úterý 3. února 2015

Oblíbenci - zima 2014/2015

Přeji pěkné dopoledne :-)

V dnešním článku vám představím svou momentálně hodně oblíbenou kosmetiku. Články o oblíbencích nepíši pravidelně, ale tu a tam se stane, že mě něco velmi zaujme, a oblíbím si to víc než ostatní věci - a právě o mých aktuálních nej nej nej produktech vám dnes napíši pár slov.


Essence -> Krém na ruce s vůní kiwi a čokolády

Na tento krém jsem slyšela negativní ohlasy hlavně co se týče vůně. Mně se však parfemace hodně líbí, připomíná mi proslulé kakaové máslo od Baley. Dokonce z krému i malinko cítím opravdu to kiwi :-) Ruce docela dobře vyživí. Zatím mi vyhovuje nejvíc ze všech krémů na ruce od Essence.


Palmer´s -> Hydratační olej

Kosmetiku Palmer´s jsem si nakoupila ve výprodeji v Rossmannu. Kdybych věděla, jak úžasné ty krémy a oleje budou, nakoupila si stoprocentně větší zásobu. Tento olej se dá použít klasicky jako tělový olej, ale i do koupele. Já ho používám místo tělového krému a nemohu si ho vynachválit. Rychle se vstřebává, nádherně pokožku vyživí a úžasně sladce voní po kakau. V Rossmannu už bohužel Palmer´s není a prý ani už nebude, což mě velmi mrzí. Pokud byste na tuto kosmetiku narazili třeba někde v zahraničí, rozhodně ji moc doporučuji vyzkoušet.


Avon nail experts -> Posilující komplex na nehty

Tuhle věcičku jsem si koupila čistě ze zvědavosti. S nehty problém nemám, ale zajímalo mě, zda je něco dokáže ještě vylepšit. Posilující komplex je potáhne neviditelnou vrstvou, díky které jsou o hodně pevnější a silnější. Výsledek jsem viděla hned po několika použitích. Komplex jsem koupila i kamarádce, která si ho také chválí.


Catrice -> Zjemňující báze pod make-up

Přiznám se, že báze moc nepoužívám. Samozřejmě doma nějaké mám, jak pod make-up, tak i pod oční stíny, ale nebaví mě je používat. Tuto bázi od Catrice jsem si ale moc oblíbila. Krásně pleť vyhladí a hlavně OPRAVDU prodlužuje výdrž jakéhokoli make-upu. Také jsem si všimla, že se mi méně leskne nos a nemusím tak často odsávat mastnotu a pudrovat se.



Maybelline -> Color tattoo v odstínu 70 Metallic Pomegranate

Catrice -> Pěnové oční stíny v odstínu Yes, I Wood!

V poslední době téměř nepoužívám jiné stíny než ty, které vidíte na fotce. Color tattoo jsem si oblíbila proto, že mi krásně drží na víčkách celý den a hlavně úžasně vytahují zelenou barvu z mých očí. Je to až neuvěřitelné. Mám neurčitou barvu očí - takovou modro-zeleno-šedou a když se nalíčím těmito Color tattoo, vypadají mé oči čistě zeleně. Jestli se mi ten efekt podaří někdy nafotit, dám sem nebo na Facebook určitě fotku.

Stíny od Catrice mám ráda kvůli jejich neutrální barvě a taktéž výborné výdrži na víčkách. Vypadají velmi elegantně a čistě a krásně oko projasní.


Jací jsou vaši aktuální oblíbenci? Užijte si úterý :-)

22 komentářů:

  1. Tak naopak tyhle kremy Essence me nechytly, smrdely vsechy :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to jsem nevěděla, že Palmers prodávají v Rossmanu :). Mám teď od Essence krém s vůní karamelu a horké čokolády a ten voní teda nádherně
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už bohužel neprodávají :-( Ten krém mám ještě taky, je to tuším limitka z roku 2012 :-)

      Vymazat
  3. CT si plánuji ještě pořídit, mám jen růžové a rozhodně chci ještě bronzové a možná tyhle vínové :) Jinak já žádné konkrétní oblíbence nemám, jen se mi v poslední době začínají líbit lesky na rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se s nimi pracuje asi nejlíp. Ty bronzové mi přijdou dost suché a obtížně se nanášejí - myslím, že to tak bylo už od začátku.
      Tak to se shodnem, taky momentálně radši nosím lesky :-D

      Vymazat
  4. Taky mám ráda CT, zbytek jsem popravdě nezkoušela, krémy mi taky nevoněly, Palmers mi taky ve většině nevoní... :))
    Stíny od Catrice vidím prvně, to je limitka, novinka, nebo už se neprodávají? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Co se týče Catrice, tak přesně nevím, protože u nás bohužel stojany s touto kosmetikou nejsou, ale kupovala jsem je od Labradoory asi před rokem, a psala, že je to limitka - takže spíš asi už v prodeji nejsou.

      Vymazat
  5. Tak zrovna tyhle krémy na ruce od Essence mi svojí vůní nevyhovovaly, měla jsem všechny tři a fakt néé:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Hodně lidem nevoní, co jsem si tak všimla.

      Vymazat
  6. Určite by som chcela vyskúšať ten krém od Essence. Ja čokoládu milujem. Nevadilo by mi, keby kiwi nebolo cítiť, no tá čokoláda musím byť skvelá. Color Tatoo som chcela už dlhšie vyskúšať, ni nikdy som si žiaden produkt nekúpila. Možno raz ... :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  7. Dá se koupit ještě ten krém od Essence, nebo to byla limitka? :) Vypadá skvěle a moc ráda bych ho vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to limitka, ale ještě nedávno jsem ho u nás v Rossmanu viděla :-) Mrkni u vás po obchodech, třeba na něj ještě narazíš.

      Vymazat
  8. No teda, mě zaujal nejvíc ten krém na ruce .. ta vůně musí být úžasná. Já se v zimě bez krému na ruce neobejdu, takže se po něm určitě mrknu v obchodě :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  9. vše vypaá moc dobře :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jeden produkt jsem nezkoušela, ale celkově mám oleje na tělo ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak které :-) Palmer´s je obzvlášť povedený.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.