sobota 31. ledna 2015

Spotřebováno za leden 2015

Přeji hezký den všem.

Že lednové spotřebováno nebude úplně rekordní, jsem věděla hned od začátku měsíce. Na konci minulého roku jsem totiž dodělala spoustu dlouhodobě rozpoužívaných kosmetických produktů a na začátku ledna jsem načala produkty nové. Rozhodla jsem se tedy zaměřit na spotřebu vzorečků, abych vůbec měla o čem psát :o) 





TĚLOVÁ MÁSLA



Alverde Tělové máslo s brusinkou a čokoládou (Süsser Traum)

O máslíčkách jsem psala v tomto článku - klik. Vůně brusinek a čokolády mi nejdřív přišla zvláštní, ale nakonec jsem si ji oblíbila. Vůně byla dost výrazná a poměrně i těžká - takové já ráda. Máslo se rychle vstřebalo do pokožky, krásně ji vyživilo a provonělo. Nemám vůbec co vytknout, proto hodnotím 10/10.

Alverde Tělové máslo s červeným pomerančem (Fruchtiger Traum)

Další máslíčko do party :-) Opět - rychle vstřebávání, výborná hydratace pokožky, příjemná pomerančovo-grepová vůně. Nemám co vytknout. 10/10.

Alverde tělové máslo s medovým melounem

Tělové máslo pokožku báječně vyživilo a rychle vstřebávalo, ovšem tentokrát mi neseděla parfemace, která mi připomínala seno. 8/10.

Alverde Tělové máslo s granátovým jablkem a kakaovým máslem

Tato verze másla voněla v kelímku nádherně - výrazně a sladce, ale na pokožce už tak intenzivní nebyla, což mě docela mrzelo. Jinak bylo máslo velmi podobné těm ostatním od Alverde. Výborně se roztíralo, rychle vstřebávalo a parádně pokožku vyživilo. 9/10.

SPRCHOVÁNÍ


Nivea Tělové mléko do sprchy Kakao & mléko

Příjemná vůně - víc kokosová než kakaová. Mléko nenahradí namazání těla krémem, ovšem na občasné použití je fajn. 7/10.


Nivea Krémové tělové mléko do sprchy s bambuckým máslem

Mléko příjemně vonělo a pěkně se roztíralo. Na občasné použití místo tělového krému, když spěchám nebo jsem unavená a nechce se mi se mazat - proč ne. Klidně bych si koupila plné balení. 9/10.

Lush D´Fluff



D´Fluff je mýdlo, které se dá používat při mytí nebo při holení. Vůně byla velmi příjemná, taková jahodovo-bylinková. D´Fluff je sušší hmota, která by se měla po smíchání s vodou přeměnit na takovou pastu, kterou se člověk bude moc umýt. Mně to moc nešlo a používání tak pro mě bylo obtížné. Po sprchování jsem neměla vysušenou pokožku, což bylo fajn. Vzoreček mě ale ke koupi plného balení nenalákal. 4/10.

PÉČE O TĚLO A OBLIČEJ


Lush Sympathy for the skin

Tohoto mezi lusháckými fajnšmekry velmi oblíbeného krému jsem měla plné balení a dva vzorečky a stále jsem si ho příliš neoblíbila. Cítím z něj něco jako nasládlou omítku - zatímco ostatní banány nebo vanilkové rohlíčky, a je dost mastný. Vadí mi drobné hnědé kousíčky (prý kousky vanilky) v krému, které se zachytávají na kůži. Pokožku ale vyživí parádně, to ne že ne. Druhé balení určitě už nekoupím. 5/10.

Lush Strawberry feels forever

Jahodové masážítko jsem používala k výživě suchých chodidel. Bylo fajn, ale nedělalo nic, co by nezvládl běžný krém nebo olej. 7/10.

Lush Formulae known as

Příjemný lehký krém s vůní kakaového másla. Voněl úplně stejně jako krémy od značky Palmer´s. Plné balení si však vzhledem k vysoké ceně nekoupím. 8/10.

Essence 24h hand protection balm Cookies & almond

Krém z loňské zimní limitky nebyl špatný - spíš průměrný. Průměrně ruce hydratoval, průměrně rychle se vstřebával. Docela se mi líbila zvláštní mandlová vůně. 6/10.

Garnier Essentials 24hrs hydrating care

O krému jsem psala v tomto článku. Oční okolí hezky vyživil, dobře se vstřebával. Podruhé si ho však nekoupím, ráda vyzkouším nový krém. 8/10.

VLASY


Wella Wellaflex

Lak na vlasy mi docela vyhovoval. Účes dobře zafixoval. Sice vlasy slepoval, ale šel pak velmi dobře vyčesat. Podruhé však nekoupím, chtěla bych vyzkoušet levnější laky (třeba od Isany). 7/10.

Dove Hair therapy Split ends rescue

Asi desátý vzoreček... Sérum mi nevonělo a vlasy spíš slepilo, než že by je vyživilo či uhladilo. Používala jsem ho na uhlazení culíku nebo trčících vlasů nad čelem. Plné balení séra určitě nekoupím. 4/10.

ČIŠTĚNÍ PLETI



Nevo Mineral facial peeling

Vzoreček mi vydržel na dvě použití. Peeling byl krémový a poměrně jemný, ale účinný. Obrušování pleti s tímto pomocníkem bylo vážně příjemné :-) Moc mě nezaujala vůně. 7/10.

L´Occitane Essential water 

Tonizační voda s vůni slaměnky mi vydržela jen na jedno použití, tak si ji netroufám vůbec nijak hodnotit. Voněla tak trochu jako seno a nijak mi nevysušila pokožku - to je vše, co mohu napsat.

Freeman Jílová pleťová maska s mátou a citronem (bílý kelímek)

Masku jsem dostala na vyzkoušení od Monči. Příjemně voněla a na pleti rychle zasychala. Vyčistila ji opravdu velmi důkladně a všimla jsem si i částečného úbytku černých teček. Bohužel ale byla dost agresivní a já jsem měla po smytí masky červený a podrážděný obličej - hlavně na sušších tvářích. Ještě nevím, zda si koupím plné balení. Původně jsem si říkala, že určitě ne, ale na druhou stranu si myslím, že je dobré mít nějakou opravdu hloubkově čisticí masku doma. Pokud si plné balení masky koupím, stoprocentně ji budu používat jen na mastnou T-zónu. 7/10.

Ebelin 40 Maxi-Pads

Tyto velké odličovací tampony mám moc ráda. Používám je z obou stran a k odlíčení obličeje mi stačí obvykle dva. Mohly by být malinko silnější, ale v zásadě jsem byla spokojená. 8/10.


Rival de Loop Pure Skin Clear-up Strips

Čisticí náplasti na ucpané póry od Rival de Loop mi moc vyhovovaly a už jsem si koupila další balení. Téměř se vyrovnají mým nejoblíbenějším náplastem od Nivey. Odstraní tak 80% ucpaných pórů na nose, což mi přijde jako skvělý výsledek. Ve slevě se dají sehnat za 30 Kč, ale pozor - v balení jsou pouhé 3 náplasti. 8/10.

Oriflame Tea tree purifying wash & tone gel

O čisticím gelu jsem psala tady. Vydržel mi skoro rok, dobře pleť vyčistil a mohla jsem ho použít i k odlíčení očního make-upu. Občas jsem ale měla pocit stažené pleti. Byla jsem s ním docela spokojená, patřil určitě k těm lepším čisticím gelům, co jsem zkoušela. 7/10.


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA



Dermacol Imperial Make-up

Odstín 2 je tmavší, než bych potřebovala, ale make-up se naštěstí dal velmi pěkně rozetřít. Krytí bych označila jako střední až vyšší - obvykle jsem ani nemusela použít korektor. Na mých sušších tvářích držel perfektně, na mastné T-zóně už to bylo horší. Přesto mohu říct, že jsem s make-upem byla celkem spokojená. 7/10.


OSTATNÍ


Avon City Rush EDP

Na tuto vůni jsem četla samou chválu, proto jsem byla ráda, že se ke mně dostal její vzoreček. Jsem ale zklamaná. Vůně mi připadala sice celkem příjemná, ale naprosto tuctová, a měla velmi mizernou výdrž. Určitě si ji nekoupím. 3/10.

Blistex Lip relief cream

Balzám rty krásně ochladí, zklidní a zahojí. Mentolová vůně i lehké brnění na rtech mi vyhovuje. Výborná věc. 10/10.

Dontodent Zubní pasta s grapefruitovou příchutí

Výborně čistí, krásně voní i chutná - jako grep s mátou. Celkově mi pasty od Dontodent vyhovují a kupuji si je opakovaně. Nemám co vytknout. 10/10.


Tak a to je všechno :-) Moc toho za leden nebylo, ale vynahradíme si to v únoru - to slibuji ;-) Pěkný den!

8 komentářů:

  1. Spotřebovala jsi toho dost, já se každý měsíc pohybuju kolem čtyr plných balení... Tělová másla od Alverde jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jsou super, také je mám ráda.

      Vymazat
  2. Pěkná spotřeba :) Doufám, že na mě ty máslíčka taky jednou vyjdou :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě ano, jednou se to musí zlomit!! :-D

      Vymazat
  3. Tělová máslíčka od Alverde ze zimní limitky si mně naprosto získaly, bez ohledu na vůně jsem si je zamilovala všechny:-) Ale docela jsi mně nalákala zkusit ty náplasti Rival de Loop, ani nevím, že je má Rossmann v nabídce, určitě po nich mrknu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborná, škoda, že se neprodávají ve velkých baleních. Já to také dlouho nevěděla, našla jsem je tam náhodně :-)

      Vymazat
  4. Super spotřebováno, Nivea Krémové tělové mléko do sprchy s bambuckým máslem používám a mám ho ráda hlavně v létě, když se mi nechce mazat v tom horku :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Luci :-) Je fajn, uvažuji o koupi plného balení. A v létě se taky nerada mažu :-D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.