sobota 28. února 2015

Spotřebováno za únor 2015

Přeji krásnou sobotu :-)

Jak jsem avizovala na Facebooku, během února se mi podařilo dopotřebovat opravdu velké množství kosmetiky. Převážně se jednalo o plná balení produktů, z čehož mám velkou radost. Má kosmetická sbírka je sice stále obrovská, ale jsem ráda za každý spotřebovaný kus. Zároveň už téměř nenakupuji novou kosmetiku (i když včera jsem si udělala trošku radost a pár věcí ve výprodeji jsem ulovila - článek bude), takže si myslím, že jsem na dobré cestě k tomu, abych jednou měla opravdu jen to, co potřebuji a používám.

Ale dost povídání, protože tento článek bude už tak velmi dlouhý :-) Jdeme na to.


PÉČE O OBLIČEJ



Green line -> Antibakteriální hydratační krémový gel proti pupínkům

Nevím, zda je to zásluha i tohoto gelu, ale pleť mám posledních několik měsíců v parádním stavu. Pupínky se mi nedělají téměř vůbec, což je naprostá paráda. Jinak ale gel docela vysušoval pleť. Rychle se vstřebával. Vůbec netuším, jestli je ještě v prodeji, nebo kde se dá sehnat, protože jsem ho dostala. 7/10.

L´Occitane -> Extra výživný pleťový krém s bambuckým máslem

Krém nádherně voněl a ačkoli nebyl úplně pro můj typ pleti, vyhovoval mi. Neucpával póry, byl výživný, ale ne zbytečně mastný. Samozřejmě nevím, jak by mojí pleti vyhovoval z dlouhodobého hlediska, ale na základě vypoužívání tohoto vzorečku ho hodnotím 10/10.

Dermacol -> Hloubkově obnovující denní krém

Ačkoli byl krém na můj vkus docela hutný, na pleti byl velmi příjemný. Krásně voněl, dobře se roztíral i vsákl. Za pár let bych se nebránila koupi plného balení :-) 8/10.

L´Occitane -> Bambucké máslo s medovou vůní

Recenze. Máslíčko bylo skvělé. Nádherně vonělo a krásně mi vyživilo a zahojilo popraskané rty a odřený nos od rýmy. 10/10.

Nivea -> Zklidňující denní krém

Krém byl na moji smíšenou pleť až moc hutný. Když jsem se namazala, měla jsem pocit, že moje pleť je totálně zacpaná něčím mastným. Hodně mi ucpával póry. Na druhou stranu bylo fajn, že krém je neparfémovaný a jemný. Proto si myslím, že bude fajn pro suchou pleť bez pupínků a ucpaných pórů. Mně ale nevyhovoval, proto hodnotím jen 2/10.

Avon naturals -> Pleťový krém Aloe & avokádo

Čtvrtku krému mi dala na dopotřebování ségra, které už nevyhovoval. Jelikož jsem si nebyla jistá datem spotřeby, krém jsem raději na obličej nepoužívala. Na tělo byl dobrý. Byl hutnější, takže pokožku pěkně vyživil. Vůně byla taková zvláštní, ale nijak mě neobtěžovala - cítila jsem z ní mimo jiné aloe. Nevadilo mi krém dopoužívat, ale po dalším balení nesáhnu. 6/10.

Nivea -> Omlazující oční krém Cellular anti-age

Krém byl velice příjemný a jemný. Samozřejmě na základě vypotřebování takto malého vzorečku (byť mi vydržel na více než týden používání) nemohu vynášet žádné velké soudy, ale minimálně mohu říct, že mě krém zaujal. Pokud bych na něj časem narazila v nějaké zajímavé akci, klidně bych si ho koupila. Dobře se vstřebával, oční okolí nijak nedráždil a velmi pěkně hydratoval pokožku. 10/10.

Balea -> Hydratační pleťová maska s papájou

Maska krásně voněla. Měla poměrně hutnou krémovou konzistenci, takže pokožku opravdu dobře vyživila. Nejsem si úplně jistá, zda maska bude vhodná i na suchou citlivou pleť, protože obsahuje alkohol, a mě na pleti občas trochu štípala. 7/10.


ODLIČOVÁNÍ


Balea -> Odličovací ubrousky s malinovou vůní

Psala jsem o nich v tomto článku. Pěkně voněly a když jsem je pokapala odličovačem, výborně a bez námahy odlíčily i oční make-up. Ještě mám doma dva balíčky třešňových ubrousků a docela se na ně těším :-) 8/10.

Garnier -> 2v1 Posilující odličovač očí

Recenze. Odličovač odličoval výborně, rychle a spolehlivě, ale bohužel mě docela dráždil v očích. Jakékoli změny na řasách jsem si nevšimla. Když srovnám cenu vs. množství produktu vs. výkon, tak musím říct, že tento odličovač mě nepřesvědčil, a už si ho nekoupím. 5/10.


PÉČE O TĚLO


Dermacol -> Antistresové tělové mléko Hrozny s limetkou

Recenze. Mléko bylo moc příjemné. Schopnost vyživit pokožku bych ohodnotila jako průměrnou, ovšem naprosto autentická vůně modrých hroznů a limetky byla fenomenální. Toto mléko jsem vyhrála, ale klidně bych si další balení koupila i sama - pokud bych narazila na nějakou skvělou slevu :-) 8/10.

Garnier -> Hydratační tělové mléko s ureou

Recenze. S tímhle mlékem jsem se něco narozčilovala... První věc, která mi vadila, bylo obtížné dolování produktu z lahve. Mléko je konzistencí spíš hutný krém, takže opravdu nechápu, proč ho nedali do kelímku. I teď v lahvičce ještě tak čtvrtina produktu zbývá, takže jen co zveřejním tento článek, půjdu obal rozříznout a zbytek mléka vydoluji růčo :-) Další věc - mléko bylo tak výživné, že se do mojí pokožky nikdy zcela nevstřebalo, a zbytky jsem smývala ještě další den ve sprše. Zanechávalo také na pokožce takové divné cucky. Líbila se mi čistá vůně. Pro velmi suchou pokožku bude mléko asi fajn, ale já si ho rozhodně už nekoupím. 3/10.

L´Occitane -> Organické tělové mléko s bambuckým máslem a levandulovou vůní

Mléko bylo řidší, pomalu se vstřebávalo a zanechávalo trošku ulepenou pokožku. Po namazání byla na první pohled byla hydratovaná, ale další den ráno už mi přišla zase suchá. Když to srovnám například s máslíčky od Alverde, tak vyživující schopnost tohoto mléka opravdu nebyla příliš dobrá. Ocenila jsem autentickou vůni levandule - žádná převoněná chemie. 5/10.

Styx -> Tělový krém s bambuckým máslem

Krém byl lehký a příjemně voněl. Plné balení bych si nekoupila, ničím mě neohromil. 6/10.


Alverde -> Tělové máslo s vanilkovo-skořicovou vůní

O máslíčkách od Alverde jsem psala už stokrát, takže dnes jen stručně. Parádně se roztírají, rychle vstřebávají a božsky pokožku vyživí. Bodík strhávám za vůni, protože v kelímku byla sice moc pěkná, ale na kůži byla cítit po alkoholu. 9/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Dermacol -> Řasenka Magnum pro zvětšení objemu řas

Tuto prastarou řasenku jsem nedávno našla samozřejmě totálně vyschlou v jedné krabici. Kupovala jsem si ji ještě při studiu na vysoké, kdy jsem na ni dostala doporučení od spolubydlící, které dělala nádherné řasy. Bohužel mně až tolik ne. Vzpomínám si, že řasy hodně slepovala, a opadávala pod oči. Nevím, zda je řasenka ještě v prodeji, ale už bych si ji nekoupila. 3/10.

Max Factor -> Make-up Whipped Creme

Recenzi, ve které se dočtete můj komplexní názor, naleznete zde. Ve zkratce: make-up mi vyhovoval, ale vzhledem k absenci světlejších odstínů v našich drogériích si další balení v nejbližší době neplánuji kupovat. Odstín 50 Natural je totiž až třetí nejsvětlejší odstín. Jinak byl velmi příjemný a slušně kryl. 8/10.

L´Occitane -> Sublime BB cream

Tenhle BB cream byl naprosto příšerný. Měl žluto-oranžový tmavý odstín (01 - Light, haha), nešel rozetřít, na obličeji cuckovatěl a byl hrozně vidět. Krytí nula. 1/10 za příjemnou parfemaci a už ho nikdy nechci vidět.



VLASOVÁ KOSMETIKA


Lybar -> Pěnové tužidlo pro silné zpevnění



Tužidlo jsem měla doma už hodně dlouho. Dřív jsem ho moc nepoužívala, ale od doby, co nosím vlnité vlasy, jsem ho čas od času vytáhla. Chtěla jsem s jeho pomocí zpevnit vlnky a dodat jim lepší tvar. Bohužel jsme se příliš neskamarádili. Tužidlo vlasy hodně slepilo a přišlo mi, že jsou vysušené a krepaté. Na uhlazení trčících vlasů nebo jako pomocník při tvorbě drdolu bylo ale docela fajn. Už si ho však určitě nekoupím. 3/10.

Balea -> Šampón pro hloubkové čištění pro všechny typy vlasů

Recenze. Šampón krásně voněl, dobře pěnil a vlasy umyl opravdu výborně. Méně mě po něm svědila pokožka hlavy, takže i to jsem ocenila. Časem si ho určitě koupím znovu. 9/10.

L´Occitane -> Kondicionér na citlivou/podrážděnou pokožku hlavy

Recenze. Kondicionér mě o svých kvalitách nepřesvědčil a znovu si ho nekoupím. Příjemně voněl, ale ničím dalším mě nezaujal. Byl dost řídký a vodový, na mé suché vlasy nestačil. Na pokožku hlavy jsem ho vzhledem k obsahu silikonů nedávala - to bych se asi uškrábala. 3/10.


VŮNĚ


Lancôme -> Hypnôse EdT

Tento parfém byl dlouhá léta mojí láskou. Používala jsem ho neskutečně ráda, protože jsem se "s ním" cítila skvěle - doplňoval moji osobnost. Voní mi stále, ale momentálně mi připomíná jednu dobu, která už skončila a ke které se nechci vracet. Mám doma ještě jedno velké balení, ale zatím ho načínat nebudu. Uvidíme, jak se náš vztah dál vyvine :-) Hypnôse je sladká intenzivní vůně s celodenní výdrží. Hodně voní i mužům :-) Za sebe rozhodně doporučuji k vyzkoušení. 8/10.


Rexona -> Clear aqua antiperspirant

Průměrný antiperspirant s velmi příjemnou čistou vůní. Před potem a zápachem mě ochránil tak půl dne. Oblečení trošku ušpinil, ale nebylo to nic hrozného - šlo to v pohodě vyprat. 6/10.


SPRCHOVÁNÍ


L´Occitane -> Tekuté mýdlo Sladká mandle

Mýdlo bylo příjemné, ale neviděla jsem rozdíl mezi levnými tekutými mýdly z drogérie a tímto. Ruce dobře umylo, pěkně vonělo po mandlích a díky obsahu bambuckého másla pokožku nevysušovalo. Kdybych na něj narazila v nějaké extra výhodné akci, možná bych si ho koupila znovu, ale zatím to v plánu nemám. 7/10.

Avon simply delicate -> Zklidňující krémový neparfémovaný gel pro intimní hygienu

O gelu jsem psala v tomto článku. Byl výborný a nemám mu vůbec co vytknout. Krásně umyl, nijak nedráždil ani nevysušoval. Časem koupím další balení. 10/10.

Lush -> Mýdlo Noubar

Mýdlo bylo krásně zelené (♥) a obsahovalo kousky oříšků, které ale hlavně ze začátku docela škrábaly na kůži. Naštěstí bylo mýdlo zároveň měkké a krémové, takže šly bez problémů vydloubnout. Mýdlo mi vydrželo při používání několikrát týdně asi tři měsíce, což je na mýdla od Lush opravdu hodně. Moc pěkně vonělo. Pokožku nevysušovalo, ale ani nehydratovalo. Noubar už není v prodeji, takže si ho znovu nekoupím. 7/10.


Tak a to je vše :-) Já myslím, že slušný :-) Co vaše spotřebováno za únor? Také se vám dařilo?

26 komentářů:

  1. Tak to je opravdu slušná spotřeba:-) Zkušenost mám s odličovačem očí Garnier, mně osobně tedy vyhovoval, pak s odličovacími ubrousky Balea, které byly taky fajn, ale žádné zásoby z téhle limitky už nemám, no a neparfémovaný gel od Avonu musím taky pochválit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tento měsíc ani jeden produkt... Zkušenost mám jen s odličovacími ubrousky a ty nejsou špatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak držím palce, ať je to příští měsíc lepší ;-)

      Vymazat
  3. Pekne pekne! :) ja rozmýšľam že časom tiež urobím článok o spotrebovancoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě udělej, je to pěkná rekapitulace ;-)

      Vymazat
  4. Super spotřeba. Obdivuji, jak dokážeš spotřebovat tolik vzorků. Já než se k nim vždy dokopu, tak mi přetejká krabice s nima :D Navíc mi přijde, že pak jsou zanedbaný ta plná balení :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. No, je to tak :-D Já taky málokdy mívám velkou spotřebu plných balení a zároveň vzorků. Snažím se vzorky používat co nejvíc, protože právě nemám ráda, když se mi tu hromadí. Občas mě něco zaujme a na základě vzorku si chci koupit plné balení, jenže pak zjistím, že už třeba dávno není v prodeji :-D

      Vymazat
  5. Noo, slušný :D

    Já s tou sbírkou kosmetiky začala bojovat jinak. Stejně vím, že to používat nebudu a jedu si jen v tom, co mi vyhovuje, takže čekat na zkažení mi přišlo zbytečný. Takže dnes jsem si vyhradila odpoledne na focení a dávání nabídek na aukro :D mám spoustu šamponů a kondicionérů z drogerky, ale vím, že že budu používat jen Redken atd. Pak taky kupa dekorativní kosmetiky, vše nové a nemám ani zájem to zkoušet, takže to radši nějak hodně levně prodám, každýmu k tomu hodím nějaký vzorečky, tím se zbavím všeho (teda, je to v plánu, snad to někdo koupí :D ) a konečně se mi trošku uvolní prostor, je to už fakt děs. Kam se podívám, tam je nějaká krabice s kosmetikou.

    A já právě takovej aktivec jako ty na zkoušení nové kosmetiky nejsem, ani mamka ne.. takže nebylo jiné volby. Zato jsme bohužel obě aktivci na kupování nové kosmetiky :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-D Jasně, to chápu. Pokud bych na tom byla jako ty, taky bych se to snažila nějak rozprodat nebo darovat. Držím palce, ať se na Aukru dobře prodává :-D Nechceš napsat odkaz? Ráda kouknu :-)

      Vymazat
  6. Na ten Lancome EDT musím mrknout, miluji parfémy a ráda je střídám, i když oblíbence mám...jinak parádní spotřeba, já teď také píšu spotřebováno :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, Luci, na tvé spotřebováno se vždycky těším :-)

      Vymazat
  7. Urcite sa tesis, ze sa uvolnilo miesto na kozmetickych polickach :-)

    OdpovědětVymazat
  8. S tím intimní sprchovým gelem od Avonu jsem taky spokojená :). Od dermacolu mám teď melounové mléko. Jinak spotřeba se mi aji daří
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní spotřeba, já byla schopná vypotřebovat maximalně dva produkty:D Jsem strašný lajdák..:/ Od Avonu jsem měla na pleť podobný krém myslím, že byl s granátovým jablkem a ani jsem ho nedopotřebovala, protože byl úplně k ničemu nedělám vůbec nic.. Také používám jejich intimní gel, ale jiný a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  10. Garnier odličovač mám v zásobě, tak se těším, jsem ráda, že je prima. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Spotřebovala jsi toho hodně :-) V obchodě L´Occitane jsem zkoušela ten BB krém a byla to fakt hrůza. Pro mně i dost nepříjemná vůně. Šampon a kondicioner jsem tam dostala jako dárek a katastrofa - vlasy se po šamponu cuchaly a kondicioner nefugoval. Raději jsem to vyhodila. Naopak jejich krém na ruce s bambuckým máslem mám ráda.
    Tělová másla Alverde jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) To jsem ráda, že máme podobné názory ;-) Mně šampony od L´Occitane docela vyhovují, ale jak které. Krémy jsou ale úžasné! :-)

      Vymazat
  12. Avon krém mi na pleť teda vôbec nevyhovoval, štípal neskutočne! ale gél na intímnu hygienu od nich je najlepší :) takže súhlasím s hodnotením
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, to je spotřeba :) Ten sprcháč od Dermacolu jsem měla taky a milovala jsem tu vůni, až dopotřebuji zásoby, tak si ho určitě pořídím znovu. V DM jsem očuchávala ještě nedávnou novinku Irskou kávu a ta voní taky božsky :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Jo jo, ten je taky úžasný, v pátek jsem si ho musela koupit :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.