čtvrtek 29. ledna 2015

TAG: Perfect Imperfections

Ahoj :-) Dnešní článek bude po nějaké době zase TAG. Tentokrát jsem si vybrala ten s názvem Perfect Imperfections neboli Dokonalé nedokonalosti.

V TAGu jde o to, aby na sebe blogerka "práskla" věci, které má na sobě ráda a pak ty, které naopak nemusí. Tento TAG nemá žádná přesně daná pravidla, takže jsem se rozhodla ho zpracovat po svém. Uvedu 5 věcí, které se mi na sobě líbí (vzhled i vlastnosti), a pak 5 dalších, se kterými spokojená nejsem. 


Co mám na sobě ráda:

1. Svůj obličej. Asi velmi obecně řečeno, ale mohu říct, že jsem se svým obličejem celkově spokojená. Samozřejmě si někdy říkám, že bych mohla mít delší řasy, méně mastnou T-zónu, plnější horní ret atd. atd., ale to jsou spíše drobnosti. Jako součást obličeje beru i zuby a uši, se kterými jsem také spokojená, ač to bude možná znít vtipně :-D



2. Své ruce. Líbí se mi, že jsou takové akorát - ani velké, ani malé. Jsem také moc spokojená se svými nehty, které mají pro mě perfektní tvar, jsou pevné a rychle rostou. Aniž bych brala nějaké doplňky stravy či se o ně speciálně starala, jsou zdravé a nelámou se. Někdo krásné nehty bere jako samozřejmost, ale já když slyším kamarádky, jak si na své nehty věčně stěžují a nedaří se jim jejich stav zlepšit, tak jsem za tohle opravdu vděčná.



3. Svá lýtka. Lýtka mám narozdíl od stehen štíhlá a pěkně tvarovaná, proto moc ráda nosím sukně a šaty.

4. Svou inteligenci. Věřím, že mé čtenářky jsou rovněž inteligentní a toto tvrzení nebude bráno jako nějaké vychloubání :-) Zkrátka se odjakživa považuji za inteligentního člověka a dost lidí z mého okolí mi i potvrdilo, že právě inteligence je jednou z věcí, kterou na mně mají rádi.

5. Svou otevřenost. Ne ve smyslu, že bych byla extrovert a všechno o sobě každému vykládala. Spíš to myslím tak, že jsem otevřená novým věcem, a moc ráda se nové věci učím a dovídám.


Co na sobě nemám ráda:

1. Své břicho. Bohužel mám takový tvar postavy, že nejdřív ze všeho přibírám na břiše a na bocích. Nelíbí se mi to z estetických důvodů a co si budem povídat - jsou možná chlapi, kterým se líbí velký zadek a silnější stehna, ale nikdy jsem nikoho neslyšela pět ódy na pneumatiku kolem pasu, což na sebevědomí taky nepřidá.


2. Svůj horší zrak. Špatně vidím na dálku a musím nosit brýle. Čočky moje oči bohužel nesnesou. Ne že bych si s brýlemi připadala ošklivá, ale jsou nepraktické - věčně ušmudlané, zaprášené, zamlžené. Také za nimi zaniká sebehezčí líčení.


3. Svou náladovost. Svou náladovost a přecitlivělost považuji za vlastnosti, které mi hodně škodí. Dokáže mě naštvat nebo mi ublížit spousta věcí, nad kterými ostatní mávnou rukou. Bohužel moc nevím, co s tím dělat. Snažím se své pocity aspoň nedávat najevo tak často, ale stejně uvnitř mě prostě jsou...

4. Moc si beru k srdci problémy svých blízkých. Cítím se hodně frustrovaná, když má někdo z mého okolí nějaký problém, se kterým se mu snažím pomoci, ale on si nenechá poradit a stále znovu opakuje stejné chyby, ačkoli řešení jeho problému je naprosto jednoduché. Pak se sama cítím špatně a připadá mi, že lidem neumím pomoct tolik, jak bych chtěla.

5. Jsem líná, pohodlná a nepořádná. Celoživotně s těmito vlastnostmi (nebo možná zlozvyky) bojuji. Někdy se mi to daří, jindy ne, každopádně je to cesta na dlouhou trať a někdy si říkám, zda by nebylo lepší se s tím smířit, než s tím pořád bojovat :-D


Jaké jsou vaše Perfect Imperfections? :-) 

17 komentářů:

  1. To je super tag. Na poslednich trech se shodnem, taky jsem naladova, lina a vse si moc beru :D
    S oblicejem jsem ale take spokojena, i s postavou, jen bych rada plochy a pevnejsi bricho, co jsem mela driv. Ale ta lenost a nechut :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se shodneme, byť v negativních věcech :-D Lenost naprosto chápu :-P

      Vymazat
  2. Tak náladová taky jsem dost, myšleno že se mi nálada dokáže otočit od sto osmdesát během dvou vteřin :-)
    A svý nehty mám taky ráda! Řasy bych taky chtěla delší (a hlavně hustější!) a Tzónu naopak míň vysušenou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já chci taky vysušenou T-zónu! :-D Vyměním za svou.

      Vymazat
  3. Ztotožňuji se s tebou nejvíc v těch věcech, které na sobě nemáš ráda. Jsme na tom stejně. Nejvíc přibírám také na břiše a v bocích :/ chjooo a pak né a né to schodit :( No moje náladovost to je strašný. Občas bych fakt nejraději ze svého těla vyskočila. A že jsem líná a pohodlná to absolutně sedí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-D Já když hubnu, tak na místech, kde to vůbec nepotřebuju.
      Koukám, že s většinou z vás se shodnem, to je super :-D

      Vymazat
  4. Taky jsem náladová, líná a nepořádná, nejsi v tom sama. :) A doufám, že jsem taky otevřená novým věcem. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký tag, myslím, že jsem ho ještě u nikoho neviděla :) Náladová, líná, pohodlná a nepořádná jsem taky :D A svoje břicho a boky raději nekomentuji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani :-) On frčel už před pár měsíci, v poslední době jsem ho taky u nikoho neviděla. Proto jsem ho taky udělala :-D
      Břicho je velmi problematická partie :-(

      Vymazat
  6. Veľmi pekný tag. Máš krásny rúž aj lak :)). Ani ja nemám rada svoje brucho :DD.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten poslední bod je jak kdybych psala já!!!! Jsem na sebe pak večer naštvaná, že jsem zase nic neudělala a říkám si, že zítra to změním....Jenže další den je to stejný, na to asi není lék:(
    Simushka in Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej...Taky si kolikrát říkám, že další den bude jiný a že budu aktivní, i si naplánuji aktivity, ale často to nedodržím.

      Vymazat
  8. 1- tuk na břiše se dá schovat snáz, než velký zadek či tlusté nohy. Navíc můžeš nosit minisukni :-)
    2- špatný zrak ti asi nikdo nepřeje, ale brýlky ti sluší a můžeš v nich vypadat i sexy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.