sobota 21. února 2015

Výhra u Like Lady - recenze kosmetiky Dermacol a Makeup Revolution

Když jsem vyhrála ve velké soutěži u blogerky Moniky (dříve Like Lady), měla jsem velkou radost. Stala jsem se majitelkou kosmetické sady Hrozny a limetka od Dermacolu a paletky očních stínů Iconic 3 od Makeup Revolution. V té době jsem s kosmetikou od značky Makeup Revolution neměla žádnou zkušenost, proto jsem se velmi těšila na testování. No a kdo by neměl rád řadu Aroma ritual od Dermacolu? Já tedy rozhodně ano :-)


Nejdřív zhodnotím tělové mléko, krém na ruce a sprchový gel, které byly v sadě.


Tělové mléko






Jak už jsem psala, řadu Aroma ritual od Dermacolu mám moc ráda, a verzi Hrozny s limetkou obzvlášť. Produkty nádherně voní - opravdu jako modré hrozny s kyselým podtónem limetky. Na těle voní mléko úplně stejně jako v lahvičce, za což jsem moc ráda. Některé krémy či mléka mi totiž voní při přičichnutí k lahvičce, ale na těle se podivně rozvinou. To naštěstí není tento případ. Tělové mléko je spíš lehčí a osvěžující, ale je rozhodně poznat, že jsem se namazala. Vstřebává se celkem rychle a nezanechává pokožku mastnou ani ulepenou. Mně osobně hydratace, kterou zvládne toto mléko, naprosto stačí, ale myslím si, že na vysušenou pokožku by to bylo málo. 

Krém na ruce





Stejně jako tělové mléko, tak i krém voní úplně stejně v lahvičce jako na těle. A vlastně bych ho mohla popsat skoro stejně jako mléko. Je spíš lehčí, svěží a rychle se vstřebávající, což mi vyhovuje. 

Sprchový gel





Se sprchovým gelem jsem měla zkušenost už z dřívějška, protože jsem si ho koupila hned jak se řada Hrozny s limetkou dostala do DM. Opět nemám co vytknout, sprchový gel mi naprosto vyhovuje. Krásně voní, je hustý, dobře se s ním myje a nevysušuje pokožku.


Paletka očních stínů Iconic 3


V paletce jsou přesně ty barvy stínů, které ráda používám. Podle mě se krásně hodí ke světlým očím.


Na rozdíl od paletky Day to night od Makeup Revolution, kterou jsem recenzovala v tomto článku, nejsem u paletky Iconic 3 moc spokojená s pigmentací stínů. Musela jsem každý stín nabrat aspoň pětkrát, abych vůbec měla co nafotit.



Hlavně u matných stínů je pigmentace vážně špatná a docela i práší. Na následující fotce jsem se snažila zachytit rozdíl mezi vzhledem stínů bez báze a s bází. Když použiji pod stíny bázi, je barva intenzivnější. Na výdrž stínů na víčkách nemá báze žádný vliv - stíny mi drží stejně dobře celý den.




S paletkou moc spokojená nejsem a hlavně kvůli špatné pigmentaci a prášivosti ji používám málo. Ale jsem samozřejmě ráda, že díky Monče jsem mohla vyzkoušet i další paletku od Makeup Revolution.

Přeji vám krásnou sobotu a pokud tento článek čte nějaká Lenička, tak jí přeji k dnešnímu svátku hlavně hodně zdraví, štěstí a lásky. Ať se nám daří! ♥

20 komentářů:

  1. Pěkné shrnutí, mě ta mánie okolo MR nějak nepohltila. :D Paletky se mi nijak ani moc nelíbí a přijde mi to jako vyhazování peněz, tak jsem ráda, že jsi mě o tom přesvědčila i tímto článkem. A přeji ti všechno nejlepší k svátku! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-*
      Ono záleží na tom, na jakou kvalitu je člověk zvyklý u kosmetiky, jakou očekává výdrž, jestli má mastná víčka... A u MR je to asi kus od kusu - paletka Day to night mi přijde mnohem lepší než tato.

      Vymazat
  2. Paletka je hezká, škoda té pigmentace. Plus mně ty odstíny přijdou docela teplé. S hrozny a limetkou mám jen tělové mléko a taky jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplé asi jsou, to máš pravdu. Nikdy jsem o tom takhle nepřemýšlela :-) Ale přijdou mi slušivé.

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší k svátku Leni :*
    A jinak z té řady od Dermacolu jsem měla ten sprchový gel, kterej byl super a teď mám tělové mléko melounové a sprchový gel kokos s mangem. Mléko se vstřebává dobře, sice třeba mléko co jsem měla od Nivei se roztíralo rychleji,ale zase božsky voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru :-* souhlasím :-)) Melounové mléko jsem také měla, klidně bych si ho koupila znovu.

      Vymazat
  4. Přeji všechno nejlepší k Tvému dnešnímu svátku, Leničko:-)
    U paletky se mi líbí ty odstíny, ty jsou povedené, jen tedy škoda té pigmentace. A hrozny s limetkou jsem měla ve formě sprcháče a přiznám se, že jsem asi jedna z mála, koho tahle vůně neoslovila. Ale třeba kávový sprcháč je nádherná vůně, tu bych mohla pořád dokola:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :-* Ten kávový si taky chci časem pořídit, slyším na něj všude chválu :-)

      Vymazat
  5. Škoda, že ta pigmentace u té paletky je tak špatná, jinak ty odstíny vypadají opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace, jsou to moc krásné produkty, zvláště pak ta paletka a moc pěkně napsaný šlánek a i fotky :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Zpětně gratuluji ke svátku a taky k výhře.
    Taky mám nejradši tuhle vůni z řady aroma ritual. Já si vlastně ani nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. To jsem ráda, že se shodneme ;-)

      Vymazat
  8. Produkty od Dermacolu mám moc ráda, nádherně voní. :) Jinak opožděně přeji všechno nejlepší! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Mě ta moje paletka s matnými stíny taky práší, ale ne zas nějak extrémně, takže ji používám často a ráda :)
    Děkuju za zmínku :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  10. Jéééé, já jsem vyhrála zase stejný balíček od Dermacolu u Holek ve formě. Dostala jsem sprcháč a tělové mléko .. ale s vůní vodního melounu. A voní to fakt nádherně. Ty sprcháče od Dermacolu mám moc ráda a ty hrozny musí být taky úžasné :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fakt? :-D Tak to je super. Meloun jsem taky měla a patří k mým nejoblíbenějším vůním. Hrozny jsou skvělé, doporučuji očichat :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.