úterý 27. ledna 2015

Novinky v mé sbírce parfémů

Přeji hezký den.

Jak už napovídá nadpis, dnes si budeme povídat o parfémech :-) Ukážu vám několik novinek z mé sbírky - a vlastně nejen novinek, některé vůně mám už delší dobu, ale na blogu jsem se o nich ještě nerozepisovala.

Oriflame: Amber Elixir



Eau de Parfum, 50 ml
Hlava: mandarinka, černý rybíz, hrozny
Srdce: heliotrop, mandle, pivoňka
Základ: pižmo, santalové dřevo, jantar

Tento parfém jsem si oblíbila natolik, že jsem ho zařadila mezi své TOP kosmetické produkty za rok 2014. Je to nádherná vůně. Popsala bych ji jako hřejivou a elegantní. Ovoce z ní vůbec necítím, spíš ty mandle a jantar. Typově bych řekla, že se spíš hodí pro ženy 30+, ale já osobně se tímto neřídím. Výdrž je velmi slušná a parfém mi vždy na hodně dlouho provoní šálu nebo šátek :-) Amber Elixir jsem kupovala v sadě s tělovým krémem a řasenkou za 399 Kč. Plná cena v katalogu Oriflame je 749 Kč.

Avon: Be Joyful



Eau de Toilette, 30 ml
Hlava: mandarinka
Srdce: gerbera
Základ: vanilka

Vůni jsem si koupila jen proto, že byla v katalogu v akci za 69 Kč. Očekávala jsem, že to bude sladká (vanilka) toaletka se svěžím podtónem (mandarinka). Bohužel mě zklamala. Vůně na mě působí hodně levně, vlezle a až trošku záchodově. Avon má některé vůně výborné (třeba řada Today... je luxusní), ale tato se podle mého názoru absolutně nepovedla.

L´Occitane: Verveine Agrumes



Eau Fraîche, 50 ml
Hlava: citron z Kalábrie, grapefruit ze Sicílie
Srdce: verbena
Základ: cedr

Tahle vůně bude báječná na léto. Je nekomplikovaná a svěží. Cítím z ní vyloženě jen citrusy a verbenu, což mi naprosto vyhovuje. Výdrž je slabší. Momentálně není v L´Occitane tato verze dostupná, ale na e-shopu mají balení 100 ml a 150 ml, pokud by měl někdo zájem :-) Já jsem svou padesátku kupovala přibližně za 500-600 Kč.

Giorgio Armani: Sì



Eau de Parfum, 100 ml
Hlava: černý rybíz
Srdce: frézie, růže
Základ: dřevěné tóny, ambroxan, pačuli, vanilka

Jedná se o elegantní květinovo-dřevitou vůni. Je sladká, ale ne nijak přeslazená nebo levná. Z výdrže jsem trošku na rozpacích - já ji na sobě moc dlouho necítím, ale mé okolí ano. Prý je to normální, ale já si prostě kupuji parfém kvůli sobě, abych tu krásnou vůni cítila, a ne aby ji cítilo okolí. Ach jo. Kupovala jsem přes kamarádku za 500 Kč, běžná cena je 1500 Kč a výš.

Adidas: Floral Dream



Eau de Toilette, 30 ml
Hlava: bergamot, karafiát
Srdce: majská růže, lilie
Základ: Tonka, vanilka

Přiznám se, že jsem dlouho vůně od Adidasu měla zafixovány jako sportovní a obyčejné vůně pro patnáctileté slečny. Floral Dream ale vůbec sportovní není. Je to krásná květinová vůně se skvělou výdrží. Pro mě je to vůně, která mi zlepšuje náladu, a cítím se s ní skvěle. Kupovala jsem ji za 200 Kč, momentálně se dá sehnat na internetu za cenu od 90 Kč výš.

Oriflame: Seductive Musk



Eau de Toilette, 50 ml
Hlava: růže
Srdce: pižmo
Základ: kašmír

Seductive Musk je momentálně moje nejoblíbenější vůně. Mám ji v práci a voním se s ní několikrát denně, protože se jí nemůžu nabažit :-) Je to nádherná hřejivá vůně, taková až zachumlávací. Nevím sice přesně, jak voní kašmír, ale při vyslovení tohoto slova si vybavím přesně takovou vůni, jakou je Seductive Musk. Výdrž je průměrná. Kupovala jsem ji v sadě se sprchovým gelem a krémem na ruce za 349 Kč. Běžná cena je od 500 Kč výš.


To byly všechny voňavé novinky, které jsem vám chtěla ukázat :-) Máme nějakého společného oblíbence? Napište mi :-)

13 komentářů:

  1. K tomu jak píšeš, že vůni na sobě necítíš - jsem dostala asi před rokem od paní v parfumerii přednášku o tom, že svou ideální vůni na sobě cítit nemáš (ale ostatní ano), protože to znamená, že pro tebe nemá vůně "rušivé" tóny, které by tě celý den otravovaly. Já mám svou ideální Escadu Cherry in the air a taky ji na sobě necítím, ale ostatní prý ano :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já vím, slyšela jsem něco podobného. Ale jak jsem psala - nemůžu si pomoct, vůni si kupuji kvůli sobě, abych ji cítila já. Že voní okolí je mi upřímně řečeno celkem jedno :-D

      Vymazat
  2. Me nikdy nelakaly Avon, Oriflame, Adidas apod.vůně, už jako pubertacka jsem se voněla "těma lepšíma/rozumej drazsima. Mně přijde, že to většinou jde strašně poznat, ten rozdil... cítím jen alkohol. Koupila jsem si na domácí voneni v nějaké superakci Christinu Aquileru a Katy Perry a obe voní hezky, ale prostě tak drogerkovsky a jinak, neumím popsat... mám ráda vůně Armani a CK, Dior a Gucci... ucim se mit rada ty klasiky jako Chanel, Guerlain, YSL, tak uvidime, kam se s tím dostanu :-D Každopádně ta Armani Sí je úplně skvělá, od jejího uvedení ji miluju :-) a za 500, to mi ani neříkej :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit. Z většiny vůní od Avonu, drogérie atd. taky cítím takovou divnou "pachuť", ale určitě se dají najít vůně, u kterých by to člověk nepoznal a voní luxusně. V pubertě jsem taky toužila po značkových vůních - už asi od patnácti jsem chtěla Hypnose od Lancome a byla jsem nejšťastnější na světě, když jsem si ji z první výplaty konečně pořídila :-D

      Vymazat
  3. Ani jednu z těch vůní neznám. Ale tou citrusovou jsi mi připomněla jednu od Oriflame, kterou jsem měla před x lety od kamarádky a voněla šíleně dezinfekčně, ale na léto se dala :D Já si na drahé vůně nepotrpím, používám už několik let Bruno Banani Pure woman a každý mi ji chválí. Z katalogů moc nenakupuji, jen teď mám v zásobě Weekend od Oriflame a hrozně se na ni těším, voní hezky jemně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Některé vůně se vážně "povedou". Na Bruno Banani jsem četla chválu. Weekend mi taky voní, připomíná mi nějaký parfém z parfumérie, je to pěkná čistá vůně :-)

      Vymazat
  4. Armaniho bych strašně chtěla vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zkušenost mám jen s vůní Amber Elixir, ale to nebyl šálek mojí kávy, tak putovala dál. Avon Joyful jsem měla, ale připomínalo mi to osvěžovač na WC, vonět jsem se s ní nedokázala. Jinak Seductive Musk mám taky a fakt moc mi voní, až se mi do ruky dostane katalog,tak budu muset vyčíhat nějakou akci a pořídit si další balení:-)
    No a vůně od Adidas mám ráda, na léto se s nimi šplíchám pořád, už od puberty mám hodně oblíbenou růžovou Adidas Fruity Rhytm:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem měla vědět, než jsem si ji koupila :-D Ani za těch 69 Kč nestála...
      To jsem ráda, že ti taky voní, taky ji miluju ♥

      Vymazat
  6. Sí je naozaj úžasný!!! Ostatné nemám vyskúšané :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu voňavku Amber měla kamarádka a vždycky jsem to z ní cítila celý den :) Jinak já osobně jsem žádnou z těchto vůní neměla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.