neděle 18. ledna 2015

Moje péče o vlasy - novinky (Dove, L´Occitane, L´Oréal)

Krásný den přeji ♥

Už je to nějaký ten pátek, co jsem psala o vlasové kosmetice. Nedávno mi došlo několik produktů, které jsem nahradila novými, a právě o nich vám dnes napíšu pár řádků :-)



Šampon: Dove repair therapy Intense repair shampoo

Šampon je určen na poškozené vlasy, které by měl chránit před dalším poškozením. Slibuje také 5x méně roztřepených konečků. Šampon vcelku příjemně voní - je to taková ta typická Dove vůně. Šampon je hodně krémový. Vlasy umyje skvěle a nemám pocit, že by je vysušoval. Bohužel mě po něm svědí pokožka hlavy. Pokud ale tyto problémy nemáte, mohu vám šampon doporučit.


Kondicionér: L´Occitane Conditioner 5 essential oils

Kondicionér je určen pro citlivou a podrážděnou pokožku hlavy. Měl by se vmasírovat do pokožky hlavy a vlasů, nechat pár minut působit a pak smýt. Na pokožku hlavy ho vůbec nedávám, protože na předních místech ve složení jsou silikony. Mám vyzkoušeno, že silikony mi sice vyhovují do délek vlasů, ale na pokožce dělají neplechu (svědění, lupy, podráždění). Používám tedy kondicionér zkrátka jako klasický balzám do délek. Vlasy se mi po něm rozčesávají stejně dobře jako po jakémkoli jiném balzámu. Příjemně svěže voní a jeho konzistence je spíš řidší. Vzhledem k poměru cena X výsledný efekt mě nepřesvědčil a podruhé si ho nekoupím.


Vlasový olej: L´Oréal professionnel Mythic oil Rich oil

Tento olej slibuje zkrocení neposlušných vlasů. Voní úplně stejně jako maska z řady Mythic oil, kterou jsem také měla. Olej je čirý a středně hustý. Vlasy pěkně uhladí a provoní. Stačí ho malé množství. Mám vlasy hodně suché a používám většinou 3-4 pumpičky na celou hlavu. Není špatný, ale u mě stále vede vlasový olej od Glisskur.


Já doufám, že se vám dnešní článek líbil, a že mi napíšete, zda jste některý z uvedených produktů zkoušely, případně jací jsou aktuálně vaši oblíbenci :-)

9 komentářů:

  1. Od Dove jsem na vlasy snad nikdy nic neměla. Mythic oil doma mám, ale zas tolik ho nepoužívám, protože se snažím spíš dodělat jiný olej, který se sice dává před mytím, ale i tak to nechci přehánět. Ale pokud mám sušší konečky, je fajn jen tak během dne a hlavně vlasy neumastí :) Jinak nic oblíbeného momentálně nemám. Aussie mě zklamalo a spíš dodělávám zbytky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky dlouho ne a asi bych si nic dalšího nepořídila. Tenhle šampon jsem měla doma už nejmíň 2 roky :-D Mythic oil vlasy nezmastí, to je pravda. Tak držím palce s doděláváním zbytků :-D

      Vymazat
  2. Mythic Oil mně hodně láká, ke koupi jsem se ale ještě nedostala a asi ani tak brzy nedostanu, protože vlasových olejů už mám trochu přebytek. Minulý měsíc jsem si v dm koupila další balení oleje Gliss Kur, který je úžasný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé, že ti taky vyhovuje :-) Také si koupím po spotřebování Mythic oilu znovu Glisskur.

      Vymazat
  3. ÁÁ bože Dove milovala jsem tu jeho vůni ♥ to je jediná věc, která mi chybí při přechodu na přírodní kosmetiku. Celkově všechny výrobky Dove. Byla jsem s nimy moc spokojena a nikdy mi nikdo nechválil jak mi voní vlasy. Škoda vše má nějaké oběti no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? No, je pravda, že Dove je hodně chemická kosmetika takříkajíc už od pohledu, takže si myslím, že ta "oběť" za to stála :-)))

      Vymazat
  4. Produkty jsem nezkoušela, ale z této řady Dove mě láká ta maska :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Pokud si ji pořídíš, budu se těšit rozhodně na recenzi :-)

      Vymazat
  5. Ten olejíček od Lorealu jsem měla taky, ale bohužel mi moc nevyhovoval:( Ale hezky voněl:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.