sobota 21. března 2015

Moje objednávka z e-shopu Cesta přírody

Přeji krásnou sobotu :-)

Na Facebooku jsem slíbila, že do konce týdne zveřejním článek o svém nákupu na e-shopu Cesta přírody. A sliby se mají plnit, takže se pojďte podívat, co pěkného jsem si objednala.

Co se samotného e-shopu týče, tak jsem ho ještě před pár týdny vůbec neznala, a to byla velká škoda! Plánuji tam totiž nakupovat i dál. Nalákala mě na něj Mitsuuko de Ak tímto článkem, ve kterém vychvalovala ajurvédské zubní pasty. Kromě ajurvédské drogérie je na stránce mnoho dalších sekcí, jako třeba doplňky stravy, domácí lékárnička, dobroty z přírody či přírodní kosmetika. Všechno jsem pečlivě prošmejdila a do hodiny posílala objednávku :-D

Komunikace byla naprosto v pořádku, balíček mi přišel do několika dnů. Přišlo všechno, pečlivě zabalené, zkrátka nebyl žádný problém. Hned v práci na záchodě jsem netrpělivě roztrhala krabici a bublinkovou fólii a vykoukly na mě následující poklady:


Ajurvédská zubní pasta SUMUDU
- 88 Kč



Pastu Sumudu jsem zatím nezkoušela, ale Mitsuuko psala ve svém článku, že chutná po skořici, tak se na ni moc těším. Vzhledem k tomu, že pasty Sumudu a Supirivicky, o které se zmíním za chviličku, se mají používat nejlépe společně, chci teď dodělat pastu, kterou mám rozpoužívanou, a až pak se zaměřím na pasty ajurvédské.

Ajurvédská zubní pasta SUPIRIVICKY
- 88 Kč




Druhou pastou, kterou jsem si objednala, je již zmíněná Supirivicky. Ze zvědavosti jsem ji už jednou vyzkoušela a musím říct, že mě zaujala. Kdybych nečetla článek u Mitsuuko, která psala, že pasta chutná mátově (jako většina ostatních past), asi bych se bála chuti, ale takhle jsem věděla, co můžu čekat. Pokud při pravidelném používání zaznamenám nějaký extra účinek, určitě vám o tom dám vědět :-)

Makedonské medové tahini
- 132 Kč



Je asi poněkud trapné fotit prázdnou sklenici, ale zkrátka jsem tahini sežrala dřív, než jsem si ho odvezla domů a stihla nafotit :-D To bylo něco naprosto božského! Konzistenci neuvidíte, ale zkusím vám ji popsat. Připomínala mi arašídové máslo. Nebyl to takový hebký krém typu Nutella, ale spíš hutnější a sušší hmota. Tahini jsem si - stejně jako arašídové máslo - zamilovala v kombinaci s banánem, to byla dokonalá svačina. Jedla jsem ho ale i samotné, jen tak na lžičku. Četla jsem, že chutná výborně i ve snídaňových kaších, ale na to u mě nedošlo, ehm :-D Chuť byla hodně sezamová a medová, zkrátka přesně korespondovala s názvem pochoutky. Tahini si určitě koupím znovu. 

Lískooříškový sen BIO
- 102 Kč




Lískooříškový sen je pro mě zklamáním. Ochutnala jsem ho jednou a vůbec mě nezaujal. Je hořký a ta chuť je úplně jiná, než jsem čekala. Asi ho budu používat do kaší, případně vymyslím něco jiného, ale na lžičku jako třeba Nutella nebo Medové tahini se jíst určitě nedá.
Aktualizace 12.9.2015: Pomazánku jsem nechala několik týdnů po otevření odležet a její chuť se zřejmě nějakým zázrakem vylepšila. Pomazánka chutnala po mandlích a kakau a byla fakt moc dobrá ☻

Sprchový olej Intimia (Saloos)
- 112 Kč



Olej na intimní hygienu jsem si chtěla koupit už od doby, co jsem na něj četla první recenzi. Jenže v DM ho pořád zdražovali, pak když jsem měla slevový kupon, tak jsem na něj zase zapomněla. Na e-shopu Cesta přírody jsem ho viděla za přívětivou cenu a řekla jsem si, že už si ho nenechám ujít. Zatím jsem ho zkoušela dvakrát a mohu říct, že mi vyhovuje. Dobře umyje a voní jemně po eukalyptu. Nejdřív mi připadalo divné, že vůbec nepění, ale při druhém použití mi to už nevadilo.

Ajurvédský vlasový šampon Shikakai
- 88 Kč



Přírodní vlasový šampon jsem se rozhodla vyzkoušet kvůli tomu, že mě už nebaví, jak mě po téměř všech šamponech svědí hlava a dělají se mi lupy. Zatím jsem ho ještě neměla příležitost vyzkoušet. Jakmile ho otestuji, dám vám vědět.



S nákupem jsem až na oříškovou pomazánku velmi spokojená a na e-shopu jsem určitě neobjednávala naposledy. Budu ráda, když mi napíšete, jestli vás z mého nákupu něco zaujalo, a jestli jste v poslední době narazili na nějaký zajímavý e-shop, který stojí za zmínku :-)

20 komentářů:

  1. Výrobky vypadají opravdu dobře.. hlavně mě zaujaly pasty na zuby ... Díky za článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé věci. :) Shikakai prášek mám od Khádí, zajímalo by mě, zda jsou stejné. :) A medové tahini mě hodně zaujalo. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahini určitě moc doporučuji :-) O prášku na vlasy bude určitě článek, vypadá hodně zajímavě.

      Vymazat
  3. Já už se těch všech alternativních past docela bojím:D Minule jsem si koupila rovnou dva druhy past od Urtekram, ale vůbec se mi nezamlouvají:( Samozřejmě jsou asi zdravější a tak, ale musela jsem si koupit zpátky Elmex, jsem už asi moc rozmazlená.
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zas nezaujal vůbec Elmex :-D Měla jsem 2 pasty a za ty prachy mi nepřišlo, že by dělaly něco jiného, než jiné pasty.

      Vymazat
  4. Tak to medové mě zaujalo :D :D že se nestydíš, sníst to dřív, než to vyfotíš! :D doufám, že to někdy vyzkouším :D :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  5. V tomto eshopu už nějakou dobu nakupuju. Většinou si vyberu kosmetiku a péči o pleť, občas něco k snědku. Eshop doporučuju, zatím vždy všechno proběhlo bez problémů. K nákupu dává eshop vzorky, jednou jsem napsala, jaké nechci a vyšli mi vstříc, což potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem četla, že dávají k nákupu vzorky, ale mně bohužel žádný neposlali :-(
      Jsem ráda, že máš s e-shopem taky dobrou zkušenost.

      Vymazat
  6. Ahoj Sedmikrásko, moc hezký nákup se Ti povedl ;) Tím tahini jsi mě fakt zaujala a o to víc fotkou prázdné skleničky (připomíná mi to reklamu ve stylu "důkaz místo slibů" ;))
    Ještě mě napadá k Shikakai - asi jsem o něm nakonec nepsala, ale byl pro to důvod - jestli máš taky potíž se svědící a citlivou pokožkou hlavy, jako jsem dřív mívala já, tak schválně, jestli Ti na to udělá Shikakai dobře - já na něj mám očividně alergii. Hlava mě po něm svědí víc, jak po chemce z drogerky a navíc začnu kýchat kdykoli jen otevřu krabičku. něco mě v tom dráždí a nemůžu to vůbec používat. Doporučuju však Amlu - prášek - prodává se za stejnou cenu, ve stejné krabičce a je o na vlasy něco jako kondicionér/maska a krásně voní po sušených švestkách ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuju :-) Tahini nemohu nic jiného než vřele doporučit :-D Jen bylo fakt rychle pryč, potřebovala bych, aby ta sklenice byla aspoň kilová :-D
      Jé, tak to mě mrzí. Doufám, že se mi to teda nestane, ale musím říct, že z toho mám zatím respekt. O víkendu jsem si myla hlavu klasickým šamponem, neodvážila jsem se použít Shikakai :-D Na Amlu se také určitě podívám, díky za tip! :-)

      Vymazat
  7. Hned se jdu na e-shop mrknout, vůbec ho neznám :) Nejvíc mě teda zaujala ta dobrota, co jsi hned spořádala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, třeba tě také něco zaujme :-D

      Vymazat
  8. Ten e-shop znám, vždycky se tam zaseknu tak na dvě hodiny, protože tam mají samé super věci a já si neumím vybrat :D Ale ten BIO lískooříškový sen bych brala, mňam :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :-D Já mám taky ještě pár věcí v hledáčku ;-)

      Vymazat
  9. Koupila jsem si po recenzi taky ty pasty a brzy jsem je vyhodila. Začaly mě totiž po čase bolet zuby! Asi to bylo tím, že neobsahují fluor. Tak jsem se vrátila ke klasické drogerce a brzy se to spravilo. Jsem zvědavá, jak budou vyhovovat tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-O Tak to je blbý, to doufám, že se mi nestane. Třeba to byl jen nezvyk... Ono když člověk přejde na přírodní kosmetiku obecně, tak jsem četla, že se často stávají nepříjemnosti, jako dočasné zhoršení kvality pleti, vlasů atd.
      Ale pravda je, že se zuby se nevyplatí si zahrávat... tak uvidíme ;-) Každopádně díky za názor, rozšířila jsem si obzory ;-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.