úterý 13. ledna 2015

Recenze: L´Oréal Skin Perfection Hydratační korekční péče pro dokonalou pleť

Přeji pěkné dopoledne a hlásím se s první letošní recenzí :-)

Dnešní článek bude věnován recenzi na Hydratační korekční péči pro dokonalou pleť od značky L´Oréal. Když jsem krém dostala na zrecenzování, byla to v České republice žhavá novinka. Nyní už je dostupný v drogériích a v e-shopech a jeho cena se pohybuje od 230 Kč do 300 Kč. Konkrétně v DM jsem ho viděla za 230 Kč. A reklamu mu dělá Blake Lively :-)



Ještě bych chtěla říct, že jsem krém sice dostala na zrecenzování, ale nejedná se o spolupráci týkající se blogu. Nabídka mi přišla do e-mailu a byla jsem vybrána na základě informací, které jsem vyplnila v dotazníku. Recenzi na krém píšu zcela dobrovolně, nebyla jsem o ni požádána, ani nejsem samozřejmě nijak podplacena :-)


Krém toho slibuje poměrně hodně:

  • hydrataci po celých 24 hodin
  • viditelné zlepšení kvality pleti
  • stažení pórů
  • viditelné sjednocení pleti
  • dokonale vypadající pleť
  • pocit úžasně hebké pokožky


Krém je primárně určen pro sušší typ pleti a pro ženy ve věku od 25 do 35 let. Osobně se moc tímto ukazatelem neřídím a spíš spoléhám na zdravý rozum. Krém pro věk 60+ nebo naopak 15 - 20 bych si tedy asi nepořídila :o)

Jak je to u krémů od L´Oréal obvyklé, balení je z těžšího skla a krém mi přišel v papírové krabičce. Oboje je laděno do červeno-bílé barevné kombinace, proti které vůbec nic nemám. Obzvlášť kelímek s krémem se mi moc líbí a působí na mě luxusně. 


Vyfotila jsem i složení. Žádná příroda, ale to by snad nikdo od L´Oréalu ani nečekal :o)


Krém voní velice příjemně a jemně, je to taková luxusní vůně, ze které malinko cítím něco jako sušené bylinky. Konzistence je hutnější, ale krém není v žádném případě mastný. Vstřebává se poměrně rychle a nezanechává pleť mastnou ani ulepenou. Když ho opatrně otočím dnem vzhůru, nevylije se. Zaujala mě i světle růžová barva krému.



Krém používám hlavně na noc, protože jsem na obale nenašla informaci, že by obsahoval SPF. Je ideální na vyživení a zklidnění pleti třeba po čisticí masce, kdy je pleť vysušená nebo podrážděná. Krém je velice jemný a nikdy se mi nestalo, že by mě po něm pleť pálila atd. 



I tak je to podle mého názoru stejně "jenom" krém, takže sjednocení pleti nebo stažení pórů jsem vůbec nepozorovala. Ano, pleť hezky vyživí a zklidní, ale zázraky se od něj čekat nedají. Mně osobně póry neucpává, ani se mi nestalo, že by se mi po jeho použití udělalo víc pupínků nebo něco podobného.

Krém je rozhodně moc fajn a dopoužívám ho, ale myslím si, že se dají sehnat i levnější pleťové krémy s podobným účinkem.

+ krásné luxusní balení
+ příjemná vůně
+ jemná konzistence
+ příjemná aplikace
+ rychlé vstřebávání
+ vyživení pleti

- vyšší cena (poměr cena X účinky)
- nestahuje póry
- nesjednocuje pleť
- viditelného zlepšení pleti jsem si také nevšimla

Krém jsem ráda vyzkoušela, ale další balení si už pravděpodobně nekoupím.

Dnes by mě zajímalo, jestli máte nějaký tip na fajn krém pro smíšenou pleť?

15 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem konečně vlezla do drogerie a viděla jsem tam stojan s těmihle krémy a velkým obličejem Blake :D Krém vypadá hezky, ale za tu cenu bych do něj nešla :) Bohatě si vystačím s konopným od Bione :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já taky čučela na Blake. A ty krémy jsem tam viděla snad poprvé...

      Vymazat
  2. Krém jsem taky dostala stejným způsobem a používá ho mamka. Loreal má ráda a ty krémy jí vyhovují, já zůstanu o olejů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :-) Pro starší pleť si myslím, že jsou tyhle krémy ideální.

      Vymazat
  3. Ja ho tiež chcem oskušať ale mám toľko krémov že sa asi až v lete k nemu dostanem

    pls follow me:
    http://maddestfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto krémy jsem ještě ani neviděla :) Já na pleti žádné pupínky a tak nemám, tak myslím, že mě by i vyhovoval, ale mladá na něj jsem :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-D Myslím, že dělají i verzi pro pleť od 20 let, někde jsem četla recenzi...

      Vymazat
  5. Zaujala mně celá řada, to balení je opravdu luxusní, chtěla bych si pořídit a odzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Řada se mi líbí, pořídila jsem si z ní oční krém, ale zatím jsem ho zkoušela jen asi dvakrát, tak nemám názor. :) A jinak pro smíšenou pleť ideální krém bohužel nedoporučím, protože ji nemám... :/

    OdpovědětVymazat
  7. já mám mastný typ pleti a sérum z této řady mě uchvátilo! :) skvěle mi vyhovuje, mám pocit, že póry jsou opravdu méně viditelnější a jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam naozaj mastny typ pleti a pouzivam ho rano pod make up..vobec sa nelesknem ..konecne som nasla denny krem na svoj typ pleti

    OdpovědětVymazat
  9. Treba me prijde ze na mem obliceji splnil vse, co tam pisi...tedy az na jeden bod. Ale pouzivam ho rano a vecer, uz bez nej nedavam den :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj holky.Ja tento krea a serum pouzim cca 2 mesice a nemuzu rict ze se mi nejak zmenila kvalita pleti spis ji mam hebci a prijemnejsi na dotek ale pory mam stejne jako předtím.Tet mam zalusk na novinku od Vichy idealia tak uvidim cena oproti tomuhle je dost odlisna jsem zvedava na vysledek

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.