čtvrtek 15. ledna 2015

Recenze: Avon Hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie

Přeji pěkné dopoledne a úspěšný dnešní den všem :-)

V dnešním článku se dozvíte, jaký názor mám na hydratační pleťovou masku s ovocem acai a plody z Amazonie od Avonu.



Masku seženete buď klasicky přes Avon lady nebo na e-shopech. Její cena záleží na tom, jestli je zrovna v akci, ale myslím si, že za plnou cenu katalogovou kosmetiku snad nikdo nekupuje :-) Cena této masky se momentálně pohybuje od 60 do 160 Kč a obsah je 75 ml. Moc se mi líbí fialovo-zlaté balení.

Maska by měla pleť osvěžit a zklidnit a dodat jí rozzářený a svěží vzhled. Maska se nanáší na vyčištěnou pleť a nechává se 10 minut působit. Poté by se měla setřít ubrouskem a opláchnout. Masku je ideální používat maximálně dvakrát týdně.



Maska a vlastně celá řada Amazonian Treasures od Avonu nádherně voní. Nevím, jestli takhle voní acai nebo plody z Amazonie, ale ta vůně je naprosto dokonalá a dovedu si představit, že bych používala stejně vonící parfém. Je to sladká, ale zároveň šťavnatá vůně, taková ovocně-bonbonová. Konzistencí se jedná o hustý světle fialový gel.



Maska mě na obličeji po nanesení pálí. Není to ale úplně nepříjemné - popsala bych to jako něco mezi pálením a hřejivým pocitem na pleti. Maska se po pár minutách částečně vstřebá a na obličeji zůstane lepkavý film. Lepí to fakt hodně, takže si moc nedovedu představit stírat zbytky masky suchým ubrouskem. Jako většinu masek ji prostě smyji vlažnou vodou

Co se týče účinku, tak u mě hodně záleží na tom, jakou mám momentálně pleť. Když je spíš mastnější a mám pupínky, tak mi maska pleť nijak nepodráždí, ale kromě vyhlazení s ní nic neudělá. 

Když mám pleť sušší třeba kvůli mrazu, sluníčku, nebo zkrátka jakkoli podrážděnou, maska mi absolutně nevyhovuje. Každopádně určitě nesouhlasím s tím, že maska je hydratační - už z toho důvodu, že je v ní alkohol. Pleť mám po smytí masky lehce červenou a staženou. Jediný pozitivní efekt, který pozoruji, je znatelné vyhlazení pleti. Pleť je tedy hebká na dotek, ale zároveň je stažená. Nevím, jestli se to vzájemně nevylučuje, ale přesně takový pocit mám, když si přejedu rukou po obličeji.




+ krásné balení
+ dobrá cena (při koupi masky v akci)
+ nádherná sladká vůně
+ vyhlazení pleti

- pálení pleti po nanesení
- lepivý film na obličeji
- žádná hydratace
- podrážděná pleť po smytí masky
- vysušená a stažená pleť po smytí masky

Masku jsem dávala na vyzkoušení i mojí ségře a měla na ni úplně totožný názor jako já.

Masku nemohu doporučit. Podle mého názoru je poměrně agresivní a hlavně vůbec nehydratuje. Oceňuji na ní nádhernou vůni a pocit hladké pokožky po smytí masky, ale to mi ke spokojenosti nestačí. Podruhé si ji určitě nekoupím.

Poslední dobou mi skoro žádné masky nevyhovují - buď mi s pletí neudělají vůbec nic, nebo sice čistí výborně, ale obličej mám po smytí masky podrážděný a vysušený. Budu moc ráda, když mi napíšete tip na vaši oblíbenou masku (ať už čisticí nebo výživnou), která je jemná a zároveň účinná. Docela i uvažuji, že bych si začala masky vyrábět sama... Zkoušely jste nějakou vyrábět doma? Hezký den ♥

7 komentářů:

  1. Já když nevím co by, prostě si na obličej napatlám zkrystalizovaný med :D Nepodráždí, ale hezky zjemní. Nepřijde mi, že by do hloubky čistil, ale pokud ho nechám na obličeji dýl, trochu stáhne pupínky. Jinak na domácí míchání masek nejsem, jsem totiž hrozně líná :D Tahle maska z Avonu mě zaujala, když jsi začala popisovat vůni a už jsem si říkala, že budu hledat Avon Lady, ale nakonec ušetřím. Škoda, obal vypadá taky pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to je nápad :-) Já jsem si taky na obličej dávala dřív med a nebylo to vůbec špatný :-) Maska voní nádherně, jak jsem psala, klidně bych používala parfém s touto vůní :-D

      Vymazat
  2. Z této řady jsem měla krém na ruce a ten byl skvělej :) souhlasím, že voní fakt nádherně
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krém bych možná vyzkoušela, když bych na něj narazila v nějaké akci :-)

      Vymazat
  3. Skus pletove masky od znacky Repinol'A mne velmi vyhovuju, maju rozne varianty s tea tree, harmancekom, levandulou.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký večer, zajímalo by mě, zda máte zkušenosti s touto maskou: http://www.misshashop.cz/missha-skin-essential-sheet-mask-bird-s-nest-1245.html? Vypadá dost zajímavě! Chtěla bych nějakou na tento způsob zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel nemám. Od Misshy jsem ještě nic neměla.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.