středa 21. ledna 2015

Recenze: Garnier 2v1 Posilující odličovač očí

Krásný den.

Odličovač, který dnes zrecenzuji, mám doma a používám poměrně dlouho. Vypoužívala jsem ho téměř celý, aby recenze byla skutečně objektivní. Jedná se totiž o Posilující odličovač očí 2v1 od značky Garnier, který by měl při pravidelném používání po dobu čtyř týdnů posílit a vyživit řasy. 



Odličovač jsem koupila v Rossmannu ve slevě asi za 80 Kč. Zatoužila jsem po něm po přečtení recenze od Anetky, která o něm básnila. Balení je poměrně subtilní a kdybych si nepřečetla, že odličovače je v něm 125 ml, tipovala bych mnohem nižší číslo. 



Odličovač je dvousložkový - horní fialová vrstva je mastnější, spodní čirá je spíš taková vodička. Po zatřepání lahvičkou se vrstvy od sebe opětovně rozdělí poměrně pomalu, takže mohu pohodlně a v klidu nanést odličovač na tamponek. Odličovač nemá žádnou vůni. Na složení mrkněte tady:


Odličovač odličuje skutečně skvěle. Když mám oči nalíčené méně (světlý stín, řasenka), stačí mi k důkladnému odlíčení pouze jedna strana velkého tamponu. V případě, že zrovna odličuji silnější líčení (tmavý stín, linka, několik vrstev řasenky), potřebuji na dočištění ještě druhou stranu tamponu. Jen tak pro kontrolu jsem si oči přejela ještě čistým vatovým tamponkem pokapaným pleťovou vodou a nikdy se nestalo, že by na něm byly ještě zbytky líčení.



Takže co se spolehlivosti a rychlosti odlíčení týče, je tento odličovač úžasný. Odličuji s ním i pleť a také vše v pohodě. Bohužel mu ale musím vytknout jednu věc, kvůli které si ho už nekoupím. Mám posledních několik měsíců poměrně citlivé oči a tento odličovač jim vadí. Nemůžu říct, že by mě v očích štípal, nebo slzely, byly zarudlé a tak dále, ale po odlíčení jsou velmi často takové těžké a podrážděné. Je to nepříjemný pocit. Na obale je uvedeno, že odličovač je vhodný i pro nositelky kontaktních čoček, takže je mi divné, že mé oči tak dráždí, protože čočky nenosím.

Bohužel jsem si žádného posunu k lepšímu na svých řasách nevšimla. Nemám ani tak problém s hustotou svých řas, ale spíš s tím, že jsou poměrně krátké a rovné. Neregistrovala jsem, že by rostly rychleji či vypadaly lépe.



Pokud jste tento odličovač měly nebo máte doma, budu moc ráda, když mi napíšete, jak vám vyhovoval, a zda vám taky podráždil oči. 

11 komentářů:

  1. Me lakal jen kvuli rasam, ale nevim no. Nekde jsem cetla, ze ucinkuje a u nekoho zas bez vysledku.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já snad četla jen u Anety, že jí zafungoval... :-)

      Vymazat
  2. Pro mě naprostý mučící nástroj, co se mi snažil vyžrat oči. Takže já už nikdy tento odličovač nekoupím. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem četla kdysi tu recenzi a chtěla jsem si odličovač pořídit, ale asi to neudělám. Líčím se málo, takže mi stačí micelárka a nechci doma skladovat něco, co skoro nebudu používat.Plus samozřejmě při občasném používání mi řasy nevyrostou, ani kdyby to fungovalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :-D Myslím si, že bez tohoto odličovače se člověk klidně obejde.

      Vymazat
  4. Tento odličovač jsem nezkoušela, ale právě mám už 2.balení dvoufázovýho odličovače od Garnieru, ale ten je modrý a odličuje perfektně a v očích neštípe :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem kdysi taky měla. Neštípal, ale na můj vkus byl hrozně mastný.

      Vymazat
  5. Musím říct, že mně vyhovoval, sice jsem nezaznamela výsledek ohledně posílení řas, ale dobře odlíčil a kupodivu mi oči nijak nepodráždil.

    OdpovědětVymazat
  6. ten jsem ještě nezkoušela, ale vypadá dobře'

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.