neděle 11. ledna 2015

Tip týdne VIII.

Pěkné nedělní dopoledne.

V dnešním článku Tip týdne vám představím rtěnku, kterou jsem ulovila minulý týden ve výprodeji. V Rossmannu a DM už asi 3 týdny probíhají výprodeje rtěnek Heidi od značky Astor. Původní cena rtěnek byla 170 Kč, nyní jsou za 80 Kč. Já jsem ještě použila slevový kupon, takže jsem svou rtěnku v odstínu 005 Arty koupila za skvělých 72 Kč. 


Po této rtěnce jsem toužila už pěkně dlouho - vlastně od chvíle, co jsem ji viděla na fotce v jednom článku u Petry Lovely Hair. Jenže za 170 Kč pro mě byla příliš drahá a ačkoli někdy stála ve slevě 130 Kč, stále jsem váhala. Za 72 Kč už ale nebylo co řešit. 


Moc se mi líbí černý obal se zlatými detaily a nápisem Heidi. Rtěnka příjemně voní. Na rty se nanáší pohodlně - je krémová, takže krásně klouže. Zvýrazňuje  ale suchá místa. Bohužel mám posledních několik měsíců hrozně vysušené rty, na které mi pořádně nic nepomáhá, takže spíš nosím lesky než takto výrazné rtěnky. Nafotit na rtech jsem ji ale chtěla :-) Ačkoli by měla být dlouhotrvající, mně osobně na rtech moc dlouho nevydrží


Obtiskává se na skleničku a jednou se mi stalo, že jsem takhle nevědomky orazítkovala našeho pejska, když jsem si neuvědomila, že mám nalíčené rty, a šla mu dát pusu :-D Výdrž tedy nic moc, ale musím říct, že mně to u rtěnek nevadí. Dlouhotrvající rtěnky mi vysušují už tak suché rty a ty pak působí okorale. Rtěnku jsem si kupovala hlavně kvůli nádhernému odstínu, který mě ani na rtech nezklamal, takže jsem spokojená.


V výprodeji mají i další odstíny, takže pokud vás rtěnky od Astoru lákají, nebo jste je už zkoušely a vyhovují vám, tak hurá do Rossmanna nebo DM :-)

16 komentářů:

  1. Super tip, o akci jsem nevěděla. Asi se tam zajdu aspoň podívat, protože za tu cenu už je to paráda :) Taky nemám moc ráda dlouhotrvající rtěnky kvůli vysušování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je omrkni, třeba ti taky nějaký odstín padne do oka :-)

      Vymazat
  2. Krásný odstín rtěnky. Děkuju za TIP, určitě se kouknu :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ta barva je šílená :D ale tak někomu výrazné barvy a rtěnky sluší .. mě teda rozhodně ne, zmůžu se akorát tak na lesk na rty :D www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý šílená :-D A to jsem si říkala, že se mi nepodařilo nafotit rtěnku úplně reálně - naživo je totiž ještě svítivější :-)

      Vymazat
  4. Škoda,že se teď nikde nedostanu,zrovna po těhle rtěnkách toužím už delší dobu,jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale třeba na tebe ještě počkají ;-)

      Vymazat
  5. Já mám doma ten odstín do oranžova a ještě jsem ji na sobě neměla, jen doma jsem ji zkoušela, ale mě ta oranžová nesluší, tak nevím co s ní budu dělat :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba s ní nějaké líčení nakonec vymyslíš :-D

      Vymazat
  6. Úchvatný odstín, musím se podívat do drogérky, jestli tu akci ještě stihnu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný odstín! Tuhle řadu už jsem sledovala od začátku, ale původní cenu bych do ní taky nedala. Jestli jsou ale ve slevě, tak to musím najít všechny mé kupony! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Přesně, já jsem je taky chodila pořád okukovat :-D Až teď se mi konečně poštěstilo.

      Vymazat
  8. Moc hezký odstín, vypadá parádně :) určitě Ti bude skvěle slušet!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.