pátek 23. ledna 2015

Moje nejnovější objednávka z Oriflame: První dojmy

Hezký den přeji.

Dnes vám ukážu kosmetiku, kterou jsem si pořídila nedávno z katalogu Oriflame. Konkrétně se jedná o sadu těchto tří věcí za 349 Kč.



Sadu jsem si koupila hlavně kvůli toaletní vodě Seductive Musk, která mě zaujala v jednom z předchozích katalogů. Běžná cena této vůně je přes 500 Kč, takže se to opravdu vyplatilo. Jsem s toaletkou moc spokojená a více vám o ní napíšu v jednom z příštích článků, kde budu ukazovat všechny své nové parfémy.



Další věcí, která byla v sadě, je krém na ruce z řady Milk & Honey, který jsem chtěla také už dlouho vyzkoušet. Mám z této řady už podruhé tělový krém a moc mi vyhovuje. I krém na ruce je báječný. Krásně voní, je hodně výživný a suchým rukám opravdu pomůže.



Na závěr jsem si nechala hodnocení sprchového gelu Parisian Delight o objemu 750 (!) ml. Když jsem si k němu prvně přičichla, byla jsem hodně zklamaná. Vůbec jsem z lahve necítila avizovanou vanilku ani levanduli. Vůně mi připadala zastaralá a taková zatuchlá. Naštěstí při sprchování už je to mnohem lepší. Vůně je jemnější a trošku i tu levanduli cítím. Sprchový gel nevysušuje a myje se mi s ním příjemně.




Celkově tedy mohu říct, že jsem se sadou spokojená. Nejvíc jsem si zamilovala toaletní vodu Seductive Musk, ale i zbylé dvě věci mi vyhovují. Objednaly jste si v poslední době také něco zajímavého z Oriflame či Avonu? :-)

7 komentářů:

  1. Já si objednávala naposledy před rokem od kamarádky z Oriflame vůni, jinak katalogovou kosmetiku ráda nemám. Když katalog vidím, vykoupila bych všechno, ale domlouvat pak to předání atd mě nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, to by mě taky nebavilo... Mně to nosí paní až do kanceláře a když jsem objednávala předtím od jiné paní, tak to zas byla kolegyně v bývalé práci, takže jsme si to předaly vždycky v šatně :-)

      Vymazat
  2. Stejně jako Naire S. mě odrazuje to si to někde najít, objednat, ČEKAT, jít si pro to... radši koupím v drogerce hned :D Takže jsem už pár let nic nekoupila a ani to neplánuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono hodně záleží, od koho objednáváš. Já když objednávala dřív od kolegyně z práce, tak mi věci přišly třeba za 2 týdny. Teď objednám a za 2 dny mi je paní doručí až do kanceláře :-)

      Vymazat
  3. Já poslední dobou z Oriflame buď neobjednávám nebo třeba jen jednu věc. Tu vůni jsem si objednávala asi před rokem, mám jí už jen půlku a pořád patří k mým hodně oblíbeným:-)
    Na článek o nových parfémech se moc těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a já měla za to, že je to novinka :-))) To jsem ráda, že ti taky vyhovuje.
      Moc děkuji ♥

      Vymazat
  4. Já jsem si z Oriflamu objednávala řasenky, který měli být za 49 Kč, ale bohužel byly vyprodaný. Od MilkHoney jsem měla masku na vlasy, která byla skvělá a teď mám odličovač a ten taky krásně odlíčí a v očích neštípe :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.