úterý 24. února 2015

Recenze na rtěnku Cien

Přeji vám pěkné dopoledne.

Dnešní článek bude recenzí na rtěnku od značky Cien. Rtěnku jsem dostala od Moniky, které tímto ještě jednou děkuji, protože nebýt jí, ke rtěnce bych se pravděpodobně vůbec nedostala. Rtěnky jsou stále v prodeji a stojí od 18 do 40 Kč - podle akce.


Monika mi poslala rtěnku v odstínu 25 Enchanted.

Balení se mi docela líbí a s ohledem na to, za kolik se rtěnka prodává, mi připadá zcela dostačující. Z jedné strany je nápis Cien, z druhé Lipstick - jednoduché a výstižné :-D


Rtěnka docela výrazně květinově voní. Spíš by mi vyhovovala neutrálnější parfemace, ale ani tahle není nijak obtěžující. Rtěnka není příliš pigmentovaná, což mně paradoxně ani nevadí. Řvavých červených rtěnek mám doma hodně, proto jsem byla ráda, že odstín 25 Enchanted na rtech není vůbec tak výrazný, jak na mě původně působil.




Rtěnka je docela krémová a dobře se nanáší. Výdrž není nijak ohromující - pokud moc nemluvím a nepiju a vůbec nejím, vydrží mi na rtech v dobrém stavu 2 hodiny. Jídlo nepřežije vůbec, respektive ze středu rtů zmizí a okraje zůstanou nalíčené. Ačkoli rtěnka na rtech vypadá jako tónovaný balzám, jako balzám se vůbec nechová. Naopak mi připadá, že rty docela vysušuje. Bohužel také zalézá do vrásek a zvýrazňuje suchá místa a další nedokonalosti. Pokud ovšem máte rty v perfektním stavu, toto řešit samozřejmě nemusíte :-)




Celkové shrnutí:
Rtěnku jsem ráda vyzkoušela, ale další odstín si nekoupím. Za prvé mám doma rtěnek a vůbec produktů na rty desítky, a za druhé mě rtěnka nijak neohromila. Nejvíc mi vadí asi to, že rty vysušuje a zvýrazní sebemenší chybičku na nich.


Máte rády kosmetiku Cien? Já zatím kromě rtěnky zkoušela jen šampon, a ten nebyl špatný. Doma mám ještě slavné tělové máslo, ale to jsem zatím nestihla vyzkoušet.

20 komentářů:

  1. Tak jsem ráda, že ses k ní dostala alespoň takhle a mohla sis na ní udělat vlastní názor :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od téhle značky měla jen odličovací mléko, to bylo moc fajn, ale do dekorativky bych asi nešla a Tvůj pohled na rtěnku to jen potvrzuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pečující kosmetika mě také docela láká a čtu na ni chválu, ale co se dekorativky týče, tahle zkušenost mě docela odradila :-( Možná kdybych měla malovátek málo, tak bych ještě něco třeba za 18 Kč prubla, ale aby to bylo na houby a jen mi to leželo v krabici s dalšími x věcmi, to asi ne :-(

      Vymazat
  3. Škoda, že zvýrazňuje ty nedokonalosti na rtech, jinak za tu cenu bych ji zkusila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leda počkat, až budeš mít dokonalé rty :-D

      Vymazat
  4. S Cien zkušenosti nemám, ale za tu cenu mě rtěnka docela láká vyzkoušet. Jen tedy určo sáhnu po jiném odstínu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monča říkala, že její odstíny jsou v pořádku a dobře pigmentované... :-)

      Vymazat
  5. Pozerala som sa ne v obchode, ale odtienom ma ziadna nezaujala. Ja by som bola zvedava na make-up od tejto znacky. Pred casom som nan citala velmi pozitivnu recenziu.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já slyšela v nějakém videu pozitivní recenzi na BB cream, ale nevím, zda je k sehnání i u nás...

      Vymazat
    2. zial neviem kde to bolo, ale blogerka porovnavala cien makeup s La roche make-upom

      Vymazat
  6. Taky mám doma jednu rtěnku od Cien, ale je to hrozně světle růžová, takže jsem jí měla na sobě asi 2x a už si nepamatuju na ty dojmy :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Takhle světle růžovou rtěnku jsem si koupila od Essence a zatím jsem si na ni netroufla vůbec :-D

      Vymazat
  7. Amazing post again <3
    Dear can you click in link in my last post? It is really important for me <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. škoda tej výdrže, ale farba je pekná :)

    pozývam ťa do Giveaway:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/02/buy-or-win-4-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. S Cien dekorativkou je to docela bída. Jsem se už všeho zbavila. Rtěnek i stínů a víc už zkoušet nebudu. :D Ale teda tělovka mě baví moc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To se nedivím. Tělovka a pečující je fajn, docela bych vyzkoušela odličovací mléka, četla jsem už vícero kladných recenzí :-)

      Vymazat
  10. Parádní rtěnka a za tu cenu je jako zadarmo.. Na rtech vypadá moc pěkně, máš hezké fotky... Líbí se mi, díky za tip :)
    Všedně a nevšedně o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.