úterý 9. prosince 2014

Velká recenze dekorativní kosmetiky Makeup Revolution

Krásný den vám přeji, milé čtenářky, a vítám vás u dnešního hodně dlouhého článku.

Když mě oslovil zástupce společnosti Makeup Revolution s nabídkou spolupráce, byla jsem velmi potěšena. Poprvé jsem o této značce kosmetiky četla na blogu Petry Lovely Hair a prvním produktem, na který jsem narazila, byly samozřejmě známé paletky očních stínů. Dále mě zaujaly i rtěnky a sametové lesky na rty, na které Petra také nedávno psala recenzi. Ty odstíny jsou prostě boží! 


Domluva s e-shopem byla příjemná a rychlá. Líbilo se mi, že nebylo třeba splnit tunu nesmyslných podmínek, které si některé firmy kladou. Ačkoli jsem si produkty, které budu dnes recenzovat, nekoupila sama, můj názor tím nebude nijak ovlivněn, a recenze bude jako obvykle stoprocentně upřímná.

Mohla jsem si vybrat kosmetiku zcela dle svého uvážení, a to do částky 400 Kč. Po dlouhém přemýšlení a kombinování jsem se rozhodla pro následující produkty:

Hlavně na paletku a sametovou barvu na rty jsem se moc těšila, a když mi z e-shopu napsali, že mi přibalí ještě malý dárek v podobě další rtěnky v odstínu The One, byla jsem nadšená ještě víc. Paleta odstínů rtěnek je skutečně široká a myslím si, že tady si vybere vážně úplně každý. Mně se líbí minimálně polovina odstínů :-) Drobnou připomínku mám k zobrazení odstínů na webu - v reálu barvy úplně neodpovídají, takže pokud plánujete nákup na tomto e-shopu, určitě doporučuji vygooglit si reálné swatche.



Kosmetika přišla velmi pečlivě zabalená, za což jsem byla ráda, protože jsem se hlavně o paletku trochu bála.


SAMETOVÝ LESK NA RTY

Začnu s recenzí sametového lesku na rty v odstínu You took my love. Toužila jsem po odstínu Rebel, který se mi na první pohled zalíbil v Petřině článku, ale bohužel na e-shopu není k dispozici. Ostatní odstíny ale byly také zajímavé a nakonec jsem si vybrala You took my love, což je výrazná růžová s fialovým podtónem. 



Když jsem si barvu nanesla na rty poprvé, moje reakce byla - wow, tak to je síla! :-D Barva je opravdu velmi sytá a výrazná. Je výborně pigmentovaná. Konzistencí mi připomíná matné krémy na rty od Essence. Aplikátor je klasický houbičkový a zcela dostačující. Po nanesení jsou rty poměrně lesklé, ale po chvilce barva zasychá do matu. Výdrž je velmi dobrá, je to téměř stain. 

Asi po 10 minutách od nanesení jsem obtiskla rty na papír a tohle je výsledek:



Můžete vidět, že část barvy se sice obtiskla, ale její naprostá většina na rtech zůstala.

Běžné jídlo a pití vydrží v pohodě, barva nikam "neutíká" a zkrátka se na ni můžu spolehnout. Není třeba rty každých 5 minut kontrolovat v zrcátku :-) Když jím něco mastnějšího, rtěnka ze středu rtů mizí, ale kontury stále zůstávají nalíčené.




Co se týče minusů, tak ty si myslím, že nikoho nepřekvapí. Barva trochu vysušuje rty a hůř se odličuje. Aby na rtech dokonale vynikla, je potřeba je určitě mít v perfektním stavu. To já bohužel posledních několik měsíců nemám. Ačkoli používám peeling na rty a pravidelně balzám nebo bambucké máslo, mám je pořád suché a takové okoralé. Jak barva zdůrazňuje šupinky, se můžete podívat na následující fotce. Není to žádná tragédie, ale zkrátka si myslím, že na perfektních rtech by byl efekt mnohem lepší :-)



Jak psala už Petra ve své recenzi, k odlíčení je určitě lepší použít odličovací mléko nebo dvoufázový odličovač. I tak jde barva dolů těžko a v podstatě ji ze rtů dostanete oddrolením. Rozhodně ji nesetřete jedním tahem jako normální krémovou rtěnku. Já si obvykle dávám přes barvu ještě průhledný nebo lehce zabarvený lesk - kvůli tomu, že barva rty trochu vysušuje, a lesklejší efekt se mi líbí víc než ten zcela matný. Celkově tento sametový lesk na rty hodnotím pozitivně a pokud máte rty v perfektním stavu - můžu ho doporučit.

RTĚNKY

Jak jsem už psala, 2 odstíny jsem si vybrala sama a jeden jsem dostala.




Klasická rtěnka v odstínu The One

Odstín se mi moc líbí a troufám si říct, že v kombinaci s výrazně nalíčenýma očima mi i sluší.



Rtěnka je příjemně krémová a při nanášení na rty jako by taje. Výdrž není nijak excelentní, menší jídlo a pití jakž takž vydrží (obtiskává se ale hodně na skleničku nebo hrnek), větší už vůbec. Je ale fér uvést, že rtěnky nemají v popisu práce být dlouhotrvající, takže celodenní výdrž jsem ani nečekala. Rtěnka rty nevysušuje, ani nehydratuje. Určitě je nutné pod ni použít balzám. V tomto sychravém počasí mám často rty suché a takové okoralé, ale nezdá se mi, že by rtěnka zvýrazňovala šupinky.

Matná rtěnka v odstínu Divine

Jednou větou - tato rtěnka mě zklamala. Když nanesu jednu nebo dvě vrstvy, tak jako to dělám u ostatních rtěnek, na mých rtech není skoro vůbec vidět, pokud tedy nepočítám ty kousky barvy, které se zachytí na sušších místech. 


Abych na rty dostala aspoň nějakou barvu, musím je přejet aspoň 5x. Rtěnka se obtížně se nanáší, na rtech drhne, cuckuje a shlukuje se, i když pod ni používám balzám. Výdrž rtěnky je dobrá, když nejím a nepiju. Stačí ovšem něco menšího sezobnout - v mém případě třeba chleba a salát a rtěnka je fuč. Pro mě tato rtěnka je zklamáním a nedoporučuji ji.

Klasická rtěnka v odstínu Lady

Reálně barva odpovídá na druhé fotce. Jedná se krásnou sytou červenou s chladnějším podtónem.



Vlastnostmi je rtěnka hodně podobná The One - vlastně bych mohla znovu opsat to, co jsem napsala u ní. Jen ještě doplním, že se rtěnka hodně rozmazává, a to zejména v koutcích. Rozhodně tedy není dlouhotrvající a je potřeba průběžně rty kontrolovat v zrcátku :-)



Ještě doplním, že spodek rtěnky by měl být šroubovací a obsahovat kalíšek s barvou pro poslední záchranu, když rtěnka dojde. Bohužel mně se spodek odšroubovat nepodařilo, takže barvu hodnotit nemohu. 



Rtěnky voní prostě jako rtěnky - žádnou extra vůni z nich necítím. Celkově mohu říct, že nejvíc spokojená jsem s odstínem The One a nejméně s Divine. Za 45 Kč se podle mě jedná o fajn rtěnky. Po matné bych už příště nesáhla, ale další odstíny klasických krémových rtěnek bych si od Makeup Revolution klidně koupila.


Paletka očních stínů Essentials Day to night





Paletka mě zaujala hned z fotky, ale naživo je ještě úžasnější :-) Ke stínům nemám téměř žádné výhrady. Skvěle se nanáší, na víčkách mi vydrží celý den i bez báze, nijak se neslévají. Stíny nemají všechny stejnou konzistenci - některé jsou sušší (hlavně ty s většími třpytkami) a některé máslovější (ty světlé). Stíny jsem aplikovala buď štětcem nebo přiloženým latexovým aplikátorem - štětec je samozřejmě vhodnější, ale i aplikátorem se to dá.

Nejvíc jsem si oblíbila tyto 2 odstíny, které k mým očím skvěle ladí. Čekala jsem, že s matnými stíny se mi bude pracovat hůř, nebo budou špatně pigmentované, ale nebylo tomu tak. Nemohu říct, že stíny by byly vyloženě máslové, ale suché a prášivé taky nejsou - zkrátka něco mezi.






Všimněte si posledního tyrkysového odstínu, který je naprosto boží ♥ Bohužel ale mým očím nesluší, a i když jsem ho zkoušela kombinovat s dalšími barvami, pokaždé jsem vypadala jak od cirkusu. Ale stejně se mi ta barva líbí a doufám, že přijdu na způsob, jak ji unosit :-D

 
Stíny používám bez báze a bez problémů mi drží, ale nafotila jsem je pro vás i s bází :-) S bází vypadá barva zářivější a intenzivnější, ale na oku je rozdíl téměř neznatelný.



Paletku Day to night mohu jednoznačně doporučit a za 179 Kč si myslím, že není co řešit. Berte ale prosím v potaz, že já používám obvykle dekorativku levnější či středně drahou, takže nemám srovnání třeba s paletkou Naked nebo dalšími drahými kousky. Pokud jste zvyklé na drahé stíny, případně máte mastná víčka, na kterých vám nic nedrží, nemohu zaručit, že budete s paletkou spokojené tak jako já. Pro běžné uživatelky si ale myslím, že je zcela dostačující :o) 

Celkově mohu dekorativní kosmetiku od Makeup Revolution doporučit a jsem moc ráda, že jsem ji mohla díky spolupráci s e-shopem vyzkoušet. Nejvíc mi vyhovuje paletka stínů, naopak už bych nesáhla po matné rtěnce. 
Máte doma něco od této značky? Pokud ano, jak vám dekorativka vyhovuje? Určitě si ráda přečtu i vaše názory :-)

Velmi děkuji společnosti Makeup Revolution za příjemnou spolupráci a poskytnutí kosmetiky k recenzi. Pokud uvažujete o nákupu dekorativky této značky, na e-shopu momentálně do 11. prosince běží akce POŠTOVNÉ ZDARMA K OBJEDNÁVKÁM NAD 500 KČ.

14 komentářů:

  1. Tak ten lesk je naprosto boží, to je páni barvička :) Líbí se mi i rtěnky, sice tohle nejsou přesně moje odstíny, ale na rtech vypadají pěkně, sluší Ti. Paletka také vypadá hezky, hlavně za tu cenu :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Jsem ráda, že se ti produkty taky líbí.
      Právě, za tu cenu je paletka úžasná :-) Ale i kdyby stála o stovku víc, tak stejně by to byla hodně slušná cena za tuhle kvalitu.

      Vymazat
  2. Nejvíce se mi líbí ten lesk, ten má dokonalou barvičku. Ty paletky jsou taky moc pěkné zrovna bych využila všechny odstíny, asi se po nich podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :-) Paletku moc doporučuju :-) Mají i jiné verze a třeba Iconic je taky pěkná.

      Vymazat
  3. Zrovna včera jsem taky psala článek na produkty, tak se můžeš mrknout :). Jsem taky moc spokojená s tím, co jsem zkoušela já. Ten lesk to je teda pecka a paletka má taky nádherné odstíny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Podobně barevnou paletu mám od MUA, i se podobně jmenuje - Dusk til dawn, tak by mě zajímalo, čeho je to kopírka :D Ale moc ji nevyužívám, vlastně jsem ji možná už i poslala dál, ani nevím :D A ten sametový lesk mi málem vypálil oči, to je barva! Nijak jsem si nevšimla špatných rtů, z fotky mi přijde, že máš normální opečované rty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, tu paletku znám :-D Do debat, co je čeho kopírka, bych se asi ani nepouštěla :-D
      Moc děkuju :-) Barva je v reálu ještě intenzivnější a trošku víc do fialova, nepodařil se mi na 100% zachytit odstín.

      Vymazat
  5. super prepracovana recenzia , dala si si zalezat :) tiez sa chystam na clanok o tejto kozmetike :) Pozývame ťa k nám na našu úúúžasnú súžať o naozaj hodnotné ceny :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Je super :-)) Jestli bys z ní využila všechny nebo většinu barev, tak určitě doporučuju.

      Vymazat
  7. ja som práve šla skočiť, že ten korálový vyzerá dokonalo, ale keď je tá pigmentácia o ničom....:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.