pátek 6. února 2015

Moje zkušenosti se známými českými e-shopy

Přeji vám pěkné páteční dopoledne.

Dnes se s vámi podělím o své zkušenosti s nákupy z českých e-shopů. Jednu dobu jsem nakupovala přes internet velice často a bavilo mě to mnohem více než nákupy v kamenných obchodech. Nyní už tak často neobjednávám, ale i tak jsem vybrala čtyři e-shopy, se kterými mám největší zkušenosti, a v dnešním článku tyto čtyři e-shopy zhodnotím.

www.krasa.cz


Krása patří k mým nejoblíbenějším e-shopům. Vyhovuje mi velmi široký sortiment nejen kosmetických produktů, které e-shop nabízí. Často mívají akce 1+1 zdarma, výprodeje či akce typu kup xx a dostaneš yy zdarma. Poštovné není vůbec vysoké, při objednávce do 1200 Kč zákazník zaplatí 69 Kč, nad 1200 Kč je poštovné zdarma. Je také možnost osobního odběru v Chrudimi a v Praze a využití služeb PPL. 

Já jsem si vždy nechávala posílat balík poštou až domů a byla jsem pokaždé spokojená. Věci byly pečlivě zabalené v bublinkové folii a pevné krabici. K objednávce jsem často dostala drobné pozornosti, jako třeba pytlíčkové vzorečky, malý sáček kávy na vyzkoušení, bloček či katalog Avonu. E-shop jako takový se mi líbí jen napůl - je úžasně přehledný a líbí se mi, jak je zboží nafocené, ale vzhledově mě e-shop vůbec nezaujal, protože se mi nelíbí kombinace bílé a svítivě růžové. Ale tak to je detail. 

www.parfums.cz


S Parfums je to už trošku horší. Musím se přiznat, že jsem asi hrozný škrt, ale nerada platím poštovné. Na Parfums poštovné zdarma bývá velice zřídka, a to obvykle až od částky 1200 Kč. Jinak stojí poštovné 89 Kč. Za stejnou cenu si můžete nechat balík doručit PPL. Osobní odběr je možný v Praze, Brně a Ostravě. 

E-shop mi připadá méně přehledný než třeba Krása. Vadí mi, že si nemohu zobrazit všechny produkty z určité sekce najednou, a musím se proklikávat třeba 150 stránkami. Na jedné stránce se totiž zobrazí jen 15 položek, což je dost nepraktické. S nákupem z Parfums jsem byla vždy spokojená, ale četla jsem i dost stížností na to, že lidem přišly třeba napodobeniny parfémů. Osobně jsem se s tím nesetkala. Na Parfums se mi líbí velmi široký sortiment kosmetiky a to, že mají v nabídce i jinde nedostupné značky.

www.lush.cz


Z e-shopu mého milovaného Lushe jsem objednávala opravdu hodněkrát. Stránky se mi líbí vzhledově i co se týče přehlednosti. Kosmetika je úžasně nafocená a nechybí popis a hlavně složení u každé jednotlivé položky. Lush před nějakou dobou přestal spolupracovat s Českou poštou, proto je možný pouze osobní odběr v Praze či doručení přes DPD. Při objednávce nad 1800 Kč je poštovné zdarma, jinak za něj zaplatíte 97 Kč. Pokud chcete objednávat na dobírku, zaplatíte ještě víc - 122 Kč. 

Moc se mi líbí i postoj Lushe k zákazníkům. Není např. problém přidat dodatečně k objednávce něco navíc, opravdu vycházejí zákazníkům hodně vstříc. Jednou jsem dokonce dostala dvě věci k nákupu zdarma - prostě jako dárek :-) Posílají také zdarma vzorečky. 

www.loccitane.cz


E-shop L´Occitane mám také moc ráda. Stránky se mi designově a vlastně i celkově moc líbí, nemám jim co vytknout. E-shop je velmi přehledný a myslím si, že každý v něm rychle najde to, co hledá. 

Často na něm probíhají různé akce - např. při nákupu nad 1500 Kč zákazník dostane sadu cestovních balení zdarma či za zvýhodněnou cenu. Zásilky jsou doručovány výlučně prostřednictvím DPD za poplatek 130 Kč. Při objednávce nad 1500 Kč je poštovné zdarma. Ke každé objednávce dostane zákazník dva vzorky zdarma dle vlastního výběru. Miluju také jejich dárkové krabičky. Zboží mi nikdy nepřišlo naházené v jedné velké krabici, ale vždy v krásných krabičkách vystlaných hedvábným papírem.


Nakupovaly jste někdy ve zmíněných e-shopech? Jaké jsou vaše zkušenosti?

14 komentářů:

  1. Já jsem nakupovala zatím jen 1x na parfums a tady vždycky nechci platit poštovné :D tak si radši kupuju věci v obchodech
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom podobně :-D Škoda, že v obchodech nemají takový sortiment jako třeba na parfums.

      Vymazat
  2. Já jsem nejvíce spokojená s krasou. Nakupuju tam prakticky pořád, je to skvělý eshop :)

    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ja nejvic nakupuji na Kráse, ty jejich akce jsou super :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja mám veľmi rada Lush. Moja rodina ma tak pozná, že mi niektoré produkty zvyknú dávať. Napr. na narodeniny a tak. Pekný článok. Dúfam, že spravíš niekedy ešte niečo podobné. Napríklad, s ktorými dobré skúsenosti nemáš. Tým by si nám poradila, že sa im máme vyhnúť :D.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty se máš :-) Lush je vážně úžasný :-)
      Děkuji za tip, takový článek by byl užitečný. Pokud se mi stane, že dobrou zkušenost s e-shopem mít nebudu, určitě se to dozvíte.

      Vymazat
  5. já se snažím nkupovat na eshopech s odběrem v Praze, zrovna ty Parfums mám kousek od práce, a naštěstí (nebo spíš bohužel :D) i ten Lush... ještě mám dobrou zkušenost s theBalm nebo Beautyville :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺ Spíš možná bohužel ☺ theBalm mě taky láká, určitě někdy něco vyzkouším - a ty obaly ♥

      Vymazat
  6. Občas nakupuji na parfums.cz a vyzvedávám si zboží osobně v Praze a nikdy nebyl problém :-)
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, díky za komentář ☺☺☺

      Vymazat
  7. Já hodně nakupuju v Parfums, a poštovné neplatím, protože nechávám taťku vyzvedávat mi balíčky na jejich výdejním místě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.