sobota 28. března 2015

Spotřebováno za březen 2015

Přeji vám krásnou sobotu, milé čtenářky.

Dnes jsem měla v plánu publikovat jiný článek (konkrétně jeden TAG), ale při ranním úklidu pokoje jsem se spontánně rozhodla, že nafotím a sepíši článek o spotřebované kosmetice za měsíc březen. Už jsem se zkrátka chtěla těch prázdných obalů zbavit :-D

Tento měsíc jsem toho moc nespotřebovala. Obří spotřeba za minulý měsíc se holt projevila. Přece jen tu ale pár kousků mám, takže si pojďte přečíst, jak mi vyhovovaly a co si o nich myslím.


PÉČE O TĚLO



Alverde -> Tělové máslo s brusinkou a čokoládou

Budu se opakovat, ale máslíčka od Alverde miluji. Rychle se vstřebávají, skvěle vyživují pokožku a většinou i krásně voní. Vůně brusinek a čokolády je zvláštní, ale příjemná. 10/10.

Alverde -> Tělové máslo s ibiškem a bambuckým máslem

Máslíčka od Alverde mám moc ráda a ani toto není výjimkou. Výborně se roztírají, rychle se vstřebávají a hlavně pokožku úžasně vyživí. Bodík dolů strhávám jen za nevýraznou vůni, která mě příliš neoslovila. 9/10.

Palmer´s -> Tělový krém s bambuckým a kakaovým máslem pro suchou pokožku

Krémy od Palmer´s jsem si velmi oblíbila. Tento krém nádherně kakaově voněl, rychle se vstřebával a pokožku výborně vyživil. Mrzí mě, že už se kosmetika Palmer´s neprodává v Rossmannu, určitě bych si ji pravidelně kupovala. 9/10.

Garnier -> Zkrášlující suchý olej

Nadšenou recenzi si můžete přečíst zde. Olej je skvělý na tělo, ale já si ho ještě víc oblíbila na vlasy. Když jsou zacuchané nebo slepené od laku, s pomocí tohoto oleje je před mytím krásně rozčešu. Po mytí navíc nejsou vysušené. Olej krásně voní. Jednoznačně doporučuji. Bod strhávám jen za nepraktický aplikátor (viz recenze). 9/10.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Dermacol -> Kompaktní pudr

Zbytek pudru mi dala na dopotřebování ségra, kterou nebaví dolovat zbytky pudru z okraje balení :-D Nebyl špatný, ale ocenila bych, kdyby více matoval. Jinak odstín 1 byl naprosto v pořádku, pudr se příjemně aplikoval a nedělal na pleti žádnou nepřirozenou vrstvu nebo jinou neplechu. 7/10.

Astor -> Dlouhotrvající make-up Perfect Stay 24h

Make-up nebyl úplně špatný, ale zároveň mě neohromil. Problém je (jako vždy) odstín - 102 je příliš tmavý a hodně žlutý. Make-up se hůř nanáší a vpracovává do pleti, je takový jako by sušší. Docela leze do pórů. Krytí je průměrné. Potěšila mě ale výdrž, která je na tvářích celodenní a na mastné T-zóně také velmi slušná. 4/10.

VŮNĚ


Bi-Es Cosmetic -> Deodorant Brossi

Deodorant jsem našla doma v koupelně a nikdo se k němu nehlásil, tak jsem si ho přivlastnila :-D Nebyl vůbec funkční a voněl stejně jako parfém No.6 od značky Hugo Boss. 3/10.

Dolce & Gabanna -> Light blue EdT

Vzoreček jsem ani neměla chuť zkoušet, protože kamarádka na tuto vůni tak moc nadávala (smrdí, je levná, vhodná snad jen jako osvěžovač vzduchu na wc), že mě docela odradila. Ale naštěstí jsem se nakonec pustila do testování a byla jsem příjemně překvapená. Light blue mi moc voní. Není to sice ten typ vůně, do které bych se naprosto zamilovala a už nechtěla nikdy používat nic jiného, ale mému nosu rozhodně lahodila :-) Připadala mi sladká, ale zároveň svěží, výrazná, ale zároveň neobtěžující. Cítila jsem ji na sobě téměř celý den. Kdybych neměla tolik parfémů, možná bych si koupila menší balení této toaletky. Do budoucna to nevylučuji :-) 8/10.

PÉČE O OBLIČEJ


Nivea -> Omlazující denní krém Cellular anti-age

Krém nádherně voněl, stejně jako klasická modrá Nivea. Krém byl poměrně hutný a mastný. Vsakoval se pomaleji, ale poté jsem měla pěkně rozzářenou a hladkou pleť. 7/10.

Nivea -> Omlazující noční krém Cellular anti-age

Krém mě kromě příjemné, typicky niveácké vůně ničím nezaujal. Nevím, jestli je to vina tohoto krému, ale v době, kdy jsem ho začala používat, se mi najednou po delší době objevilo na obličeji dost pupínků. Krém si v plném balení určitě nekoupím. 3/10.

L´Occitane -> Sérum s bambuckým máslem

Sérum by se mělo používat pod krém, ale já na obličeji nemám ráda několik vrstev, proto jsem ho používala místo nočního krému. Pytlíček o obsahu 1 ml mi vydržel na pouhá 3 použití, proto si sérum netroufám komplexně hodnotit. Mohu říct, že moc pěkně vonělo (stejně jako třeba šampon z řady bambucké máslo), neucpávalo mi póry a pokožku pěkně vyživilo.

Bioderma -> Pleťová maska Hydrabio (bílý kelímek od krému Ryor)

Maska velmi příjemně voněla, skvěle se aplikovala, nedráždila pleť a krásně hydratovala a vyhlazovala pokožku. Plné balení si ale nekoupím z důvodu ceny - 75 ml masky stojí téměř 500 Kč. Za to strhávám bod, jinak byla maska fajn. 9/10.

L´Occitane -> Slaměnkový zpevňující balzám na oční okolí

Krém mi připadal zcela průměrný a vzhledem k tomu, že plné balení stojí 900 Kč, si ho určitě nekoupím. 5/10.

Blistex -> Balzám na rty

Již několikátý vzoreček. Blistex mi stále vyhovuje. Krásně rty ochladí, zklidní a zahojí. Mentolová vůně je mi příjemná. 10/10.


ODLIČOVÁNÍ A ČIŠTĚNÍ PLETI


Rival de Loop -> Slupovací maska s hloubkově čistícím efektem

Tato maska patří k mým oblíbeným a koupila jsem si ji už několikrát. Póry hloubkově nevyčistí, ale pěkně zmatní a projasní pleť. Za dvacku - co víc chtít. 8/10.

Lush -> Odličovací balzám Ultrabland (velký růžový kelímek)

Recenze. Ultrabland už si určitě znovu nekoupím. Sice bylo fajn, že nevysušoval ani nedráždil pokožku, ale odlíčení s ním bylo velmi zdlouhavé a hlavně nespolehlivé. Vyplácala jsem spoustu vatových tamponů a stejně jsem nebyla odlíčená dokonale. Na odličování očí se nehodil už vůbec. 3/10.

Lancôme -> Odličovač Bi-Facil

O odličovači jsem psala tady. Byl skvělý. Výborně odličoval, nedráždil v očích, ovšem plné balení stojí více než 600 Kč, takže o jeho koupi neuvažuji. 8/10.

Rival de Loop -> Kosmetické náplasti Pure Skin

Náplasti jsem si oblíbila. Dobře vytahají černé tečky, což je to jediné, co od náplastí čekám. Balení o třech kusech kupuji v akci za 30 Kč. Koupím znovu. 8/10.

Ebelin -> Vatové tampony Maxi

Tyto velké oválné vatové tampony mi vyhovují a kupuji si je stále dokola, když jsou v akci. Nepelichají, nepářou se a dobře se do nich vsakuje odličovač. Možná bych ocenila, kdyby byly trošku jemnější a měkčí, ale to je detail. 9/10.


ÚSTNÍ HYGIENA



DONTODENT -> Intenzivně čisticí zubní pasta

Pasty DONTODENT mi vyhovují. Dobře chutnají, čistí a jsou levné. Tato byla s příchutí citronu. V ústech zanechávala příjemně svěží pocit. Koupím znovu. 10/10.

SPRCHOVÁNÍ



Oriflame -> Sprchový gel pro citlivou pokožku s mangem a jogurtem

Sprcháč mě moc nebavil. Vůně byla v lahvičce docela pěkná, ale na pokožce mdlá. Sprcháč byl poměrně vodový, takže jsem ho musela použít hodně, abych se pořádně umyla. Pokožku nevysušoval. 5/10.

Dermacol -> Svěží sprchový gel Rebarbora & jahody

Sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma ritual jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Jsou husté, dobře se s nimi myje, nádherně voní (všechny) a nijak zvlášť nevysušují pokožku. Kupuji je zásadně v akcích za 35-40 Kč, takže jsem spokojená i s cenou. I na tento rebarborovo-jahodový kousek moje charakteristika sedí. Ocenila jsem nezvyklou vůni, protože kokos, mango nebo med umí každý, ale vymyslet kombinaci rebarbory s jahodou, to je originální :-) Dávám plný počet bodů a sprcháč bych si koupila klidně znovu. 10/10.


A jsme na konci dnešního nezvykle krátkého článku na téma Spotřebováno za březen 2015. Když bych vám měla doporučit 3 věci, které mně osobně vyhovovaly nejvíc, byl by to určitě sprchový gel od Dermacolu, zubní pasta Dontodent a olej ve spreji od Garnier.

Napište mi, jaká byla vaše spotřeba kosmetiky za březen :-)

13 komentářů:

  1. Leni, mě se teď spotřeba krásně daří, dneska jsem musela udělat nákupy, protože mi ve 14 dnech došly různý produkty :). Z Tvých spotřebovaných věcí jsem měla jen ty vzorečky krému na obličej od Nivei a já jich měla asi 3 od každého a zase jsem si říkala, že bych si plné balení koupila. Jinak jsem nezkoušela nic. Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, tak to jsi moc šikovná ;-) I tobě krásný víkend.

      Vymazat
  2. Kdysi jsem měla ten mangový sprcháč z Oriflame, ale už si moc nepamatuju, jaký byl. Docela jsi mě nalákala na ten olej :) Moje spotřeba bude mizerná, tak jako vždy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, zas tak hrozné to s tebou není! :-D Ten sprcháč je takový nijaký, nedivím se, že si na něj nepamatuješ :-D A olej můžu jedině doporučit, až bude v akci, tak koupím další.

      Vymazat
  3. Pěkná spotřeba :-) O oleji Garnier začínám uvažovat, protože tento typ výrobku mám ráda a už jsem na něj četla víc dobrých recenzí. Líbí se mi i proužky na nos Rival de loop. Nikdy jsem si jich v drogerce nevšimla. Používám proužky Balea, ale moc dobře nefungují, takže hledám nové. Od vůně D&G Light blue jsem měla velké očekávání, které se nesplnilo. Souhlasím s tím, kdo říká, že to voní spíše jako osvěžovač vzduchu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Určitě olej mohu doporučit, lepší jsem neměla :-)
      Proužky Balea jsem neměla, ale RdL mi moc vyhovují, jsou srovnatelné s těmi od Nivey, které jsou asi 5x dražší.
      No vidíš, já právě očekávání neměla a byla jsem překvapená příjemně :-D Každý má jiný nos ;-)

      Vymazat
  4. Pěkné spotřebováno. Ten Dermacol sprcháč mám momentálně ve sprše i já :) A ty rival de loop náplastě musím najít a vyzkoušet! :D

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-D Určitě vyzkoušej, doufám, že tě taky příjemně překvapí :-P

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To jsem ráda :-) Řada Aroma ritual se vážně povedla.

      Vymazat
  6. Prý malá spotřeba! To je obří spotřeba :). Garnier olej na vlasy mám taky moc ráda a Dermacol sprchový gel s rebarborou a jahodou jsem dostala jako dárek od kamarádky, tak jsem na něj zvědavá, jinak mi řada Aroma ritual moc k srdci nepřirostla. Bi- Es kosmetiku si kupuje babička, nechápu proč :-P.

    OdpovědětVymazat
  7. jahodový sprcháč od Dermacolu je top!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Ty zubní pasty mám taky moc ráda a poslední dobou nepoužívám žádné jiné :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.