pátek 2. ledna 2015

Nejlepší kosmetika roku 2014

Přeji vám krásný druhý den roku 2015 :-) 

V dnešním článku vám představím kosmetiku, která mi v roce 2014 vyhovovala úplně nejvíc. Rozdělila jsem kosmetiku do kategorií a v každé určila svého favorita. Pokud jsem si v některé kategorii favorita nenašla, jednoduše jsem ji neuváděla.

Pokud vás zajímá, jakou kosmetiku jsem měla nejradši v roce 2013, tak klik sem.

Sprchový gel



Nejvíc jsem si oblíbila sprchové gely od Dermacolu z řady Aroma ritual. Jsou husté a gelové, takže k umytí celého těla stačí malé množství produktu. Nevysušují pokožku a hlavně ty boží VŮNĚ. Měla jsem už všechny verze kromě nejnovější kávové, na kterou si také brousím zuby. Nejpříjemnějšími vůněmi pro mě byly vodní meloun, sladké mango a hrozny s limetkou. Sprchové gely seženete běžně v drogériích za 40-60 Kč.

Šampon



Co se týče šamponu, tak bylo docela náročné vybrat ten, který mi vyhovoval nejvíc. Mám totiž velmi citlivou pokožku hlavy, která mě po většině šamponů svědí, navíc se mi hodně často dělají i lupy. Po hloubkově čisticím šamponu od Baley lupy sice nezmizely, ale pokožka mě svědí rozhodně méně než po jiných šamponech. Šampon krásně voní, úžasně pění a vlasy velmi dobře umyje, i když je mám mastné nebo hodně nalakované. No a stojí jen 40 Kč, což je příjemný bonus.

Péče o vlasy



Žádný kondicionér ani maska mě v tomto roce nezaujaly natolik, abych je zařadila do kategorie TOP. Musím ale zmínit jiný produkt z vlasové péče, kterým je olej od Glisskur. Nádherně voní, vlasy krásně zjemní a vyživí a také usnadňuje rozčesávání před umytím. Psala jsem o něm už v článku o nejlepší kosmetice za rok 2013 a na 99% si ho koupím znovu. Seženete v Rossmannu za 150 až 200 Kč.


Krém na ruce



Asi nikoho moc nepřekvapí, že mi nejvíce vyhovovaly krémy na ruce od L´Occitane. Nádherně voní, jsou skvěle výživné a pomalu ubývají. Podle mého názoru je nejlepší klasická verze s bambuckým máslem. Různé další verze a limitky mám taky ráda, ale přece jen jsem zpozorovala, že krémy jsou trošku řidší a méně výživné - ale i tak jsou skvělé. Rozhodla jsem se, že přestanu skupovat a posléze se rozčilovat s levnými krémy z drogérie, které mají možná krásný obal a vůni, ale účinek téměř žádný, a koupím si pořádný krém na ruce od L´Occitane - konkrétně tento.

Tělový krém



Moc ráda jsem používala tělová másla z limitek od Alverde. Nádherně voní, skvěle vyživí pokožku a také oceňuji jejich rychlé vstřebávání.

Antiperspirant



Miluju, miluju, miluji antiperspiranty od Secret. Na hruškovou verzi jsem psala i samostatnou recenzi. Jsou funkční absolutně celý den a nádherně voní. To je vše, co od antiperspirantu čekám. Koupila jsem za 190 Kč na dnes bohužel již neexistujícím e-shopu Plum Foolery. 

Korektor



Korektorem roku volím jednoznačně Fit me od Maybelline. Čím déle ho mám, tím víc ho mám ráda. Zakryje nejen kruhy pod očima, ale i pupínky. Není vůbec hutný, neleze do vrásek, ani nezvýrazňuje šupinky či zvětšené póry. Odstín 15 je dokonale světlý. Kupovala jsem ho v akci 1+1, takže mě vyšel ani ne na stovku. Běžná cena je kolem 120-150 Kč.

Oční stíny



Nejvíc jsem si oblíbila paletku Essential Day to night od Makeup Revolution. Obsahuje pro mě naprosto vyhovující odstíny, stíny mají konzistenci tak akorát - ne moc suché, ne moc krémové, na víčkách mi vydrží celý den i bez báze a neslévají se. Paletka stojí na e-shopu Makeup Revolution 179 Kč.

Řasenka



Minulý rok jsem nejraději používala řasenku Maxi lash od Oriflame - dokonce jsem si koupila další balení, což se mi moc často u kosmetiky nestává. Řasenka má pružný hřebínkový aplikátor, přičemž jedna strana hřebínku řasy prodlouží a druhá zahustí a natočí. Naprosto geniálně vymyšlené. Řasenka neopadává, je intenzivně černá a zkrátka mi vyhovuje po všech stránkách. Koupila jsem ji ve slevě za 80 Kč, běžně stojí kolem 200 Kč.

Tvářenka



Nejoblíbenější tvářenkou se stala tato kráska od Milani v odstínu 01 Amber nectar. Produkt se dá používat jako tvářenka, bronzer a údajně i pudr a rozjasňovač - to možná tak pro tmavou pleť. Já Amber nectar používám klasicky jako tvářenku a nemůžu si ji vynachválit. Nemám příliš v oblibě výrazné tvářenky, proto mi naprosto vyhovuje jen lehký přirozený nádech barvy, který tato tvářenka na pleti zanechává. Obsahuje drobný shimmer, který ale není na obličeji příliš vidět. Kupovala jsem za 100 Kč, aktuální cena je 199 Kč. 


Parfém



V roce 2014 jsem nejraději používala parfémovou vodu Amber Elixir od Oriflame. Je to nádherná vůně se skvělou výdrží - popsala bych ji jako hřejivou a luxusní. Líbí se i mému okolí a několikrát se mi stalo, že se lidi divili, že je to fakt JEN Oriflame a ne nic drahého z parfumérie. Stálá cena v katalogu je 749 Kč, seženete samozřejmě i levněji.

Make-up



Co se týče make-upu, tak u mě letos zvítězil Whipped creme od Max Factor. Na podrobnou recenzi se můžete podívat tady. Parádně kryje, jen na velké pupínky je potřeba ještě trocha korektoru. Výborně se nanáší a poté přizpůsobí pleti. Jen bych ocenila světlejší odstín - 50 Natural je na mě trošku tmavší, ale pokud máte normální barvu a nejste úplně bílé, mohl by vám vyhovovat. Není vůbec oranžový ani žlutý, řekla bych, že má úplně neutrální odstín. Více fotek v recenzi :-) K dostání v Rossmannu a DM za 300-400 Kč.

Laky na nehty



V loňském roce jsem velmi ráda používala pískové a cukrové laky od Gabrielly Salvete. Nezamilovala jsem se do nich natolik, že bych musela skoupit všechny laky, co jsou v nabídce (obzvlášť když ty laky jsou čím dál dražší), ale několik odstínů jsem si koupila a jsem s nimi spokojená. Jsou krásné hlavně na delších nehtech. Odlakovávání není žádná lahůdka, ale mně osobně jdou hůř odlakovat laky se třpytkami než pískové a cukrové. Kupovala jsem je za 54 Kč v Rossmannu, běžná cena je 90-100 Kč.


Štětec



Mým nejoblíbenějším štětcem v roce 2014 byl určitě flat top od Petry Lovely Hair. Tato růžová verze už není v prodeji, ale nepochybuji o tom, že štětce z nové řady jsou také kvalitní. Štětec jsem používala na make-up a pudr a na oboje byl moc fajn. Některé slečny s ním měly různé problémy, já jsem však naprosto spokojená a nemohu mu vytknout vůbec nic.


Jaká byla vaše nejoblíbenější kosmetika v loňském roce? Shodneme se v něčem? :-)

20 komentářů:

  1. Oblibenou kosmetiku teprve chystam. Tvarenka vypada uzasne :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné zhrnutie. Suhlasim s Aroma ritual - su perfektné, no najviac mi aj tak vonia belgická čokoláda s pomarančom. Taktiež masielka od Alverde su skvele, podarovala som ich ženám v mojej rodine pod stromček. A laky na nechty Sugar sú tiež super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že máme podobný vkus ;-)

      Vymazat
  3. Vůni Amber znám, měla ji spolužačka a vždycky jsem to z ní i po celém dni cítila :). Dermacol sprcháče mám teď 2 taky a super :). Ty krémy od Loccitane by se mi líbily
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Sprcháče od Dermacolu mám ráda, nejvíc mi voní kávový - dvě balení už mám spotřebovaná a další jedno v zásobě. Olejíček od Gliss Kuru je super, taktéž už mám koupený do zásoby:-) Tělová máslíčka Alverde hodnotím taky jako velmi povedené. A laky GS jsou krásné:-)
    Na tu tvářenku Milani jsi mně mně docela nalákala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to jsi mě na ten kávový hodně nalákala :-D Furt si říkám, že sprcháčů mám dost a že ho nepotřebuju, ale stejně si ho nakonec asi koupím :-D Co se týče Milani, tak doporučuji počkat na slevy či výprodej, já tam nakoupila spoustu věcí za pár kaček a kromě laků na nehty, co mi špatně drží, jsem víceméně se vším spokojená.

      Vymazat
  5. Mám ozkoušený jen šampon a makeup. Šampon jsem používala, když jsem měla hodně mastné vlasy. Nikdy jsem ho ještě netestovala v kuse, takže se na to teprv chystám. Bohužel nedávno jsem po něm zas sáhla a přišlo mi, že mi dost vymyl přeliv, i když od barvení už uběhlo dost týdnů. Na makeup ještě pořád nemám názor. Taky bych ocenila světlejší odstín a hlavně obecně mám radši BB, takže jsem ho mockrát na obličeji neměla. Co si ale pamatuji, tak byl příjemný, až na to, že jsem s ním zkoušela zakrýt trochu vysušenější místa a hodně mi šupinky zvýraznil. Ale rozhodně mu dám ještě šanci a konečně si na něj snad udělám názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné, že jak je hloubkově čisticí, tak vymývá barvu. Já teď mám už téměř svoji barvu, tak jsem to nemohla otestovat :-)
      Make-up občas malinko šupinky zvýrazňuje, to je pravda :-) Ale mně osobně jak kdy, někdy jsem pod něj nedávala ani krém a bylo to v pořádku... Škoda, že se u nás neprodává ten odstín 45 :-(

      Vymazat
  6. Ten sprcháč od Dermacol mám melounový a je úžasný :) a ty stíny na oči vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sprchové gely od Dermacolu jsou top!

    Štětec od Pery LovelyHair jsem měla a byla jsem spokojená. Plánuji si od ní koupit nějaký další. Mám od ní ještě štětec na pudr, co byl s pouzdrem a jiný nepoužívám.

    Stíny od Makeup Revolution bych také ráda zkusila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :-) Já taky skoro nepoužívám jiný štětec, jen to občas prostřídám s realTechniques.

      Vymazat
  8. Chtěla bych zkusit ty štětce od PetryLovelyHair, ale asi až časem.. Jinak nějaký ten sprcháč od Dermacolu z této řady jsem si chtěla koupit, ale na mě jsou všechny ty vůně příliš sladké :/
    http://theoceansofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nemáš ráda sladké vůně, tak to naprosto chápu :-) Možná snad pistácie není až tak přeslazená...

      Vymazat
  9. Sprcháče od Dermacolu mají krásné vůně, měla jsem snad už všechny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je těžké zůstat u jednoho :-D

      Vymazat
  10. Se sprcháči této řady souhlasím. Nejvíc tedy můžu melounový a pak taky ten jahodový s rebarborou. Štětce od Petry mám taky ráda, mám ale ty bílé. A Whipped Creme je skvělý a nedám na něj dopustit. Zbytek neznám nebo nejsem nijak uchvácena, každopádně skvělý článek, něco podobného taktéž chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, jahodový je taky super :-)
      Moc děkuji :-) Ráda si počtu.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.