čtvrtek 12. února 2015

30 beauty questions TAG

Přeji krásný den☺


V dnešním článku jsem se rozhodla zpracovat TAG s názvem 30 beauty questions, který teď frčí na českých blozích. Otázky se mi moc líbí a půjčila jsem si je od The salad by Leni.


1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Úplně první si nevybavím, ale pamatuji si na jednu světle růžovou tekutou rtěnku, která stoprocentně patřila k prvním produktům z dekorativní kosmetiky, co jsem si koupila, když jsem ještě byla na základní škole.

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?
Mám ráda objemové řasenky, které řasy hodně natočí. Nevadí mi efekt lehce slepených řas, naopak ho vyhledávám. Hodně mi vyhovují řasenky od Oriflame a Maybelline.




3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?
Střední. Vysoké krytí nepotřebuji a efekt, který dělají lehké make-upy, se mi taky nelíbí. Zkrátka takový make-up, který zakryje drobné nedokonalosti, ale nevytvoří půlcentimetrovou vrstvu na pleti.



4. Oblíbená high-end značka?
Drahou kosmetiku si nekupuji.

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
Konkrétní značku nemám, ale ráda bych někdy zkusila dražší matující make-up - abych zjistila, jestli existuje tak zázračný make-up, který si poradí s mým mastným nosem.

6. Oblíbená značka z drogérie?
Jednu značku nemohu jmenovat, protože každá má produkty, které mám ráda, ale i takové, které mi vůbec nevyhovují. Tak aspoň pár příkladů ☺ Laky na nehty mám ráda od Rimmel, řasenky a oční stíny od Maybelline a make-upy od Dermacol.



7. Nosíš umělé řasy?
Nenosím. Stejně jako se mi nelíbí umělé nehty, vlasy, prsa..., nelíbí se mi ani umělé řasy.

8. Je nějaký druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?
Asi ne. Obvykle nosím aspoň řasenku a něco na puse, ale že bych bez toho nemohla vystrčit nos z baráku a šílela, že mám jít ven nenalíčená, to ani náhodou.

9. Jakého produktu si nejvíc ceníš a opatruješ ho jako mimino?
Takový asi není ☺ Líčidla jsou prostě věci, nemám k nim žádný bližší vztah.

10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Vyhovuje ti víc nakupovat líčidla po jednom, nebo spíš jít na nákup jednou za čas a nakoupit toho víc?
Momentálně nenakupuji kosmetiku vůbec. Dřív jsem dělala spíš větší nákupy párkrát do měsíce.

11. Máš "kosmetický rozpočet", nebo utrácíš, jak se ti zachce?
Jak jsem psala, tak kosmetiku momentálně vůbec nenakupuji. Dřív jsem to měla tak, že i když jsem se snažila vejít se do nějakého rozpočtu, často se mi to nepodařilo, a to právě proto, že jsem se tak snažila. Myslím si, že dělat si rozpočet z donucení nemá smysl.

12.  Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Akce mě ovlivňovaly hlavně dřív, kdy jsem si spoustu věcí koupila jen proto, že byly v akci 1+1 zdarma, dostala jsem například k nákupu šamponu zdarma krém atd. Teď už takhle nenakupuji. V akcích nakupuji do zásoby jen věci, které opravdu využiji - třeba odličovací tamponky nebo odlakovače. Abych se zbavila pokušení, praktikuji dvě věci - do drogérií už téměř nechodím a kupóny, které mi chodí domů, obvykle někomu věnuji.

13. Jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji?
Dřív jsem hodně skupovala sprchové gely, šampony a odličovače.



14. Existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?
Takhle bych to úplně nenazvala, ale velmi nesympatická je mi třeba značka Syoss. Slyšela jsem na ni tolik negativních ohlasů, že mě vůbec neláká cokoli zkoušet.

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení (olovo, sulfáty, parabeny...)?
Ano, vyhýbám se například silikonům v šamponech, protože mám citlivou pokožku hlavy, která mě po umytí silikonovým šamponem svědí. Co se týče parabenů, tak jsem četla, že pokud jich je ve složení produktu méně než tři, je to relativně v pořádku. Úplně přesně nevím, jestli je to pravda, každopádně se asi shodneme, že čím méně jich ve složení produktu je, tím lépe. No a ještě radši používám deodoranty než antiperspiranty, protože se vyhýbám hliníkovým solím.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Nakupovala jsem všude možně - v drogériích, parfumériích i na e-shopech. Kdybych měla jmenovat jeden obchod, tak volím Rossmann.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Určitě ráda zkouším nové značky, ale dokážu si klidně představit, že až najdu kosmetiku, která mi bude naprosto vyhovovat, už u ní zůstanu.

18. Oblíbená "bath and body" značka?
Lush, L´Occitane.



19. Kdybys mohla od teď nakupovat a používat už jen produkty od jedné značky, jaká značka by to byla?
Asi Max Factor.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?
Moc se mi líbí obaly kosmetiky theBalm.





21. Jaká celebrita má vždy skvělý make-up?
Líbí se mi líčení Niny Dobrev, protože není nijak složité a vždycky perfektně podtrhne její přirozenou krásu.





22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Nemohu jmenovat jeden konkrétní, protože když jsem nakupovala kosmetiku přes internet, e-shopy jsem hodně střídala. Hodně mi vyhovovaly nákupy třeba na Krása.cz.


23. Jmenuj 5 tvých oblíbených youtube beauty gurus.
Carli Bybel, Dulce Candy, Zoella, Ingrid Nilsen, Christen Dominique.





24. Máš ráda multifunkční produkty, jako třeba stainy, shimmer bricks...?
Ani ne. Jen jsem párkrát použila tvářenku nebo bronzer místo stínů - asi tolik k té multifunkčnosti ☺☺☺

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Dlouho mi nešly linky, ale teď už je to lepší. Neumím konturovat obličej a upřímně - ani mi to nevadí.

26. Používáš primer pod oční stíny?
Mám jeden doma, ale nepoužívám ho, protože stíny mi výborně drží i bez primeru.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Když si vlasy zrovna myji, tak před mytím si dávám do vlasů olej, abych je rozčesala, pak samozřejmě šampon a kondicionér, po umytí opět olej a občas tužidlo. Pokud si vlasy ten den nemyji, tak použiji jen vlasový olej k uhlazení.

28. Co použiješ první - korektor nebo make-up?
Určitě make-up. Korektor často úplně vynechávám, protože teď mám pleť v pořádku.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz?
Ani ne, já zas to líčení tolik neprožívám☺

30. Co na make-upu miluješ?
Líbí se mi, že dokáže zdůraznit to, co je na nás pěkné, a potlačit to, s čím moc spokojené nejsme.

6 komentářů:

  1. Jsem rada, ze nejsem jedina, komu nevadi efekt lehce slepenych ras :D A primer taky nepouzivam.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně určitě ne, naopak se mi líbí ☺☺☺

      Vymazat
  2. Momentálně nenakupuješ kosmetiku vůbec? Tak to tiše závidím:-) Jo a linky mi taky dlouho nešly, ale pak se to nějak zlomilo a už je kreslím docela obstojně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu vůbec ☺ Mám a ještě budu mít mnohem důležitější výdaje, takže šetřím na všem. No a opravdu momentálně vůbec NIC nepotřebuji. Jen si chci časem koupit matující top coat, ale to může počkat ☺
      Šikula ☺ Ono to chce odhodlání a pravidelný trénink.

      Vymazat
  3. Taky mi nevadí, když jsou řasy po nalíčení lehce slepené :D Ale fakt lehce a rovnoměrně :) Na tag se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, moc ráda si přečtu tvoje odpovědi ♥

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.