukrývaly :) A mě osobně ty ruční dopisy taky hrozně těší a když sama balíček posílám, tak dopis píšu ručně. Nejvíce mě z balíčku zaujaly balzámky na rty, zelený jíl a lesk od Alverde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, Veru :-) Na balzámky taky určitě bude časem článek.

      Vymazat
  6. Wow ta maska od Baley vypadá skvěle:) A tělové mléko od Weledy by mi taky vůbec nevadilo:D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Vypadá také dobře, pěkně citrusově voní :-D

      Vymazat
  7. Takovou výhru bych si dala líbit. Musím v DM kouknout na tu masku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy :-D Tak šup šup, je to limitka ;-)

      Vymazat
  8. Krásný balíček, o tom zeleném jílu jsem taky slyšela hodně chvály :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na něj taky mega zvědavá, jen co dodělám masku, co mám teď rozpoužívanou, tak se na něj vrhnu :-D

      Vymazat
  9. Tak to je super balíček :)! Nejvíce bych se těšila na experimentování se zeleným jílem :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.