neděle 25. ledna 2015

Pro mě ne, pro sušenky ano

Přeji pěkné dopoledne.

V dnešní recenzi budu hodnotit tělové mléko, které mně osobně nevyhovuje, ale jsem si jistá, že mnoha lidem vyhovovat bude. Jedná se o hydratační tělové mléko s ureou od Garnier.


Mléko jsem koupila ve slevě za 50 Kč. Má 250 ml a jak už u Garnier bývá zvykem, existuje i ve větší 400 ml verzi. Mléko velmi příjemně voní - parfemaci bych označila jako čistou a neutrální. Konzistence je tužší a já osobně bych určitě toto mléko nenazývala mlékem, ale spíš krémem, a umístila bych ho rozhodně do kelímku. Z lahve se totiž už od začátku používání VELMI špatně dostává. 


Při aplikaci nejdřív mléko působí tak, že půjde velmi dobře rozetřít a dobře se pak i vstřebá. Bohužel zdání klame. Čím víc mléko roztírám, tím to jde hůř. Na pokožce zůstávají takové divné cucky, které vypadají jako z vosku. Hodně mi vadí také to, že mléko se nikdy zcela nevstřebá a moje pokožka je po večerním mazání ulepená ještě po celý následující den.


Musím ale uznat, že pokožka je opravdu hydratovaná, protože ještě při dalším koupání ze sebe smývám zbytky mléka. Schválně jsem si vyhledala na internetu recenze tohoto tělového mléka. Z ohlasů jsem pochopila, že mléko vyhovuje zejména velmi suché, svědící či atopické pokožce. Dokonce jsem četla, že někomu toto mléko připadá velmi lehké a maže se s ním několikrát denně. Naopak od lidí s normální pokožkou jsem četla negativní hodnocení - psali, že mléko se špatně vstřebává a zanechává hodně ulepenou pokožku.


Já mléko používám jen párkrát do týdne, a to většinou jen na sušší či čerstvě oholená místa. Už si ho podruhé určitě nekoupím. Myslím si, že bude spíš vhodné pro ty, co milují každodenní mazání se tělovým máslem nebo olejem, a mají opravdu hodně vysušenou či přecitlivělou pokožku.


+ příjemná vůně
+ mléko je vhodné pro citlivou a vysušenou pokožku
+ opravdu velmi dobře pokožku vyživí

- obtížně se roztírá 
- špatně se vstřebává
- zanechává ulepenou pokožku
- špatně se dostává z obalu kvůli hodně hutné konzistenci

9 komentářů:

  1. Tak to nebude nic pro mě, škoda. Zrovna nedávno jsem šla kolem regálu s tělovými mléky a tohle mě docela zaujalo. Nevadí, aspoň dodělám zbytky :D Mamka miluje Garnier v červeném kelímku. Já ho sice použila jen párkrát na ruce, ale i na ty mi vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vyhovoval zas ten růžový :-) Bílý je ale fakt až moc výživný na můj vkus.

      Vymazat
  2. To jsem kdysi měla (asi v době své mánie na Garnier mléka, to jsem vyzkoušela prakticky všechna... :D). Bylo fajn. Zase bych si od nich nějaké mohla koupit, ale jsem teď nějak líná se mazat... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda! :-D Třeba by tě to zas začalo bavit s tímto mlékem, když ti dřív vyhovovalo :-)

      Vymazat
  3. Škoda, jak jsem viděla nápis pro sušenky už jsem si na něj dělala zálusk, ale úplně nesnáším mléka, která se nechcou rozetřít! :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to jedna z nejprotivnějších vlastností tělových mlék a krémů...

      Vymazat
  4. Suchá pokožka mně teď přes zimu docela trápí, ale hodně mně odrazuje právě to obtížné roztírání, takže asi nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná na vysušené pokožce by se mléko roztíralo a vstřebávalo líp, ale těžko soudit...

      Vymazat
  5. Super tip, díky moc, po tělovém mléku se ráda podívám. Máš ale štastnou ruku na slevy :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.