pondělí 9. února 2015

Mixit - láska na první ochutnání?

Krásný den všem :-)

Pokud sledujete můj Facebook, mohli jste si všimnout, že jsem si v prosinci objednala několik tubusů dobrot z e-shopu Mixit. Objednávka proběhla v pořádku, pouze jsem čekala delší dobu na doručení balíčku - ale to se v povánočním shonu dalo pochopit.

Objednala jsem si čtyři tubusy:
  • svůj vlastní mix U Sedmikrásky
  • Kaštanovou kaši s vanilkou (Leniččino mlsání)
  • kaši Vařila myšička kašičku
  • kaši Dolce Banana

Tubusy jsou naprosto boží a jejich potisk je dokonale vymazlený. Četla jsem, že se po snědení müsli do prázdných tubusů dá uskladnit třeba rýže, těstoviny, vločky nebo váš vlastní mix müsli :-)




I. Mix U Sedmikrásky - 600 g / 272 Kč



Do svého prvního mixu jsem si "nasypala" samé dobrůtky :-) Mrkněte na fotku.



Přiznám se, že müsli z tubusu jsem vyjedla během týdne, tak moc to bylo dobré. Nejvíc mi müsli chutnalo s troškou bílého jogurtu, ale většinu jsem snědla prostě jen tak :-D Vzhledem k podílu kakaových polštářků, čokosrdcí, ovoce a bílé čokolády nebylo müsli vůbec suché. Běžné müsli z obchodu si nedovedu představit jíst jen tak bez mléka či jogurtu, ale toto mi fakt chutnalo.

Objednala bych znovu? Ano, ale mix bych si trošku upravila. Bohužel jsem si neuvědomila, že ořechy v mixu budou se slupkou. Mám citlivé dásně, které jsem měla od slupek vždycky po jedení müsli podrážděné a odřené. Z mixu mi nejvíc chutnala čokosrdce, čokohobliny a borůvky. Vyměnila bych tedy ořechy za něco jiného a tento mix bych si objednala určitě znovu.

II. Kaštanová kaše s vanilkou (Leniččino mlsání) - 700 g / 129 Kč



Tady se přiznám, že jsem to moc nevychytala. Neuvědomila jsem si, že do kaše mohu přidat ještě i další ingredience podle své chuti. Kaše je chuťově výborná, hlavně s mlékem, ale přece jen jí něco chybí. Myslím si, že by ji báječně doplnily třeba lyofilizované borůvky nebo jahody. Je ale samozřejmě možné si doma před konzumací do kaše přidat třeba nakrájený banán nebo oříšky. Kaši doporučuji nasypat do větší misky - nikoli do hrnku, jak je uvedeno na obale, protože se v hrnku špatně rozmíchává a dělá hrudky.



Objednala bych znovu? Asi už ne. Jak jsem psala, kaše je opravdu dobrá a zasytí, ale 700 g mi nějakou dobu vydrží, a Mixit má spoustu dalších dobrot, které jsem ještě neměla, a které bych ráda zkusila.

III. Kaše Vařila myšička kašičku - 750 g / 155 Kč



V této kaši jsou sice také oříšky se slupkou, ale tyto lískové moje dásně naštěstí nijak nedráždí. Kaše je chuťově velmi jemná. I když mi nejdřív připadala taková obyčejná a musím se přiznat, že jsem ji ochutnala až jako poslední, po pár miskách jsem si ji moc oblíbila. Vločky jsou jemně namleté a v mléce parádně změknou. Nemám vůbec co vytknout.

Objednala bych znovu? Určitě ano, kaše mě velmi příjemně překvapila, a moc mi chutnala.



IV. Kaše Dolce Banana - 750 g / 169 Kč



Kaši si dávám obvykle ke snídani, protože mě zasytí minimálně na 3 hodiny. Je tak akorát sladká. Miluju velké kusy banánů a čokoládové hobliny. Uvítala bych, kdyby vločky byly více namleté, protože trvá dlouho, než v mléce změknou. Respektive pokud kaši připravuji podle návodu, nezměknou nikdy. Je třeba mix v mléce povařit 5 minut, aby konzistence byla aspoň trochu kašovitá. V návodu je dále uvedeno, že se kaše dá jíst i zalitá vodou, ale to vůbec nedoporučuji - kaše není ani z poloviny tak dobrá jako po zalití horkým mlékem. Jinak nemám žádné výhrady, Dolce Banana mi chutná.


Objednala bych znovu? Spíš ne. Kaše je opravdu dobrá, jenže od prvního dne, co mi dorazila, si říkám, že pokud bych si něco zvládla umíchat doma sama, tak právě tuto kaši. Stačí vločky, pšeničné lupínky, čokoláda, mandle, banán a kaše je na světě.


Celkové shrnutí:


Až na pár výhrad, které jsem uvedla v článku, jsem s müsli od Mixit spokojená. Moc se mi líbí image firmy, mají všechno perfektně promyšlené a vymazlené. Určitě si časem objednám další kaše a müsli, jen budu před objednáním všechno důkladně promýšlet, aby se mi znovu nestalo třeba to, co s těmi ořechy :-)


Co vy a Mixit? :-) Láká/neláká?

14 komentářů:

  1. Já si jednou objednala plnej (menší) tubus mandlí v zeleném čaji a brusinek v karobu. Snědla jsem to asi za čtyři dny, hrozně jsem se proklínala a taky to nebylo nejlevnější, hehe. Ale stálo to za to :-) Naposled jsem objednávala Dr. Mačatý a můžu doporučit (hlavně ty pistácie v něm byly geniální).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu :-D :-D Mě hodně lákají ještě ty čokolády, ale přece jen 250 Kč za tabulku není málo... Mačatý mě též zaujal, miluju zelenou barvu :-D

      Vymazat
    2. On ten mix vlastně ani zelený není.... ta matcha se tam ztratí... ale chuťově je to moc dobré :-)

      Vymazat
  2. Docela jsi mě nalákala, ale asi ušetřím :D Ráno mi stačí vločky s jogurtem a ovoce. Kaši bych si dala moc ráda, ale jsem moc líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě samotný vločky moc ráda nemám, nerada je jím tvrdý a v jogurtu ani v mlíku moc nezměknou :-) Kaše by byla fajn, kdyby stačilo ji zalít mlékem, ale musím ji fakt povařit, a to pár minut zabere...

      Vymazat
  3. Po mixit už dlhšiu dobu pokukujem a určite ho niekedy vyskúšam. A po tomto tvojom článku myslím že to bude čoskoro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě nalákala :-D Podle mě opravdu stojí za to.

      Vymazat
  4. Jednou jsem si mixit objednala, kde jsem jako základ měla čokokulky obamovi a pak jsem si tam ještě přidala čokoládové hobliny, kokosové lupínky a čokoládové polštářky a byla to velká mňamka :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně jsi si to namíchala. Mě bohužel Mixit nijak nezaujal. Nemohu si pomoci, ale musli od Alnatury mi chutná více. Mám raději ty sladké no

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ☺ Jasně, chápu, každému chutná něco jiného ☺

      Vymazat
  6. Konečně si musím namíchat někdy svoje MIXIT a objednat, už nad tím přemýšlím dlouhou dobu a ještě jsem se k tomu stále nedokopala :) Zaujala mě ta "vařila myšička..." :)

    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nad tím taky dlouho přemýšlela, různě jsem mixovala, pak to zas smazala... Ale jednou jsem si řekla, že už prostě objednám a poslala jsem to ☺☺☺ Myšičku doporučuji, myslím si, že pro začátek je ideální.

      Vymazat
  7. Já si müsli z Mixit objednávám pravidelně a už si nedokážu představit koupit si klasické müsli v obchodě třeba od Emco, to se s tímhle vůbec nedá srovnat.
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.