středa 18. března 2015

Recenze na dekorativku od Lancôme aneb výlet do světa high-end kosmetiky

Přeji krásný den. Na mém blogu moc článků o drahé kosmetice nenajdete, a to zkrátka proto, že si ji téměř nekupuji - to se týká obzvlášť dekorativky. Dnešní článek ale bude výjimkou, protože se bude týkat recenze na kosmetickou sadu od značky Lancôme




Sadu od Lancôme jsem kupovala v Sephoře už před nějakou dobou - tuším, že to bylo na konci roku 2013. Chtěla jsem vyzkoušet hlavně jejich řasenky, na které jsem slyšela mnoho chvály. Sada stála 690 Kč a já jsem uplatňovala 15% slevu, tudíž mě vyšla na 587 Kč. 

V sadě je řasenka Hypnôse Star, tužka na oči v odstínu 01 Noir a maličké cestovní balení odličovače Bi-Facil.


Tužka na oči - Le crayon khôl

Tužka mi připadala hlavně ze začátku docela tvrdá a nekreslilo se mi s ní moc příjemně. Naštěstí po pár použitích se to zlepšilo a nyní už je vše v pořádku. Barva je spíš tmavě šedá než černá.



Co se výdrže na očích týče, tak nemám námitek. Tužka se nemaže a drží na víčku celý den. Je ale nutné podotknout, že nemám vůbec mastná víčka a výborně mi drží 99% stínů a tužek. Odlíčit jde také výborně jakýmkoli odličovačem. Pokud by odstín tužky byl více černý, byla bych s ní naprosto spokojená.

Řasenka Hypnôse Star




Moc se mi líbí třpytivý obal a také to, že řasenka nádherně voní! Asi jsem jediná, komu voní, protože jsem četla, že spoustě lidem smrdí jako ropa. Potvrdila mi to i moje ségra :-D Já ale cítím něco jako fialky. Nejsem úplně fanda těchto klasických kartáčků řasenek, mám radši gumové a jinak tvarované. Tvar této řasenky připomíná stromeček.



Co se efektu na řasách týče, tak ho můžete posoudit na následující fotce:


Já nejsem ani zklamaná, ani vyloženě nadšená. Řasenka řasy pěkně zvýrazní a hlavně hodně prodlouží, ale osobně bych ocenila spíš markantnější natočení řas. Poměrně dost řasy i slepuje. Na fotce si můžete všimnout, že řasy vypadají jako by rostly přes sebe - tento efekt se mi vůbec nelíbí. Řasenka je tak akorát mokrá, během dne neopadává, nikde se neobtiskává. Odličuji ji odličovačem přímo od Lancôme, o kterém se zmíním za chvíli, a jde to velmi dobře. Zkoušela jsem ji odlíčit i ubrouskem nebo jiným odličovačem a nikdy nebyl problém. 

Řasenku bych si ale už znovu nepořídila, a to zejména proto, že řasy slepuje a málo je natáčí.

Dvoufázový odličovač Bi-Facil


Odličovač moc pěkně voní. Je dvoufázový, ale není přehnaně mastný, což je super. Používám ho vyloženě k odlíčení očí a vyhovuje mi. Odličuje rychle, spolehlivě a nedráždí oční okolí. Plné balení si ale nekoupím čistě z ekonomických důvodů. Plné balení, čili 125 ml, tohoto odličovače stojí více než 600 (někde i 700 či 800) Kč, což mi přijde šílené. Neříkám, že není dobrý, ale zkrátka takovéhle částky nejsem ochotná do odličovačů investovat.


Zkoušely jste někdy dekorativní kosmetiku od Lancôme? Pokud ano, co vám vyhovovalo a co naopak ne? Potrpíte si na drahou dekorativku?

16 komentářů:

  1. Tak s Lancôme nemám vůbec zkušenosti, ale docela ráda bych vyzkoušela nějaké ty oční stíny. Na drahou dekorativku si potrpím jak u čeho... třeba na tvářenkách, rojzasňovačích, bronzerech a hlavně stínech a bázích pod stíny já osobně vidím dost velký rozdíl mezi drahými a levnými kusy (samozřejmě se najdou i výjimky). Naopak třeba u řasenek, tužek, pudrů nebo makeupů podle mně cena moc roli nehraje a dobré kusy se dají najít mezi levnými zástupci a i nějaký ten špatný kus mezi těmi drahými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, stíny se mi taky líbí, hlavně paletky teda :-)
      Děkuji za názor :-)

      Vymazat
  2. Hezká recenze :) Drahá dekorativka mě nijak neláká a ani nic z tohohle mě nezaujalo. Za ty ceny to není žádná bomba :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) To není. Nejvíc se mi zamlouvá asi odličovač, ale ta cena je šílená...

      Vymazat
  3. Já nemám zatím žádný produkt od Lancôme nemám ale ani po něm nějak netoužím. Na drahou dekorativku si nepotrpím, já chci spíše kvalitu a ta se dá sehnat někdy i u levnějších „drogérkových” značek.
    PS: Ropa a fialky hm... trošku rozdíl :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Od Lancome jsem zkoušela jen řasenku a byla jsem docela spokojena. Když jsem ji, ale pak porovnala s některými stejně dobrými a levnějšími, tak jsem došla k závěru, že to jde i levně, tak proč utrácet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Se značkou nemám vůbec žádné zkušenosti :) tu cenu za odličovač bych nedala taky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Lancome značku som doteraz veru neskušala. Riasenka vyzerá na prvý pohlad velmi pekne, tak luxusne, no máš pravdu, že na tých riasach nepôsobí až tak dokonale, aj ked predlži ich pekne. A celkom by ma zaujímala tá fialková vona :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledově je moc pěkná, asi si ji nechám na památku :-D Na řasách se mi ale nelíbí. Sice pěkně prodlouží, ale celkový efekt není vůbec dobrý. A to jsem se snažila řasy ještě rozčesat hřebínkem a pak i oddělit špendlíkem :-D

      Vymazat
  7. Od Lancome jsem zatím měla jen vzorek makeupu a nijak mě neohromil. Drahou dekorativku bych si klidně kupovala, kdybych na to měla rozpočet :-) chce to ale pečlivě vybírat, mnohdy to za ty peníze nestojí

    OdpovědětVymazat
  8. jednou jsem si koupila lancome rasenku a okamzite vyschla.. :(

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.