úterý 6. ledna 2015

Spotřebováno za celý rok 2014

Ahoj holky :-)

Loni začátkem roku jsem u někoho na blogu viděla článek se seznamem spotřebované kosmetiky za celý uplynulý rok. Moc se mi tento nápad zalíbil a rozhodla jsem se ho hned realizovat.

Úvodem bych chtěla říct, že to nebylo vůbec nic náročného. Když jsem svůj nápad sdělila několika kamarádkám, jejich reakce byla: "Ty jsi blázen, to to budeš všechno počítat? Nad tím strávíš celý den." Věřte mi, že ani ne za hodinu jsem to měla spočítané :-D Články o spotřebovaných produktech jsem publikovala každý měsíc, takže jsem měla docela přehled. Jen jsem si do sešitu vypsala jednotlivé položky a pak už jen čárkovala. Naprosto jednoduché :-)

LEDEN



ÚNOR



BŘEZEN



DUBEN


KVĚTEN



ČERVEN


ČERVENEC



SRPEN


ZÁŘÍ



ŘÍJEN


LISTOPAD



PROSINEC



Určitě vás zajímají hlavně čísla, takže jdeme na ně :-)


  • Nejvíc kosmetiky jsem spotřebovala v měsíci únoru - 31 kusů.
  • Nejméně kosmetiky jsem spotřebovala v měsících květen a září - 20 kusů.

Jednoznačně nejvíc jsem spotřebovala pytlíčkových vzorečků pečující kosmetiky - 74 kusů. 

Následují pytlíčkové vzorečky dekorativní kosmetiky - 27 kusů.

Co se plných balení týče, tak suverénně vedou tělové krémy, mléka, másla a oleje. Spotřebovala jsem 23 kusů.

A teď už jen heslovitě:

  • pleťové masky (vč. pytlíčkových balení) - 17 balení
  • vzorečky parfémů (ampulky, pytlíčky) - 14 kusů
  • sprchové gely - 13 kusů
  • odličovací ubrousky, ubrousky na ruce - 10 balení
  • šampony - 10 kusů
  • dekorativní kosmetika (make-upy, pudry, oční stíny, lesk na rty, tvářenka) - 10 kusů
  • krémy na ruce - 9 kusů
  • pleťové krémy (vč. cestovních balení) - 9 kusů
  • ústní hygiena (pasty na zuby, kartáčky) - 8 kusů
  • tělové spreje, deodoranty - 7 kusů
  • vatové tampony - 6 kusů
  • masky na vlasy (malá i velká balení) - 6 kusů
  • balzámy na rty - 5 kusů
  • kondicionéry - 5 kusů
  • micelární vody - 4 kusy
  • čisticí gely, peelingy - 4 kusy
  • tělová mléka a tělové kondicionéry do sprchy - 4 kusů
  • mýdla - 3 kusy
  • gel na holení, krém na holení, holítko - 3 kusy
  • barvy na vlasy - 3 kusy
  • pěny do koupele, soli do koupele - 3 kusy
  • odlakovač na nehty - 3 kusy
  • pleťové vody - 3 kusy
  • krémy na nohy, oleje na nohy - 3 kusy
  • antiperspiranty - 3 kusy
  • termální vody - 2 kusy
  • gely na intimní hygienu - 2 kusy
  • spreje na vlasy - 2 kusy
  • tělové peelingy - 2 kusy
  • oleje na vlasy - 2 kusy
  • oční krémy - 2 kusy
 
Po jednom balení jsem spotřebovala:
  • čisticí náplasti na ucpané póry
  • matující papírky
  • vybělující kapky do očí
  • odličovač (jiný než micelárka)

Celkem se mi tedy za rok 2014 podařilo spotřebovat 305 kosmetických produktů. Zdá se to jako obří číslo, ale berte prosím v potaz, že 101 kusů byly pytlíčkové vzorečky, které mi vydržely na 1-5 použití.

Cíl pro rok 2015 je jasný - i dál spotřebovávat zásoby pečující kosmetiky, které mám doma, ačkoli už několik měsíců kosmetiku téměř nenakupuji, stále spoustu, a hlavně zaměřit se i na dekorativní kosmetiku.

27 komentářů:

  1. Zaujímave by bolo vyčísliť sumu, ktorú si za kozmetiku utratila.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano, ale já si nákupy neeviduji :-)

      Vymazat
  2. Teda to jsou čísla :D Docela by mě ještě zajímala celková cena :) Ale chápu, že v rámci zachování psychickýho zdraví by nebylo ideální to počítat :D Můj cíl je vyvážit spotřebu a nákupy tak, aby mi zásoby zabraly právě dvě krabice od bot, protože víc místa na kosmetiku nemám :D Bohužel už se v mojí hlavě líhne plán na reorganizaci pokoje, která by mi zařídila víc místa a dala šanci k utrácení :D Vlastně svoje zásoby kosmetiky miluji, ale zas nesnáším ten pocit, kdy nestíhám a mám strach, že se mi to zkazí...momentálně to tak mám s pleťovými oleji, které ubývají pomalu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To nebylo, hlavně ceny už nevím, protože si nákupy neeviduji :-)
      To je tedy plán :-D Naprosto chápu, taky si připadám zavalená kosmetikou a u některých věcí mám strach, že se zkazí. Proto už několik měsíců téměř nenakupuji a hlavně spotřebovávám.

      Vymazat
  3. Wau, na tento článek jsem se moc těšila, velice zdařile zpracované.
    Krásná a úctyhodná spotřeba :-)) je vidět, že máš ráda Lush a kde prosím bereš tolik vzorečku???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-))) Vzorečky mám většinou doma nasyslené z dob minulých. Buď z časopisů, nebo jsem je dostala k nákupu většinou.

      Vymazat
  4. Woow, tak to je mazec tolik produktů :) Týjo 10 šamponů na vlasy, to si asi vlasy myješ hodně často, že? Protože já jestli za ten rok vypotřebuju 3-4 šampony, tak to je hodně, je pravda, že mě zase stačí si vlasy umýt po 4-5 dnech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyju, právě že mi stačí taky po čtyřech dnech, někdy po třech :-) Spíš asi používám víc šamponu, než by stačilo, a někdy si vlasy myju 2x za sebou - když vymývám olej, nebo je mám hodně nalakované atd. No a některá balení měla třeba 100 ml, nebo jsem je měla rozpoužívané z předchozího roku. Určitě jsem nespotřebovala deset 300 ml lahví šamponu :-D

      Vymazat
  5. Ty jo, tomu říkám spotřeba! :D Akorát nechápu, jak je možné, že jsi spotřebovala jen 2 tělové peelingy :-O Já spotřebuju tak 1 měsíčně! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :-D Vydrží mi dlouho a moc se nepeelinguju, to musím přiznat :-D

      Vymazat
  6. Ty jo, některý čísla mě až překvapily - některý (šampony, krémy na obličej), že je jich dost, některý zas, že já jich mám tak dvojnásobek (micelárky, vatové tampony, balzámy na rty, barvy na vlasy, těch mám tak 4násobek :D ). To jde vidět, jak je každej jinej no :)

    Každopádně takhle to zní děsivě, když si člověk uvědomí, kolik utratí za kosmetiku. A to i kdyby bylo vše z levnějších výrobků, tak při tom množství se to nasčítá a asi by se člověk dost divil :D Asi jsi udělala dobře, že jsi to nepočítala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :-D Nákupy jsem si fakt nikdy pečlivě nezapisovala, to mě víc baví právě spotřebováno. Co se týče vatových tamponů, tak já se odličuji někdy jimi, někdy ubrousky, a když to sečteš, tak to zas nízký číslo není :-)

      Vymazat
    2. Já jsem s těma vatovýma tamponama asi trošku úchyl, ale spotřebuju tak dvě ty velký balení za měsíc :D ráno tak 3 na micelárku, večer tak 10, pokud se odličuju + čistím + micelárka. Minimálně jednou týdně cca 10 ks na nehty na rukou a nohou, tak ono mi to dost ubývá :D

      Ale ty ubrousky jsem ještě nezkoušela. Mám je nějak zafixovaný, že se z nich určitě osypu :D

      Vymazat
    3. Cože? :-O Vážně tolik? 10 na odlíčení? :-D Já teda taky někdy spotřebuju hodně - používám ty velký z obou stran, takže třeba 4 jo, ale ono záleží na odličovači hrozně moc. Včera jsem zkoušela novej a nekecám, stačil mi jeden velkej tampon z obou stran, abych odlíčila celé oči naprosto dočista. A to jsem měla tmavý stíny, linku a hodně řasenky. No a s některým odličovačem to jde blbě a furt je tampon špinavý, takže furt měním a měním a třeba ty 4 velký na obličej vyplácám, ale to je spíš výjimka.

      Ubrousky záleží, jak který, a jestli máš citlivou pleť :-)

      Vymazat
  7. Mala by som si z teba zobrať príklad a tú kopu vzoriek by som už mala začať používať :) super článok

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsou čísla, moc hezky zpracovaný článek:-) Já bych v letošním roce dostala ráda nějak pod kontrolu svoje nákupy, protože se mi to doma začíná velmi nebezpečně kupit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) Co se týče nákupů, tak je to těžké, ale jde to! :-)

      Vymazat
  9. No wau, tak to je riadna kopa produktov. Ja nemám ani potuchy, kolko som toho spotrebovala, ale myslím, že by bolo zaujímavé to tento rok sledovať :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavý souhrn :D taková kopa obalů od kosmetiky, tyjo :D ráda bych to viděla na fotce vše pohromadě :) :D

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-D No, myslím, že to by po mně nikdo nemohl chtít, abych skladovala prázdný obaly za celej rok :-D Já se vždycky těším, až to na konci měsíce vyhodím.

      Vymazat
  11. Teda, to jsou docela vysoký čísla. Hlavně ty šampony, také myju klidně až po čtyřech dnech a mám tak sedm dejme tomu. Asi příští rok taky sepíšu :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Páni to je výrobků! Kéž by se mi taky dařilo takhle spotřebovávat! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.