pátek 9. ledna 2015

ROZHOVOR: Petra Lovely Hair

Milé čtenářky,

jsem nesmírně ráda, že dnes mohu publikovat rozhovor s jednou ze svých nejoblíbenějších blogerek, kterou je Petra Lovely Hair.



Petru není třeba nijak dlouze představovat - jsem si jistá, že 99% (nechávám si rezervu :-D ) z vás ji zná. Alespoň tedy pár základních informací: Péťa bloguje již od roku 2011 a v současné době má na blogu téměř 4 100 čtenářů a na Youtube 60 000 odběratelů. Na blogu publikovala více než 1 100 článků, což je velmi slušné číslo :-) Péťa je dvojnásobnou držitelkou titulu Blogerka roku v kategorii Beauty. Blogování a natáčení videí ji velmi baví a podporuje ji v tom i její manžel Míra, který si založil vlastní kanál na Youtube - Mira´s Life. Péťa píše články a natáčí videa na různá témata, ale převládá samozřejmě kosmetika.



No a dost povídání a jdeme na slíbený rozhovor :-)

1. Milá Péťo, předně bych Ti ještě jednou chtěla poblahopřát k obhájení vítězství na Blogerce roku. Ve videu jsi říkala, že jsi to vůbec nečekala. Prozradíš, koho jsi tipovala na vítěze? Jsou nějaké blogy nebo kanály na Youtube, které jsi objevila, až když se dostaly do TOP 10?
Leni, moc Ti děkuji! Já se přiznám, že jsem tipovala Lucku z GTL, která má obrovskou základnu fanoušků na Youtube, nebo Lu ze Svět podle Lu, která zase dělá Fasádu na Streamu, kterou sleduje mnoho lidí. Vítězství proto pro mne bylo ohromným překvapením a jsem za to moc ráda. Musím říci, že všechny blogy a blogerky z TOP 10 znám, většinu i osobně. Jedinou mezerou mám v Lifestyle a hlavně Food kategorii, ty tolik nesleduji.



2. Tvůj manžel Ti hodně pomáhá s články na blogu i při natáčení videí. Bylo to tak od začátku, nebo měl někdy na tyhlety "holčičí záležitosti" skeptický pohled?
Míra je skvělý a podporoval mne a pomáhal mi od začátku. Má pochopení a žádné výhrady většinou nemá, jen když si třeba v drogérii moc dlouho prohlížím rtěnky a podobně, jinak je zlatý! :-D


3. Jaký typ videí natáčíš nejraději?
Nejraději mám určitě Get ready tutoriály a TOP 10, tedy oblíbence za uplynulý měsíc. Nejvíc se ale pobavíme při natáčení společných videí právě s Mírou.



4. Baví Tě víc psaní článků nebo natáčení videí?
Přiznám se, že jak kdy. Někdy mám náladu na článek, jindy zase na video a myslím si, že střídat obojí je ta nejlepší kombinace. V poslední době mne ale asi více baví videa.


5. Kdybys nám měla doporučit pouze jeden jediný produkt z dekorativní kosmetiky a jeden jediný produkt z pečující kosmetiky, jaké by to byly a proč?
Z dekorativky asi řasenku nebo rtěnku, po těch sahám vždycky. Kdybych měla zvolit jen jedno, asi vyberu řasenku :-) Z pečující kosmetiky určitě Konopnou vazelínu od Bione, protože se dá natřít na obličej, oči i rty, je univerzální, příjemná a krásně hydratuje. Bez ní se určitě neobejdu, obzvlášť teď v zimě.



6. Zajímáš se o aktuální trendy v líčení a oblékání a inspiruješ se jimi?
Byla bych špatná blogerka, kdyby mě to nezajímalo :-) Trendy si určitě vyslechnu, pokud se mi líbí, inspiruji se, ale určitě je slepě nenásleduji.


7. Asi úplně nemáš čas sledovat články a videa ostatních blogerek, ale přesto se zeptám - objevila jsi v poslední době blogerku či youtuberku, jejíž blog/kanál opravdu stojí za to a mohla bys nám ho doporučit?
Máš pravdu, času je sice málo, ale přesto si ho ráda udělám. Videa a články ostatních blogerek mne moc baví. Mám několik oblíbených v ČR, které sleduji pravidelně, a několik zahraničních. V poslední době jsem objevila třeba Christen Dominique, která je úžasná, a jsem na jejích videích závislá :-)


8. Víme o Tobě, že pocházíš z Prahy, ale už delší dobu žiješ na vesnici. Nelituješ někdy toho, že nejsi v centru dění, a na všechny akce musíš dojíždět?
Přiznávám, že je to trochu problém. Kvůli tomu, že momentálně nebydlím v Praze, mi uniká spousta nabídek a příležitostí. Avšak nelituji toho, protože mým snem bylo vždy bydlet v přírodě, mít kolem sebe fajn lidi a zvířata, a to se mi splnilo. Hektický pražský život a Prahu mám ráda, ale nemusím ho mít každý den :-)


9. Našla sis v beauty světě kamarádku? Nemyslím teď holky blogerky, které potkáš 3x za rok na nějaké akci a příjemně si popovídáte, ale spíš opravdovou kamarádku, které můžeš zavolat jen tak a třeba se jí svěřit s nějakou soukromou záležitostí?
Nechci to zakřiknout, ale myslím, že ano. Ano, s jednou blogerkou si i voláme a mluvíme o soukromých záležitostech. Bohužel si ale myslím, že člověk musí být hodně obezřetný. Některá "přátelství" bývají falešná a pokud je člověk více vidět, spousta lidí jen kouká, jak se na něm přiživit a využít ho. Navíc takové to různé blogodrbání mne nebaví, proto už ani moc nepřispívám do diskuzí mimo mé platformy. 

Jinak ale musím říci, že na akcích se potkávám s opravdu fajn lidmi. Jsem přesvědčena, že kdybychom bydleli blíže, stali by se z nás i kamarádi. Jsem společenský člověk a mám ráda lidi, ale vzhledem ke zkušenostem jsem už dost nedůvěřivá, i když i ve svém věku stále trochu naivní :-)



10. Moje poslední otázka se týká spoluprací. Jako známá blogerka o ně nemáš nouzi :-) Přišel Ti někdy takový návrh na spolupráci, žes jen nechápavě kroutila hlavou? Některým blogerkám chodí třeba nabídky na testování erotických pomůcek. Stalo se Ti taky někdy něco podobného? Poděl se s námi o veselou historku z natáčení :-)
Překvapivě jsi se strefila, přišla mi nabídka na otestování erotické pomůcky :-D Mně se to příliš nelíbilo, ovšem Míra byl nadšený a prohlásil, že by mi s testováním pomohl :-D Já jsem to ale samozřejmě odmítla. Věřím ale, že takový článek by si našel spoustu čtenářů, a že by populární byl :-D 



Nabídek mi chodí opravdu hodně a řekněme, že minimálně tak polovina bývá nesmyslná, nevýhodná nebo zcela mimo zaměření blogu. Celkově přijímám opravdu jen malý zlomek nabídek. Některé e-shopy či firmy mají pocit, že blogerka by je měla ještě prosit, aby jí dali zadarmo třeba zubní pastu. Vůbec nechci znít nevděčně, moc si všech nabídek vážím, ale myslím, že tohle by se v ČR mělo změnit. V zahraničí spolupráce fungují na úplně jiné úrovni a firmy by si měly uvědomit, že blogy nejsou reklamní prostor zdarma na kdejakou hloupost. Ovšem kdo tuhle změnu může udělat, to jsou jen blogerky samy. Dokud budou přijímat všechny spolupráce, pak se toho nemá moc šanci změnit. Měly bychom držet více při sobě v tomto směru, ale místo toho se však často drbe a závidí, což mě na české scéně docela mrzí.



Já však musím za sebe prohlásit, že mám s firmami, se kterými spolupracuji, velice vřelé a dlouhodobé vztahy, a spolupráce je tím pádem výhodná pro obě strany. Navíc se jedná o výrobky, kterým věřím, a sama je používám. Nikdy bych si nedovolila doporučit něco, co nemám ráda jen proto, že jsem to dostala k recenzi. 


Peti, ještě jednou Ti moc děkuji za zaslání odpovědí na mé otázky a za svolení k půjčení si fotek z Tvého webu www.petralovelyhair.com.

Moc Ti děkuji za rozhovor, všem čtenářům za přízeň a přeji vše dobré v novém roce 2015!


30 komentářů:

  1. Leni krásný rozhovor. Peťka je fakt skvělá a v tomto rozhovoru mne to ještě více utvrdilo. Chtěla bych v jejím věku vypadat jak ona, už teď vypadá mladší jak já achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit :-) Tedy s první částí komentáře - ty vypadáš také skvěle! ;-)

      Vymazat
  2. Milá Leni,

    chtěla bych Ti ještě jednou poděkovat za krásný rozhovor a pro mne velice zajímavé otázky. Bylo mi ctí a moc děkuji Tobě i všem ostatním za podporu. Moc si vážím toho, že sis dala tak záležet. Fajn den všem!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý rozhovor :) Musím mrknout na tu blogerku, jak ji Péťa zmiňuje, abych byla taky v obraze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Už jsem taky koukala, ale zatím jen tak zběžně, musím si pustit nějaké video od slečny :-)

      Vymazat
  4. Milá Leni,

    krásný rozhovor! Peťu i Míru znám, jsou to zlatý lidi. Vlastně tak přemýšlím, jestli jsem někdy poznala někoho tak bezprostředního jako Peťa a někoho tak vtipnýho jako Míra. Jdou k sobě neuvěřitelně dobře. Jde z nich klid a zároveň je s nima sranda. Ideální dobíječi baterií (i když ona mě vždycky akorát tak nasere jak je krásná :-D). Ale děkuju za rozhovor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za krásný komentář, Luci :-) To musím souhlasit, hodí se k sobě :-) Péťa krásná je, ale ty rozhodně taky ;-)

      Vymazat
  5. Děkuju, ale radši to nebudeme srovnávat...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale! :-D Každá máte svoje kvality ;-)

      Vymazat
  6. Velmi pěkný rozhovor, Petru mám ráda, je mi sympatická :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní rozhovor Leni :) Péťu taky sleduju, patří mezi moje nejoblíbenější

    OdpovědětVymazat
  8. Super rozhovor, dobře sestavené otázky a pěkné odpovědi. Péťu sleduju pravidelně už dost dlouho a právem si zaslouží titul Blogerky roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, to mě těší :-) a souhlasím

      Vymazat
  9. Super rozhovor, moc se mi líbí tvoje otázky.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. Pěkný rozhovor. Snad nejlepší, co jsem kdy s Petrou četla. Díky tomu, že ho Petra sdílela, objevila jsem tvůj blog. A moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Mockrát děkuji, to mě těší ♥♥

      Vymazat
  11. super skvělý :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi prijemny rozhovor. Petu casto ohovaraju, ze je namyslena, ale podla rozhovoru to je vcelku prijemna baba.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc :-) Petru osobně neznám, ale co mohu soudit z naší e-mailové komunikace, tak je velmi vstřícná, příjemná a v pohodě :-)

      Vymazat
  13. Moc hezký rozhovor, líbí se mi tvoje neokoukané otázky.

    OdpovědětVymazat
  14. Rozhovor byl úžasný!!! Péťa je skvělá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.