sobota 14. února 2015

Recenze řasenek ScandalEyes od Rimmel

Ahoj. V dnešním článku zhodnotím dvě řasenky od značky Rimmel. Koupila jsem je v DM dohromady za pouhých 170 Kč, protože jsem využila slevové kupony. Původní cena každé řasenky je kolem 200 Kč. Vzhledem k tomu, že řasenky jsou velmi individuální záležitost a mám vypozorováno, že ty, které milují ostatní, nesedí mně a naopak, nestudovala jsem žádné recenze a řasenky vybírala zcela naslepo.

Jako první jsem sáhla po řasence ScandalEyes Lycra Flex - a víte proč? Protože miluju zelenou barvu a ještě nikdy jsem neměla zelenou řasenku ☺☺☺ Řasenka slibuje, že dodá řasám skandální objem bez zatížení.



Můj názor: Řasenka skutečně dodá řasám objem, ale určitě ne nijak skandální. Je poměrně dost mokrá a občas se mi stává, že se při líčení obtiskne barva na horní víčko. Kartáček je robustní a klasický, čili ne gumový. Řasenka řasy docela slepuje a hlavně moc nenatáčí - to mi vadí hodně. Sice je solidně prodlouží, nicméně já bych ocenila spíš to natočení. Na řasách drží v pohodě celý den, barva neopadává a řasenka se nijak nemaže. Není úplně špatná, ale znovu si ji určitě nekoupím.



Řasenka ScandalEyes by Kate
Omylem jsem si místo černého odstínu kupila tmavě modrý (Sapphire). Nejdřív jsem z toho byla docela otrávená, protože barevným řasenkám zrovna nefandím, ale nakonec se mi odstín zalíbil. Na řasách vypadá jako jemnější modro-černá. Kartáček je stejně jako u řasenky Lycra Flex klasický a je zvláštně tvarovaný. Nikdy jsem podobný kartáček neviděla. Měl by zachytit a natočit každou řasu. Slibuje také skandální objem bez slepených řas a žmolků.



Můj názor: Tahle řasenka je průšvih. Řasy hrozně slepuje a jak ošklivý efekt dělá, to můžete vidět na následující fotce:


Když nanesu víc vrstev, řasy jsou slepené ještě víc. Řasenka řasy vůbec nenatočí, ty spíš trčí rovně dopředu. Efekt, jaký dělá, se mi absolutně nelíbí. Je také hodně mokrá a na řasy nanáší tunu barvy. Občas ji používám jako vrchní vrstvu na černou řasenku pro ozvláštnění - na to je celkem v pohodě. Kromě zajímavého odstínu, se kterým jsem nakonec spokojená, mi nevyhovuje. Výdrž je stejně jako u zelené řasenky v pořádku, nemaže se ani neopadává, ale to mi ke spokojenosti nestačí. 



S řasenkami spokojená nejsem. Lycra Flex není tak hrozná, i když jsem rozhodně měla už lepší řasenky. ScandalEyes by Kate mi nevyhovuje vůbec a kromě pěkného odstínu na ní nemám co pochválit. V minulosti jsem měla jiné řasenky od značky Rimmel a také mi nevyhovovaly. Pravděpodobně si od této značky už žádnou další řasenku nekoupím.


Nejvíc mi zatím vyhovují řasenky od Maybelline a Oriflame, které mi dělají řasy podle mého gusta. Jaká je vaše nejoblíbenější značka? Užijte si sobotu ♥

14 komentářů:

  1. Řasenky tedy opravdu neudělaly pěkný efekt :(, škoda. Já jsem teď moc spokojená s řasenkou od Maybelline Rocket. A pamatuju si, že řasenka VeryMe z Oriflamu a BigShock z Avonu mi dělaly taky opravdu krásný řasy :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rocketka je moje nejoblíbenější řasenka :-) Ta dělá právě takové řasy, jaké chci. Jsem ráda, že ti také vyhovuje :-)
      Z Oriflame mi sedla červená a vínová, ty byly perfektní.

      Vymazat
  2. Lycra flex je moje nejoblíbenější řasenka - problém s natočením nemám, ale taky asi proto, že mám hezké řasy "od přírody". Jinak krásně zahustí, prodlouží a hezky se mi vrství. Ale jak píšeš - řasenky jsou ta nejindividuálnější věc z kosmetiky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to může mít také vliv, ale já i když svoje řasy nemám moc výrazné, tak jsem s mnohými (jinými) řasenkami velmi spokojená a dělají mi krásné řasy ;-)

      Vymazat
  3. Já mám od Rimmel oranžovou a jak mi ze začátku nevyhovovala (fakt mokrá), tak už jsem se s ní nějak sžila a docela se mi líbí. Bohužel se mi většina řasenek rozmazává a tahle to dělá obzvlášť ráda. Zatím jsem top řasenku neobjevila. Měla jsem hodně ráda Maybelline, ale takhle s odstupem času bohužel nejsem schopná ji úplně porovnat s tou oranžovou Rimmelkou. Pak mám ještě Manga od Lorealu, ale za ty prachy taky nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ze začátku jsou hodně mokré téměř všechny, ale po dvou měsících jsem si říkala, že už by to mohlo být lepší, ale bohužel :-D Od L´Oréalu jsem taky nějakou měla a nic moc...

      Vymazat
  4. Jsem ráda, že jsem je nikdy nekoupila, protože bych možná doteď tloukla hlavou o zeď...Většinou vybírám z Maybelline (moje nej je one by one a nebo false lashes? teď nevím, ale tak nějak) a teď mám Miss Manga a není špatná...Řasenky jsou vždy sázka do loterie a jsou strašně individuální, je to boj.
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, vím, které myslíš :-) Mně zas vyhovuje Rocketka od Maybelline.
      Souhlasím a děkuji za komentář ♥

      Vymazat
  5. Od Rimmel mám jednu, nějakou tu Retro a použila jsem ji zatím jen párkrát a jen doma. Maže se, obtiskává, je hrozně mokrá a je to první řasenka, která mi i dráždí oči, takže spíše jen leží a čeká na období, kdy na ní budu mít více nervy, abych ji dala pořádnou šanci :D
    Mě nejvíce vyhovuje GS D`Amore, ta je úžasná. Docela i Astor, i přes malé chybičky, brzy na jednu bude recenze.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že moje řasenky nejsou jediné strašně mokré od Rimmel :-D Od GS bych taky chtěla někdy vyzkoušet řasenku.

      Vymazat
  6. No, nic moc tedy... já jsem po zkoušení všech možných i nemožných řasenek (a to i těch dražších jako Loreal, Max Factor a Chanel) skončila u řasenky od Miss Sporty za 70kč, vydrží celý den, krásně prodlouží, natočí, oddělí, neopadává a nerozmává se... úžasný výrobek za směšnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že vím jaké řasenky nemám zkoušet :) Maybelline mě teď docela zklamalo svou novinkou. Zatím se mi jako nejlepší řasenka osvědčily Loreal a Estee Lauder .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.