úterý 3. března 2015

5x minirecenze - Head & Shoulders, La Roche-Posay, Lush, Syx, Secret

♥ Krásný den ♥

Dnes jsem si pro vás připravila 5 minirecenzí na kosmetiku, kterou momentálně používám. Zhodnotím:

♦ šampon proti lupům od Head & Shoulders

♦ čisticí pěnivý gel na mastnou citlivou pleť od La Roche-Posay

♦ sypký transparentní pudr od Lush

♦ gelový antiperspirant od Secret

♦ profesionální kondicionér na suché a poškozené vlasy od Syx

 

 

HEAD & SHOULDERS -> Šampon proti lupům s mandlovým olejem

 


Šampon jsem začala používat v naději, že mi pomůže s mou suchou a svědící pokožkou hlavy a s lupy. Bohužel se tak nestalo. Šampon jako takový není vůbec špatný. Moc příjemně voní, dobře pění, vlasy krásně umyje. Ovšem co se lupů týče, nevidím ani při pravidelném používání sebemenší posun k lepšímu. Pokud byste měli tip na skvělý šampon proti lupům, tak sem s ním ☺


LA ROCHE-POSAY - > Čisticí pěnivý gel na mastnou citlivou pleť

 


Když jsem gel používala poprvé a viděla tu jemnou pěnu, kterou vytvořil, řekla jsem si: "Wow, tak ten určitě nebude vysušovat." Bohužel opak je pravdou. Tento gel vysušuje hodně a hlavně mám pocit, že pleť vůbec nevyčistí tak, jak očekávám. Co se pozitiv týče, tak zmíním příjemnou svěží vůni. Jinak mi gel nevyhovuje a velké balení si určitě nekoupím.

LUSH -> Sypký transparentní pudr

 



Na rovinu musím říct, že transparentní pudry nemám moc ráda. Nevím, jak je to možné, protože si je všichni pochvalují, ovšem mně nikdy nezmatní pleť tak dobře jako pudry zabarvené. Tento není výjimkou. Plusem je určitě přírodnější složení než u jiných pudrů, minusem naopak naprosto průměrný výkon. Neodpustím si ještě výtku k naprosto nepraktickému maličkému balení. Abych pudr vůbec mohla používat, musím si vždycky část přesypat do větší nádobky. Do tohoto maličkého kelímku se totiž nevejde štětec - leda bych chtěla pudr nabírat třeba plochým štětcem na make-up nebo na štětečkem na stíny ☻☻☻

SECRET -> Gelový antiperspirant Va Va Vanilla

 


Tento antiperspirant mi moc nevyhovuje. Tuhý hruškový antiperspirant od Secret jsem si zamilovala a zařadila jsem ho mezi TOP kosmetiku za minulý rok, ale gelový antiperspirant s vanilkovou vůní jsem si neoblíbila. Vadí mi na něm dvě věci - vůně, která je příliš sladká a chemická, a pak to, že není tak účinný jako ten hruškový. Ochrana před pocením je určitě lepší, než když použiji jen deodorant, ale není tak dobrá, jako když použiji tuhý antiperspirant. Gel na pokožce také docela dlouho schne a zanechává v podpaží bílé fleky a šmouhy.


SYX -> Profesionální kondicionér na suché a poškozené vlasy



Tady budu hoodně chválit, protože tento kondicionér jsem si oblíbila hned při prvním použití. Chválím praktické klikací otvírání, to za prvé. Kondicionér je úžasně hutný a krémový, což mi vyhovuje hodně - nemám totiž ráda řídké balzámy, které stékají z vlasů. Vlastně mi konzistencí i vůní připomíná tělové mléko :-) Vlasy jsou po vysušení nádherně hebké a lesklé. Doporučuji ho zejména na suché a/nebo příliš objemné vlasy, protože je dokáže zkrotit a trošku "uplácnout". To je efekt, který já mám ráda, ale není to rozhodně nic pro řídké nebo jemné vlasy. S tím souvisí i rychlejší maštění vlasů - mně osobně vydrží pěkné dva dny. Pokud tedy máte vlasy suché či vlnité a už nevíte, co na ně použít, určitě doporučuji tento kondicionér vyzkoušet. Koupila jsem ho v Marionnaud za 99 Kč/500 ml.

11 komentářů:

  1. Značku SYX jsem dosud nezkoušela, ale za ty peníze se určitě vyplatí. Transparentní pudry mám ráda, ted používám Invisible od Dermacolu a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě doporučuju. Já od kondicionéru nic nečekala, koupila jsem ho víceméně náhodně, ale moc příjemně mě překvapil :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :) Za vyzkoušení stojí určitě od značky Bione šampon proti lupům s konopím.

    OdpovědětVymazat
  4. Šampon chci už delší dobu vyzkoušet, tak se k tomu snad taky někdy dopracuju :D :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na ten kondicionér jsi mě nalákala, zrovna i tu prodejnu mám po ruce :). No na lupy, já Ti nic neporadím, s tímto nemám problém, akorát si nekupuj šampony z Avonu, už od někalika holek jsem slyšela, že ty jim právě lupy udělaly
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, Veru. Šampony od Avonu jsem už hodně dlouho neměla a naštěstí mě nijak nelákají :-D

      Vymazat
  6. Do Marionnaud jsem si chtěla zajít, takže na kondicionér určitě mrknu, protože přesně něco takového teď sháním! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, jestli sis ho koupila a jak ti vyhovuje ;-)

      Vymazat
  7. Tak ten mini Lush pudr mi taky přijde ve vtipném balení :D Jinak kondicionér vypadá dobře, a i když mám celkem jemné vlasy, podobný efekt u kondicionérů zbožňuju, pak je mám skoro jako vyžehlené a ještě jemnější. :) A většinou se mi nemastí více, když stejně kondicionér dávám jen na konce vlasů a ne k hlavě.. Mi maštění spíše ovlivňují šampony než kondicionéry..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.