neděle 4. ledna 2015

Tip týdne VII.

Přeji příjemné nedělní ráno :-)

V dnešním Tipu týdne vám představím jeden skvělý a levný šampon. Zařadila jsem ho i do článku o nejlepší kosmetice za rok 2014, který si můžete přečíst tady. Jedná se o hloubkově čisticí šampon od značky Balea.


Šampon jsem koupila v DM za 40 Kč. Na úvod bych chtěla říct, že mi nejvíc vyhovují šampony, které vlasy vyloženě jen umyjí. Nechci od šamponu, aby mi vyrovnal a vyživil vlasy, aby se mi po něm lépe rozčesávaly a tak dále. To je úkol kondicionéru nebo masky. Mám hodně citlivou pokožku hlavy, která na šampony, které obsahují nějaké výživné látky nebo nedejbože silikony, reaguje hodně špatně. Svědí mě, je začervenalá a dělají se mi lupy. Stačí jednou si vlasy umýt takovým šamponem a okamžitě pozoruji rozdíl.

Proto jsem pořídila hloubkově čisticí šampon, který neobsahuje silikony, a měl by z vlasů odstranit všechny usazeniny.

Šampon úžasně voní, je hodně hustý a gelový. Vlasy skvěle umyje a opravdu po umytí cítím, že jsou čisté. Pokožka hlavy mě po použití tohoto šamponu svědí minimálně o 50% méně než po použití jiného šamponu. Lupy mi nezmizely, ale to jsem ani nečekala.

Četla jsem názory, že hloubkově čisticí šampony by se neměly používat každý den a na čerstvě obarvené vlasy - s tím bych souhlasila. Já mám momentálně ve vlasech už jen zbytky barvy a nevšimla jsem si, že by se mi vymývaly nějak rychle, ale na čerstvě obarvené vlasy bych šampon asi nepoužila. 

Na složení se můžete podívat na následujících fotkách:



Šampon mohu určitě doporučit. Pokud nemáte citlivou pokožku hlavy a také vám stačí, aby šampon vlasy čistě jen umyl, myslím si, že tento hloubkově čisticí šampon od Baley bude skvělá volba. No a nám méně šťastným aspoň naše potíže nezhorší :o)


Napište mi, jestli máte nějaký oblíbený šampon od Baley, a užijte si neděli ♥

9 komentářů:

  1. Budu muset dát tomuhle šamponu ještě šanci a uvidím, jestli mi vymyje barvu i měsíc po barvení :D Když už se ptáš obecně na tu Baleu, tak jsem si říkala, že si od téhle značky dám pauzu a dodělám jiné zbytky a místo toho mi dala sestřenka k Vánocům kondicionér a šampon s fíky a perlami :D Ano, už jsem o něm na blogu psala, že voní šíleně silně :D Buď se s tím nějak poperu, nebo půjde o dům dál :D Každopádně sama bych si asi vybrala nějakou tu bylinkovou verzi, případně pomeranč nebo grep, teď si nejsem jistá, zkrátka ten oranžový :) Celkově mám ale Baleu ráda a určitě se k ní vrátím, protože jsem v poslední době používala dražší šampony, ale efekt stejný nebo horší :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě pobavilo :-D Přinejhorším ho můžeš dát do giveaway nebo tak něco :-) Pomerančový krásně voní :-)
      Mně ty drahé šampony přijdou takové hrozně překombinované nebo jak to říct. Mají mít milion efektů, přitom od šamponu přece čekáme hlavně to umytí...

      Vymazat
  2. Ahoj, krásný a zajímavý článek. :-)
    Od balea mám ráda šampon s argonovým olejem a potom s fíkem a perlou :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) S arganovým olejem jsem snad ještě neměla - nebo si to nepamatuji :-D Fíky a perly má ráda ségra :-)

      Vymazat
  3. Ja s balea šampónom skúsenosti nemám, len s kondicionérom, ale ten naozaj účinkuje tak ako má (vyrovnanie) a krásne vonia :) ale rovnako ako ty, aj ja mám citlivú pokožku a skúšala som veľa šampónov proti lupinám atď, ale nič nie je lepšie ako oranžový detský johnsons šampón :) krásne vonia, citlivý k pokožke, vlasy majú celkom dobrú kvalitu a hlavne, zabránilo to lupinám :) skús niekedy :) krásny deň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuju moc!! Určitě vyzkouším. I tobě krásný zbytek dne ;-)

      Vymazat
  4. jo, ten mám taky a je super, vlasy jsou pak strašně odlehčené a jemné. obecně mám s Balea šampony i kondicionéry dobrou zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, pokud je bez silikonů, tak ho určitě vyzkouším. Kupuju si šampony už jenom bez nich a vlasy se mi o hodně zlepšily. Ve složení vidím, že je tam i SLES. Sice se dívám při výběru šamponu i na to, ale ty silikony jsou pro mě důležitější :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Balei mám mangový šampon a jsem s nim strašně spokojená, ale vyzkouším a prostřídám to i s tímto, protože mě hodně zaujal a hlava mě svědivá taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.